Ik dacht huh..? Morgen naar school? Mis ik iets? Nee natuurlijk niet het is alweer 17 januari 8-)
Fijne nacht nog iedereen
Ik dacht huh..? Morgen naar school? Mis ik iets? Nee natuurlijk niet het is alweer 17 januari 8-)
Fijne nacht nog iedereen
Lodewijk, heeft u mijn pb ontvangen?
Hier is alles lekker rustig verlopen Iedereen een gelukkig nieuw jaar en de beste wensen! Ik hoop dat iedereen van cp dadelijk weer gewoon met 10 vingers kan typen.
Gelukkig nieuwjaar iedereen
Dit lijkt me wel een leuk spel Is dit spel na de release datum gewoon te koop bij b.v. media markt? En anders bestel ik hem wel ergens.
Ik hoop zo spoedig mogelijk dan weet ik al wat ik ga doen.
Ik heb hem ook ingevuld en ik ben het volledig eens met hierboven. Een community moet gezellig zijn en als je voor de onbenulligste dingen een banpunt krijgt is de sfeer ver te zoeken.
Maximum heb je niet, minimum = x=-3.5 en y=-2.25
snijpunt 1: (-5,0)
snijpunt 2: (-2,0)
Dat is dus een kwestie van de punten uitrekenen en een grafiek tekenen.
Edit:
Misschien heb je hier wat aan: http://www.wiskunde.eu/?pg=300003
Wil je gewoon van die functie die je daar hebt een parabool tekenen? Dus de snijpunten bepalen, maximum, minimum en dan tekenen?
Jammer, inderdaad veel succes met je toekomst en maak er wat van!
Betaling kan via ..?
Het gaat er nu niet om of het oplichters zijn of niet, mijn mening is in ieder geval dat het geen oplichters zijn want ze doen niets wat ze niet gemeld hebben, stel jij vraagt aan hun of de belservice gewoon normaal is zodat ik al het geld krijg en ze antwoorden daar ja op en zij krijgen wel een deel dan noem ik het oplichting. Maar verder is het natuurlijk niet netjes om te doen zonder het even ergens te melden.
In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden
Zo te zien is rpgbunny ook van pemp (idealgame) of niet?
Beste leden,
Heeft er iemand ervaring met idealgame.nl? Ik weet uit verhalen dat ze de makers van de gamoking source zijn en dat er de helft van je opbrengst automatisch naar hun gaat maar dat is er uit te halen.
Maar hoe is die Gangster World source opzich? Weten jullie of die een beetje goed in elkaar zit? En zijn hun wel te vertrouwen?
Reageer alleen als je iets weet en ga niet zeggen dat het oplichters etc. zijn want dat is ieder zijn mening en die weten we onderhand al
In ieder geval bedankt.
Mvg,
Casio
Die kleine header daar links in de hoek is niet mijn smaak ook omdat de tekst nu er wat onverzorgd bij staat bovenin. Misschien de content ook in zo'n apart vak net zo'n soort als het menu.
Verder ziet het er leuk uit, inderdaad nog wat weinig opties maar aangezien je zegt dat je op 50 % bent lijkt het me dat daar nog iets mee gebeurd
Veel succes verder!
Ziet er goed uit