@ ferhat ik bied 7.50 via wallie
Posts by Joshua.S
-
-
@iedereen iemand intressen in te helpen heb al iets leuks moet alleen nog bijwerken
-
jup net als baldex :slotje: op [offtopic]deze persoon wou mij zelfs die free dealergame verkopen voor 5[/offtopic]
-
@ jannick hoebedoel je zo leren we natuurlijk niks .
dus jij wilt zeggen dat jij iets leert van iemand anders zijn werk te leechen (downloaden naam eronder zetten) ....
edit zet voortaan duidelijker post nu lijkt het alsof je het script gewoon wil leechen!
-
cijfer : 7 omdat het je eerste keer is en super voor de eerste keer is
ik geef er voor : 2.50 omdat ik het niet echt prof vind -
zit host erbij?
-
wil jij aub vmbo leerlingen niet zo beschildren:@:@:@
-
beste jellev2,
wat heeft u tegen mensen die op vmbo zitten ik zelf zit op vmbo kgt en ik voel me hierdoor erg aangesproken en sorry als dit oftoppic is maar wou het even kwijt aan jellev
-
kan maar die sources zijn zegmaar voor kant en klaar gebruik want je hoeft alleen de item db in te vullen en de qeusten en etc
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.12.09 21:14:43:
iemand? -
ja en zoals runehq maar ik d8 dat er een gratis source was
-
het is een source zoals tip.it en lunagang.nl ik wist zo'n source maar ben hem vergeten
-
beste,
Weet iemand nog een free runescape help site script
zoja is het gratis wil je me dan pb of posten anders meld even de prijsmvg joshua
-
-
PHP
Toon Meer// Your turn. $pickedspell = $_POST["userspell"]; if ($pickedspell == 0) { display("You must select a spell first. Please go back and try again.", "Error"); die(); } $newspellquery = doquery("SELECT * FROM {{table}} WHERE id='$pickedspell' LIMIT 1", "spells"); $newspellrow = mysql_fetch_array($newspellquery); $spell = false; foreach($userspells as $a => $b) { if ($b == $pickedspell) { $spell = true; } } if ($spell != true) { display("You have not yet learned this spell. Please go back and try again.", "Error"); die(); } if ($userrow["currentmp"] < $newspellrow["mp"]) { display("You do not have enough Magic Points to cast this spell. Please go back and try again.", "Error"); die(); } if ($newspellrow["type"] == 1) { // Heal spell. $newhp = $userrow["currenthp"] + $newspellrow["attribute"]; if ($userrow["maxhp"] < $newhp) { $newspellrow["attribute"] = $userrow["maxhp"] - $userrow["currenthp"]; $newhp = $userrow["currenthp"] + $newspellrow["attribute"]; } $userrow["currenthp"] = $newhp;
hier staat x3 de fout melding en dit is een stukje uit het script fight.php
-
kijk bijv iemand wil gaan vechten tegen een monster en hij is als clas een mage dan doet hij bij spels bv choas en dan spell dan valt hij zegmaar aan met die spell maar als hij geen spell kiest maar wel op spell klikt staat er You must select a spell first. Please go back and try again. en ik wil dat hij gelijkt trug wordt gebracht
-
beste,
ik ben bezig met een source maar als er iets fout is bijv hij heeft geen spel ingevuld en drukt tog op anvallen met spel dan staat er fout keer trug maar ik wil dat hij automatich trug keer hoe zou ik dat moeten doen?
-
heb nog wel een unieke ingame en outgame voor crimesource pb me
-
-
-