Posts by scarface

Beste ,

Er zijn ook nog usb webservers ect, vind dit helemaal niet zo geweldig betaal ook liever voor een webhosting die mij binnen 5 minuten met een live helpdesk uit de voeten kan helpen.
    Mischien dat is iemand een criminal spelletje debugged met gebruik van zon gratis webhosting maar dan houd het ook wel snel op denk ik , maarja dat is mijn MENING.

Groeten.

Beste leden,

Ik zit al een paar weken voor een goeie computer winkel naam te speculeren, Daarom vraag ik hier even weer of iemand nog enige suggesties heeft.
    Wij verkopen alle normale computer onderdelen , en een gedeelte water gekoelde onderdelen game muizen ect, wil het voor de gamers gericht maken.

Mocht je echt een goeie naam weten dan even een PM sturen, domein moet beschikbaar zijn in .NL .COM.

Groeten !

Beste,

Nu we 100 topics verder zijn en aangezien je aleen maar vraagt wat het kost om te laten maken snap ik hier net nut niet echt van in. Als je dit door een goeie artist wil laten maken ben je al gouw 50 per mannetje kwijt aan werkuren.

Groeten.

Beste ,

Weer al de wereld niet vergaan haha , zulke dingen kunnen gebeuren he , ben ook de laatste tijd 12 uur per dag aan het sleutelen en doen dus heb dit kleine probleempje niet mee gekregen .

Groeten dave.

Beste ,

Bedoel je heel minecraft opnieuw maken ? , dan ben je nog niet jarig . Vind het dan nog een beetje raar waarom speel je dit niet op je computer maar op een mobile vind dat helemaal waardeloos . Denk dan ook niet dat iemand zo een applicatie maakt voor minder dan 500 euro. :evil:

Vind het wat dom dat je hier probeert elk systeem geheeld overbodig te maken , als je niks te besteden hebt of geen php kunt dan kom je hier zeker niet aan. Aarclay jij lult er ook maar wat opin he je helpt ts voor geen ene meter. Dit systeem kan je heus wel gebruiken het heeft later wel enige aanpassing nodig als je verstand van php hebt.,

En ja je kan doen alsof je dom bent maar je snapte het de eerste keer ook wel maar moest blijkbaar nog wat aandacht, :thumbup:

15-20 euro per logo?
    Zozo...

Kijk dit is nou een voorbeeld van een half gaar antwoord , Mocht topicstarter een uitermate goeie designer zijn en als het ware meesterlijke art kan maken dan is 15 -20 euro een grap. Ga maar eens na wat bijvoorbeeld SOSfactory.com per logo vraagt dan ben je al snel 500-1000 euro kwijt. Hun gaan echt niet voor minder dan 50 euro per uur aan de gang , dus laten we het hier bij houden en ga ts niet over wat kleingeld voor een logo belachelijk maken. Je moet je zelf schamen met je kinderachtige gedrag zo zal jij nooit wat worden in de maatschappij.

Topic starter en voor iedereen , je kan je zelf niet aanbieden zonder voorbeelden van jou werk te laten zien, waarom zie ik elke keer weer mensen dit vergeten.

1 : or die MySQL error,
    2: error reporting E_ALL || E_strict,
    3: aleen de php is voldoende.
    Ga zelf even kijken je post hier geregeld de kleinste foutjes speur deze zelf maar eens op word je beter van .

Beste leden,

Door ernstige tijds te kort zoek ik iemand die voor mij presta shop op een webhosting instaleert + de nederlandse taal paket instaleert , noem u prijs en dan kunnen wij vast wel tot een overeenkomst komen. Ben u niet geintreseerd dan ook niet een reactie plaatsen over bijvoorbeeld (kleine moeite kan je zelf wel) laten we dit erbuiten houden.

Indien wel geinreseerd plaats een reactie wie het eerst met een redelijk bedrag hiervoor kan komen.

Groeten Scarface.

Beste ,

Facebook likes ken je kopen,
    Support kan je voorliegen,
    recensties kunnen geschreven worden door vrienden,

Ga zo maar door zo kun je zelf ook wel bij elke mogelijkheid om te kijken of ze betroubaar zijn een stomzinnig antwoord zoeken. beetje kinderachtig.

Beste ,

Je kan recenties op het web lezen en ook aangezien hey (3500 likes heeft) lijkt het me dat dit zeker wel betrouwbaar is. Maargoed lees is wat op internet wat andere mensen hier over te vertellen hebben.,

Groeten.

Beste ,

Er klopt 1 ding nog niet helemaal , een rij examinator voelt zich altijd op zijn gemak omdat hij zelf ook zijn voeten op de pendalen kan doen ingeval het nodig is. Ritsen kom je bijna tot niet tegen in afrijden snap het van dat lichten (toegelaten) afstand ook niet helemaal. Geen idee hoe je hier aan komt.

Als hij je bijvoorbeeld langs een bord wil laten rijden waar je niet in mag moet jij instinctief reageeren en een andere richting uitgaan , knipper altijd goed kijken in de spiegels binnen en buiten , vergeet nooit de dooie hoek dit kan erg veel punten kosten en dus je uiteindelijke uitslag.

Groeten.

Beste rickvbeek,

Wij danken u voor u tijd en stellen dit zeer op prijs , nogmaals bedankt voor je moeite heb het zojuist alemaal besteld.

(topic mag gesloten worden)

MVG Scarface.

Beste leden.

Ik ben van plan de product codes van lid (ideal) over te kopen , hij stemt er mee in om dit via een contract te doen om eventueele nep verkopen uit te sluiten. ( of de sleutels werken niet ) , nou kan ik nergens een algemeen contract vinden over zo een dergelijke verkoop.

Iemand enige suggesties ?

Beste rickvbeek,

Kom er niet uit met die nogal iritante webshop snap er niks van en kan aleen maar uit een paar producten selecteren. De processor was ook binnenkort leverbaar dus een andere zou wel mooi zijn.
    Zou u mischien een paar links kunnen geven van het systeem die u samenstelt ?

Groeten.