Als ik zoek in me pc staat geen msconfig
Posts by Jordy.S
-
-
Maar op mijn desktop boven gaat het allemaal sneller.
-
Het opstarten opzich gaat wel snel.
maar als ik ben aangemeld duurt het heel lang
-
Ik heb windows 7
-
Hey,
Ik heb een paar weken geleden mijn nieuwe laptop gekocht het is een Packard Bell.
Hij heeft 4gb RAM
500gb hardeschijf
i5 processor
500mb video kaart (zoeits)maar het opstarten is niet heel erg snel.
waar kan dit aanliggen?
-
OMG!
Over het hoofd gezien:S
Maar mogen youtube filmpjes op je site?
-
Ik ben bezig met een site waar youtube video`s op staan. Maar als het filmpje afgelopen is komen er related video`s hoe haal ik dit weg dit is mijn code. Dus dat hij weer klaar is om op play te drukken
PHP<object width="425" height="264"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6njG4TL4WOg?fs=1&hl=nl_NL&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6njG4TL4WOg?fs=1&hl=nl_NL&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="264"></embed></object>
-
Ik heb je de nieuwe link gestuurd!
-
Ik heb het ingevuld!
-
Hallo,
Ik zet binnenkort mijn nieuwe website online. Het onderwerp van de website is dat je een bioscoop bon kan winnen. Doormiddel van klikmissie`s krijg je punten. Maar ik moet natuurlijk links hebben voor de missie`s.
Ik bied aan, een link op mijn website leden kunnen er maar 1x per dag op klikken.1 klik 2 cent
Dus het lid kan er maar 1x op klikken per dag.
Ze moeten er ook 30 sec op de site blijven anders krijgen ze geen punten boven de site is dus een timer gemaakt. Ik bied ook aan een adverteer plek naast de timer je kan daar je banner plaatsen:De kosten zijn:
1 maand = 2.00 ,-
2 maand = 3.00 ,-
3 maand = 4.00 ,-
5 maand = 5.00 ,-
8 maand = 8.00 ,-
12 maand = 10.00 ,-Intresse stuur maar een PM
-
-
-
-
Geachte mensen,
ik ben een website aan het maken. En als je dan op een link klikt bij (Kliklinks) dan komt er 1 punt bij en als je zoveel punten hebt krijg je iets.
Maar mijn vraag is:
Waar kan ik mensen/bedrijfen vinden die kliklink voor mij willen zijn en als mensen op de kliklink klikken op hun site komt en dat ik dan geld ermee verdien.
Ik hoor het wel.
Alvast bedankt!
-
Voor hoeveel euro maakt u een ontwerp?
-
2 euro vind ik echt te weinig voor deze lay.
-
-
Hey,
Ik zou graag willen voor een wenselijk bedrag.
Dat ik een plaatje kan uploaden en een link van youtube.
Dat wat ik dan invoeg automatisch op index.php komt en dat het dan voor de bezoekers te zien is als nieuwste liedje.
Dus dat je het niet helemaal handmatig in moet voeren met telkens het liedje te wijzigen en naam etc. -
-
Heb je ngo gerantie op je pc:P?