ik hoop niet dat dit oftoppic is maar zitten er echt geen virusen in?
edit je moet premium zijn om ze te kunnen dlen kunje ze op een andere host zette?
ik hoop niet dat dit oftoppic is maar zitten er echt geen virusen in?
edit je moet premium zijn om ze te kunnen dlen kunje ze op een andere host zette?
kijk zo is het gegaan ik heb een plank waar ik me toetsen bord en muis opzet en die had ik op me buro gelegt en me broer had er z'n laptop opgezet en hij stoote tegen die plank en was z'n laptop gevallen en was dat pinnetje afgebroken.
heb het over het pinnetje in de laptop
beste,
mijn pinnetje van mijn laptop waar je de oplader kabeltje op doe is afgebroken en omdat ik te horen kreeg dat het heel duur is om het te laten maken heb ik een vraag bestaat er een laptop oplader via usb en ik heb een acer laptop
ja want in zijn topic (deze layout heeft hij zelf gratis weggegeven) zij hij dat je er alles mee mog doen behalve verkopen
en ik heb het over deze http://woutr.be/dump/design_02.png
@Frenzo wilt u meschien die layout doen die woutr pas heeft vrijgegeven doen pb me voor vb want me ps doet raar
maar dit is toch een free source
u ik zou eerder denken dat dit tukkie is aangezien het op zijn host staat?
de layout op http://www.crimepatrol.be ik overleg even met andere als ik hem vrijgeef
uh startcrime is volgens mij helemaal illegaal want de makers ervan zitten ook op cp
bedankt wouter
ty smile-e want wil hem ook wel gebruiken
ok maar wou zou je hem kunnen krijgen ?
dus niet illegaal toch?
knip knap
ja wil ik ook wel zien kunnen we teminste er weer aan werken:)
beste,
ik zoek nog mensen die mij mee willen helpen om een world of warcraft forum te maken hij draait op phpbb3 en de design regel ik. er kunnen nog 3 tot 5 mensen 1 krijgt beheerder en de andere krijgen of admin of moderator functie je moet mee helpen met dingen te schrijven over wow en guilds maken er komen ook clans op en realm list waar iedereen zit.
op het moment is er geen vergoeding voor meschien nog een banner onder de pagina.
pb mij voor meerdere informatie.
Geen oftoppic berichten en niks plaatsen als je geen intressen hebt. of je wilt tips geven dat mag wel.
@pudding ja ben ik ook.... waarom zou ik blij moeten zijn?
cp is cp toch niet meer
...... zal ik het dan maar ook zeggen welkom