Posts by Casio

Ik weet niet hoe dat bij banditi zit maar als je in je database naar users gaat ofzo en dan moet daar ergens activated of dergelijke staan. En dan staat die standaard op 0 en hij gaat pas op 1 als je hem geactiveerd hebt. Als hem dan standaard op 1 zet hoef je, je niet meer te activeren en dan kun je bij registreren de rest eruit halen zodat het weer net is.

Dus je had een server voor een bepaalde tijd en die tijd is nu afgelopen en je betaald niet door en nu wil je een backup van wat erop stond?

Edit: Ik snap het ;) Als als er meer nieuws komt wordt het vanzelf opgevuld.

En ik heb het globaal bekeken maar komen er ook nog wat meer opties bij in de toekomst want nu zijn het er niet heel veel.

Casio

Demo account voor de liefhebbers:

Gebr: demo
    pass: demo

Ziet er opzich leuk uit alleen zit er veel kleurverschil in de outgame, misschien kun je daar nog wat aan doen. Want er zit een donkere kleur in en dan is de content bijna wit.

Maar smaken verschillen ;)

Ik ben Bas, 16 jaar en ik woon in Arnhem. Ik doe op dit moment havo-4 en ik ben van plan, als ik door de selectie kom om een opleiding tot piloot te volgen.

Mijn hobby's zijn duiken, wielrennen en nog af en toe zweefvliegen.

Vragen zijn altijd welkom.

Bas

Het pushen naar een andere klant is gratis mits je daar een account hebt aangemaakt. En of ze hem ook kunnen pushen naar een andere provider zou ik niet weten ;) Maar ik zal zo veel mogelijk navragen.

Casio

Aanvullend bericht Heb pushen en het account aanmaken zijn volledig gratis, dus het enige wat je dan moet doen is hem verhuizen en dan moet je gewoon de registratiekosten betalen van het bedrijf waar jij hem naartoe wilt verhuizen.

Jannick Dat zou ik na kunnen vragen maar ik heb het domeinnaam daar besteld omdat het een actie was en ik heb hun ge-e-maild en dit stond erin dat het zo moest ;) Ik kan er verder ook niet veel van maken.

Edit: Je kunt hem gewoon pushen naar een andere kwaliteit-hosting klant, aangezien ik niet verwacht dat jij daar al een account hebt zou je er daar een aan moeten maken.

Casio

Hallo,

Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in het domeinnaam, http://www.criminalsforum.nl ? Het domeinnaam staat bij http://www.kwaliteit-host.nl/ en als je het domeinnaam gekocht hebt moet je daar een account aanmaken en moet ik melden dat jij hem overgekocht hebt en dan zetten ze hem over naar joun account en dan kun je hem verhuizen e.d.

Het is geen veiling ofzo maar mensen die geïnteresseerd zijn moeten gewoon melden wat ze er voor over hebben.

Hij loopt nog tot: 26/05/2010

Casio

Gratis google adwords coupons

Heb je nog een google adwords coupon waar je niets mee doet en wil je hem wel weggeven?

Post dan hier je promotiecode of vraag of ze je een pm sturen en zet erbij tot wanneer deze inwisselbaar is.

Zo beland deze niet bij het oud papier maar hopelijk kan iemand er nog wat mee.

Ik heb nog één coupon, stuur mij een pm dan krijg je hem. Deze is nog inwisselbaar tot: 31-01-2010

Informatie: http://www.google.nl/adwords

Casio

Misschien de klantenbeoordelingen bekijken? Er zijn 20 beoordelingen en misschien moet je is op google zoeken naar dat boek dan kom je nog meer beoordelingen tegen. Op die manier heb ik ook een camera via bol.com aangeschaft ;)

Titel: PHP en MySQL voor Dummies

bol.com prijs ? 27,95

Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huis

Site: Bol.com

Ik heb geen ervaring met deze boeken maar ik hoor dat de boeken reeks van '... voor dummies' wel goed is, misschien zijn er mensen die ervaring met dit boek hebben.

Casio