Posts by Casio

Hier is alles lekker rustig verlopen ;) Iedereen een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! Ik hoop dat iedereen van cp dadelijk weer gewoon met 10 vingers kan typen.

Dit lijkt me wel een leuk spel ;) Is dit spel na de release datum gewoon te koop bij b.v. media markt? En anders bestel ik hem wel ergens.

Je hebt gelijk. De conclusie is inderdaad duidelijk nu. Om nog meer topics aan te maken etc. heeft idd niet zoveel zin.

Haha nee ik heb het van een website afgehaald van mijn ouders want die hebben een camping en laat mijn huis daar nou net naast staan :P Super omgeving ;)

Ik woon natuurlijk nog bij mijn ouders in een vrijstaand huis gelegen op één van de mooiste landgoederen van de stichting "Het Geldersch Landschap". Een oase van rust. Het ligt in een prachtig loofbos aan de rand van Arnhem. :P

Het gaat er nu niet om of het oplichters zijn of niet, mijn mening is in ieder geval dat het geen oplichters zijn want ze doen niets wat ze niet gemeld hebben, stel jij vraagt aan hun of de belservice gewoon normaal is zodat ik al het geld krijg en ze antwoorden daar ja op en zij krijgen wel een deel dan noem ik het oplichting. Maar verder is het natuurlijk niet netjes om te doen zonder het even ergens te melden.

In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden ;)

Beste leden,

Heeft er iemand ervaring met idealgame.nl? Ik weet uit verhalen dat ze de makers van de gamoking source zijn en dat er de helft van je opbrengst automatisch naar hun gaat maar dat is er uit te halen.

Maar hoe is die Gangster World source opzich? Weten jullie of die een beetje goed in elkaar zit? En zijn hun wel te vertrouwen?

Reageer alleen als je iets weet en ga niet zeggen dat het oplichters etc. zijn want dat is ieder zijn mening en die weten we onderhand al :)

In ieder geval bedankt.

Mvg,

Casio

Die kleine header daar links in de hoek is niet mijn smaak ook omdat de tekst nu er wat onverzorgd bij staat bovenin. Misschien de content ook in zo'n apart vak net zo'n soort als het menu.

Verder ziet het er leuk uit, inderdaad nog wat weinig opties maar aangezien je zegt dat je op 50 % bent lijkt het me dat daar nog iets mee gebeurd ;)

Veel succes verder!