Posts by ComputerHulp

    Misschien heb ik dat zelf nog wel, of is dat nog niet van toepassing;)


    Maar ik hou tegen iedereen op, gaan jullie maar eerst bedaren ik betaal heir niemand meer terug. Jullie geloven toch alleen anderen dan zoeken jullie het zelf maar uit. En je pest me nietw eg van CP IK GA WEG VAN CP

    Zolang gamerpoint geen nieuwe lay-out heeft zal het niks worden. dit is namelijk een gratis lay-out en ziet er gewoon absoluut niet uit. Daarnaast is de index overspoeld met artikelen, je scrollt je helemaal ziek.

    Beste,


    Het lijkt me wel een goed idee, om bij iedere reactie 2 handjes te plaatsen (Duim omhoog, Duim omlaag). Waar mensen 1 keer per reactie kunnen aanklikken of de reactie goed is naar hun zin enz. Om te kijken wat de mensen ongeveer vinden.;)


    Greetz
    Alex

    Citaat van webdam-x

    Ik vind de layout zeer netjes, een hele verbetering op de layout die er nu is. Alleen persoonlijk vind ik 5 topics in het menu een beetje weinig, ik zou de tag kleiner maken zodat er meer topics inpassen, deze site is tenslote voor het grootste gedeelte een Forum.


    Met vriendelijke groet,
    Jasper


    Als je goed nadenkt wordt een lay-out zo gesliced dat het uitrekbaar wordt Daarnaast wordt de results op 10 ingesteld. (Dus de laatste 10). Dat betekent dat hij zover uitrekt dat er 10 laatste topics te bekijken zijn. De kwaliteit van de lay-out blijft wel gewoon hetzelfde ;)

    Spy, ik heb gekeken voor je maar het gaat me niet lukken. Sorry ;)
    Iemand anders die hem eventueel kan helpen?
    Dit is geen bump maar omdat het me niet lukt anders denken mensen dat hij al geholpen is;)

    Beste,


    Ik ben bezig met mijn nieuwe eerste project in de nieuwe start, maar nu heb ik een nieuw goed en mooi design nodig. Alleen daarvoor wil ik wel eerst even een prijsopgave voor doen om te kijken wat ik gemiddeld kwijt ben.


    Eisen:
    1. Zichtbaar Portfolio.
    2. Minsten 5 afgeronde opdrachten.
    3. Zodra opdracht gegeven wordt, dient zich strikt aan de deadline te houden.


    Ik wil een zakelijk maar toch weer normaal design voor een website die Computer Hulp gaat anabieden, dan kan je denken aan hulp bij het installeren van software/hardware etc. Of het schoonmaken/opnieuws installeren etc.


    Hieronder volgt er een voorbeeld van wat een beetje de style dient te zien. Het ziet er niet top uit (ff snel met paint gemaakt :p)


    Klik hier voor het voorbeeld!


    Uitleg:
    Zo dient het ongeveer ingedeeld te zijn.


    1. Header (Spreekt voor zich!)
    2. Login box met links voor "Registratie" en "Wachtwoord vergeten"
    3. Vakken voor bijvoorbeeld: "Service", "Onderhoud" etc.
    4. Hier komt het menu.
    5. Hier komt de tekst etc.
    6. De footer
    De stappen hier boven zijn geteld vanaf links naar rechts.


    Opgeven:
    Vul dit formulier in om te laten weten wat je vraagt.


    PHP
    Naam:
    Leeftijd:
    Website: (Portfolio)
    Geschatte/Exacte Prijs:
    Inclusief Basing: Ja/Nee
    Deadline Haalbaar: Ja/Nee


    Reacties die niet voldoen aan de bovengenoemde eisen zullen afgewezen worden zonder pardon.


    Alvast Bedankt!


    Groetjes,
    Alex

    Stuur de PSd file maar op naar mijn e-mail: (Per PB ontvangen). En dan zal ik het wel ff snel doen. Anders krijg je hier weer 1 en al offtopic geouwehoer.

    Niet Van Toepassing


    Heb het gewoon gekopieerd van het controlpanel :p
    Er mag ook betaald worden via Bellen.
    Via bellen zijn de kosten wel hoger!


    24 uurs actie is voorbij, jgdonleach kan voor 1 domein nog in aanmerking komen, voor de 24 uurs actie.

    Maak er eventueel een template builder in. Dat mensen hun eigen kleuren enz kunnen instellen., Of hun eigen template kunnen maken. Doormiddel van contenten op plaatsen te kunnen zetten enz. Net zoiets als joomla;)