Posts by Bonnano

Tester account doet het weer.

Admin account is helaas niet meer beschikbaar en voor niemand meer te zien, je zult het dus moeten doen met de screenshots, PM!

Had echter wel verwacht dat het niveau hier wat hoger lag en dat er niet van die peuters waren. ;)

Indien intresse PM

Hm, weer iemand leuk geweest (c)
    Tester account is weer beschikbaar gesteld.

Zozo, iemand doet heeeel kinderachtig, kansloze puber ;)

De gehele site stond laatst inderdaad tegen die prijs te koop, maar nu worden er licenties verkocht waardoor ik ze natuurlijk goedkoper aan kan bieden en ik denk niet dat jij de persoon bent die kan oordelen over de verhouding van de prijs en ik wil dat reacties op de prijs ook achterwege gelaten worden.

Excuses voor de late reactie, was bezig met school.

Statistieken e.d. van het verleden zal ik in een priv? bericht sturen voor wie daar behoefte aan heeft. :) Houd er wel rekening mee dat ik 'licenties' verkoop, dus geen domeinnaam etc.

Het script dat verkocht wordt is te zien op http://www.xtreme-crime.nl

----------------------------------------------------------------------------------------

Omschrijving/functies:
    Een mafia game dat een hele tijd goed gelopen heeft, maar omdat ik er geen tijd/zin meer in heb is het spel nu aan het leeglopen. Ik heb daarom besloten om er licenties van te gaan verkopen voor 70 euro per stuk.

Statistieken van het spel (inkomsten/bezoekers) zijn via PB op te vragen!

Demo account:
    Username: Tester
    Wachtwoord: 57883

Prijs:
    € 70,- per licentie

Licentie:
    Licentie
    Geen doorverkoop rechten.

Wat krijg je:

* Alle scripts die te zien zijn op de website inclusief bijbehorende database (exclusief speler gegevens)
    * De layout die te zien is mag gewoon gebruikt worden (.PSD file van ingelogde versie is er zodat titel gewijzigd kan worden)
    * De uitgelogde layout mag ook gebruikt worden, weet op dit moment niet zeker of ik hier de .PSD file bij kan leveren ivm het veranderen van de titel

Betaling via:
    Overschrijving

Bij deze verkoop ik mijn domein Avatargame.EU

Veiling: Ja
    Bieden vanaf: 15 euro
    Opbieden met: 2,50 euro
    BIN: 40 euro

Hosting: Ja
    Hosting loopt op: Eigen server
    Webruimte: 10 GB
    Dataverkeer: 15 GB

Het domein loopt tot 17 december 2010

Eerste 3 maanden gratis hosting! Daarna 5 euro per maand.

Dit is een zeer aantrekkelijk domeinnaam aangezien de nieuwe film een groot succes is over de hele wereld, de film heeft al een recordomzet gedraaid. Het is dus een aantrekkelijk domein om een fan site of spel van de film te maken.

Overmaken via bank ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.10 14:49:58:
    Update:

Nu voor 25 euro inclusief een hosting pakket :
    25 GB dataverkeer en 10 GB webruimte, voor de eerste 3 maanden!

Veiling: Ja
    Opbieden met: € 1,-
    Buy-now: € 30,-
    Veiling eindigt: 24 u na laatste bod

Domein is geregistreerd bij: TransIP
    Hosting is inbegrepen? Nee

Inkomsten: n.v.t.
    Aantal bezoekers: n.v.t.

Een leuk domeinnaam.

Iedereen kent natuurlijk de nieuwe film avatar die net in de bioscoop is, ook de serie op ik geloof nickelodeon is vrij populair. Kan dus een leuk domeinnaam zijn voor mensen die een fan site willen maken of een spel ervan willen maken.