vindt het mooi geworden en het is ook jouw unieke style
Posts by Joshua.S
-
-
Lodewijk bij deze wil ik me ook soliciteren. ik heb vaak verhalen geschreven en ik speel ook heelvaak online games. pb me voor meer invormatie
-
beste,
ik heb een tut gevolgt en heb een layout gemaakt heb hem beetje veranderd en dit is de uitkomst
maar ik wil er verder aan gaan en ik wil van jullie weten wat ik er nog meer aan kan doen.
ook wil ik hem raten door jullie 0/5m.v.g joshua (jonko-media)
-
oke was even iets vergeten wat nu in de start bericht staat
-
Superior ik gaf alleen een tip omdat vrijdag de meeste mensen online zijn en zaterdag avond zijn de meeste uit of ergens anders
-
ik heb veel toppics gezien waar ze dingenhttp://www.criminalspoint.com/images/bbeditor/quote.gif vroegen als jij dat ook dee en ik dact laat ik er maar ook 1 maken.
speel jij world of warcraft zet dat hier neer en doe het zo bijv >>
PHPjonkoxx >> horde >> undead >> mage >> level >> http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Sylvanas&n=Jonkoxx >> sylvanas
zal even alles uitleggen wat iok ermee bedoel
PHPjonkoxx = naam horde = waar je bij hoort undead = je rass mage = je class die link = je armour sylvanas = je realm
ik hoop dat er veel reacties komen en je mag ook meerdere characters posten zoals ik ben nu bezig met een tauren hunter die nog level 4 is.
m.v.g joshua
-
jup, [offtopic]als het niet erg is meld ik even iets oftoppic: het moest beter op een zaterdag/zondag avond want vanavond is ieereen online (vaak dan)[/offtopic]
-
hoop dat criminalspoint wat uitgebreider wordt en dat de chat ook wordt gemaakt want chatte is vaak ook leuk en dat er miss een andere layout komt
-
doe gewoon 3317zk is van wielwijk
-
of gewoon enqeutes doen je krijgt ongeveer per enqeute 500-900
heb ze een tijdgeleden ook gedaan had 35.000 dls -
@malliet als je je cp panel aan heb moet je apach aan hebben staan en dan gwn eit en opnieuw aandoen dan moet het werken en het kan ook aan je pporten liggen he want ik moetzelf ook een andere gebruikebn dan een standaard dus als je nog problemen heb pb me dan kamn ik het via screens of teamview late zien
-
-
-
wss wordt het binnekort geregelt.:)
-
heb jij ervaring met gamecoll
-
ja hoor van sommige mensen dat gamecollest slecht is
-
beste,
ik zoek nog een host en omdat ik alleen met wallie mag betalen en ik zo 10 krijg weet iemand meschien waar ik een host met wallie kan halen en het heoft nu alleen nog maar een host te zijn lieft 10 of minder -
nou bij mij doet die het neit en dit is niet oftoppic toch?
-
o ik bedoel als ik ze wil downloaden via rapidshare zeg tie je moet premium hebben daarom vraag ik kan je ze ergens anders opzette
-
heb jij je zoja wil je ze ergens anders opzette?