ja crimebuilder source download moet ik zelf ook nog ff zoeke
Posts by Joshua.S
-
-
@Frenzo zal ik zo even doen ben ff naar de winkel en plaats ik ze zo.
-
maar wilt iemand hem nog basen?
hij wordt hier gratis vrijgegeven.
meschien doe ik dan ook aangepaste banditi erbij.. -
o oke dan huur ik denk wel een baser in als mensen het willen (dan zet ik die layout online (psd + xhtml en css)
-
weet iemand waar ik een auto baserkan vinden?
-
ik heb de layout van seliim er ook bij gezet
-
beste mensen ik heb laats een layout van seliim gezien voor banditi en omdat ik toch niks te toen heb dacht ik van dan ga ik hem is aanpassen.
http://crimepatrol.be/layout/crimepatrol.be.html
http://crimepatrol.be/layout1/Banditi.html
hij staat jammer genoeg nog alleen op de site hij wordt vrij gegeven maar is nog niet gesliced/gebased
overigens wie het wil doen mag het in dit topic plaatsen..deze layout is dus gemaakt door seliim en aangepast door CrimePatrol
-
-
probeerde iemand te
-
ik heb het al gevonden moest bij de db invoegen doen en dan daar de dingen invullen
-
KyleM het is niet voor jonkomedia.nl het is voor crimepatrol.be
maar mijn vraag is nog niet beantwoord
-
nee dit is eigen systeem hoor van vele mensen dat ik gwn in me db kan invoeren o hier even de sql code :
PHP
Toon MeerCREATE TABLE `banner_ads` ( `id` bigint(20) NOT NULL auto_increment, `actief` char(1) NOT NULL default '', `breedte` char(3) NOT NULL default '', `plaatjeurl` varchar(255) NOT NULL default '', `siteurl` varchar(255) NOT NULL default '', `email` varchar(255) NOT NULL default '', `soort` char(1) NOT NULL default '', `resterend` varchar(6) NOT NULL default '', PRIMARY KEY (`id`) ) ENGINE=MyISAM DEFAULT CHARSET=latin1 AUTO_INCREMENT=4 ; -- -- Dumping data for table `banner_ads` --
-
hoe bedoel je?
-
beste,
ik heb een banner systeem maar ik wil een banner invoegen zonder dat ik er voor hoef te betalen hoe zou ik dat in m'n database moeten invoeren bij de rij banner_ads -
en wilt iemand nog ruilen?
-
een dutchleader clone
-
nee is voor een source
-
om iemand te betalen
-
hallo.
ik zoek 10€ paypal voor 10€ wallie.
pb me als je intresse hebt
-