Posts by Casio

Vul: Poland in dan werkt die, ik heb even wat dingen uitgetest maar dan kun je, je in ieder geval registreren. Succes.

Citaat van Lodewijk

Klacht: muziek was te makkelijk :P

Leg mij dan maar is uit wat je eigenlijk bij muziek examen moet doen :P Kan me er namelijk niet veel bij voorstellen.

Zijn er ook mensen die klachten hebben over een examen? Dat die echt boven de maat was bijvoorbeeld? Daar ben ik wel benieuwd naar of alles goed verlopen is.

Wiskunde D ? Ik zit op havo en heb al moeite met wiskunde b :P Maar dat komt door de overgang van mavo naar havo helaas. Maar met bijles kom ik er wel :)

Citaat van SC-Scripting

http://nl.wikipedia.org/wiki/Opensourcesoftware

Als je dit eens leest, kan je daar je antwoord uithalen. ;)
    Vind het trouwens wel een domme vraag...

Ik vind het juist goed dat hij dit vraagt. Hij zou ook kunnen denken ik verkoop hem gewoon, maar nee hij vraagt eerst of het mag zo niet dan weet hij dat ;)

Maar als hij zou vragen 'Mag ik een open source verkopen?' Zou het inderdaad niet slim zijn maar hij vraagt of hij een aangepaste open source mag verkopen, een logische vraag vind ik dat.

Maar waarschijnlijk is nu het antwoord op de TS zijn vraag wel duidelijk geworden.

Ik zit op een school en daar krijg je bij mavo alleen een CSE van Nederlands en Engels en voor de rest van je vakken komt het SE cijfer op je diploma te staan.

Maar ik heb mavo gedaan op een andere school en daar had je gewoon voor alle vakken een CSE maar ik doe nu havo op die school waar ik nu op zit maar daar moet je wel voor alle vakken een CSE maken.

Maar zo te zien is het dus alleen verplicht voor Nederlands en Engels om een CSE te doen omdat de rest keuzevakken zijn en waarschijnlijk mag de school daar hun keuze in maken.

Misschien weet iemand waarom dat zo is?

Ja inderdaad, ik vond het ook een verschrikkelijke taal maar dat kon ook aan mijn lerares liggen maar ik heb het zodra het kon ook meteen uit mijn vakkenpakket gehaald.

In ieder geval veel succes!

Volgens mij wilt hij er niets voor geven maar als het echt niet anders kan omdat hij anders niemand vind bijvoorbeeld kan hij je maximaal 5 euro geven.

Maar over dat je het beter via pm kan doen en het bij een moderator moet melden is omdat anders een topic vol met reacties komt van mensen die er eigenlijk niets mee te maken hebben. Maar je moet zelf weten wat je doet ;) Was alleen een vraag of dat niet beter was.

Misschien handig om meer in details te treden. Je wilt dus een open source project beginnen. Wat gaat er allemaal gebeuren? Is het op een andere source gebaseerd etc.? Voordat een designer dit zomaar voor iemand gaat doen wilt die denk ik wel weten wat het project inhoud.

Ik doe zelf ook geen examen, ik heb vorige jaar mijn diploma voor mavo gehaald en zit nu op havo dus dat komt volgend jaar weer ;)

Axl_H Dat is wel 'minder prettig' dat je van school getrapt bent.

Beste Leden,

Ik wil even iedereen die examen doet veel succes wensen! Iedereen doe je best!

Om dit topic nuttig te maken kun je misschien ook vermelden welk niveau je doet en waarin je examen doet.

Ben wel benieuwd welk vakkenpakket hier wordt gekozen ;)

Dus maak er wat van en haal je diploma binnen!

Bas

Zou inderdaad kunnen en gelijk een report button erbij doen dus :P Maar je moet kijken of er meer voordelen zijn dan nadelen. Ben benieuwd wat de andere leden daar over te zeggen hebben.

Ik gebruik Notepad++ Je krijgt overzichtelijk je scripts te zien en als je dus alle scripts in die map opent kun je met zoeken naar dat woordje zoeken in alle geopende bestanden. Je kunt ze ook allemaal tegelijk vervangen door een ander woord.

Misschien is dat wat je zoekt.

[offtopic]Ga geen onnodige reacties plaatsen over bumpen etc. Als je het nodig vind kun je op de report button klikken en anders misschien de TS een pm sturen en het even melden?[/offtopic]

Zoals eerder al gemeld ben ik zeer tevreden over de source je wordt vriendelijk behandeld en voordat je iets koopt kun je uitgebreid kijken wat je krijgt. Dus zeker de moeite waard geweest !

Haha sorry. Natuurlijk weet ik het wel maar uit alle enthousiaste toch een fout gemaakt maar ik hoop dat het toch duidelijk is ;)

In ieder geval excuses als het voor problemen gezorgd heeft en ik zal het even aanpassen.