kan betalen met wallie?
Posts by Joshua.S
-
-
ik pak een 317 omdat wij een old school pk server willen dus voor de godswords en voor de pvp
-
beste,
ik ben met een paar vrienden en mijn broer een runescape private server aan het maken maar ik hoorde van iemand dat je die ook op een server kan laten hosten dan is die 24/7 weet iemand waar ik dat kan doen watvoor host enzo moet ik dan hebben.
a.u.b geen kritiek omdat ik een ps server ga starten
-
-
oke waar heb je deze in gemaakt
-
dit is een standaard layout die je in zon layout maker kan kiezen
-
weltrusten allemaal:D:)
-
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI
-
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
-
-
beste,
ik heb wel intressen hoe kan ik betalen en kunt u de background transparant maken want ik wil hem gaan gebruiken in een lay met vele kleuren
-
ik heb ook wel intressen gelieve wat voor domein is het"?
-
@ een mod :slotje: met r-mijnten wordt het geregeld
-
zien jullie wel ik ben geen oplichter r-mijnten krijgt als hij me toevoegt alle informatie..
-
rchrd ik kan jou niet eens ik heb een tijd geleden dit domein gehad maar doe er niets meer mee dus ik gaf hem weg maar r-mijnten moet mij nog even contacteren.
ik wil duidelijk maken dat ik niet alex ruter bent!!
-
meschien komt er binnekort weer een wedstrijd voor domein + host maar mag nu tijdelijk :slotje: R-mijnten krijgt tot morgen de kans om hem op te halen anders gaat hij naar een andere winnaar die ik in me hoofd heb.:)
-
en de winnaar is >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> R-Mijnten
als je even mij een pb wilt sturen. en gefeliciteerd he
-
-
heb al een nieuwe lettertype gekozen en de woorden recht en in het midden gezet
-
r-mijnten het hele paket is bij one.com gehost. het loopt wel maar nog to de 5e maand