Posts by MJorritsma

M. Martens, jij moet een beetje oppassen met deze reacties. Het is namelijk duidelijk dat je niet juridisch aangelegd bent, want wat je zegt klopt vrij weinig van en heeft de TS niet zoveel aan.

1. Een bedrijf mag haar AV gerust wijzigen. Dit moet vervolgens aangegeven worden waarna jij het recht hebt als consument om dit niet te accepteren. Deze hoeft dus niet gedeponeerd te worden bij de KvK.
    2. Als wat jij gequoteerd hebt in de AV staat van Versio hebben ze geen poot om op te staan. Hiermee bedoel ik deze passage:

Citaat

"Zoals u gewend bent van Versio zitten er geen adders onder het gras. Het geld dat u opwaardeert blijft uw geld en u kunt dit op elk gewenst moment weer opnemen. Er is ook geen vervaldatum, u kunt uw geld uitgeven wanneer u dat wilt."

Ik hoop dat je dit stukje ook hebt vermeld in de mail, dan kunnen ze je niets maken en dienen ze zich hier gewoon aan te houden. Als ze hierna vervelend blijven doen zou ik simpelweg aangeven dat je anders juridische stappen zal ondernemen; als je dit zegt zullen ze je waarschijnlijk direct helpen want daar staat Versio niet op te wachten.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik heb enkele 'voetbal' twitter accounts.

Actueel nieuws en een fan-account.

Nog geen 1500 volgers, maar dit stijgt dagelijks (zonder promotie / followers kopen / enige andere vorm van kunstmatig volgers werven).

Alle volgers komen door retweets (wat snel gebeurd bij fan-accounts en voetbalnieuws).

Tip: Gebruik Webpage Screenshot (dan krijg je hele pagina's), want volgens mij gebruik jij 2 printscreens (omdat het niet op het scherm past).

Ziet er verder top uit. Clean en tegenovergesteld van tjheu vind ik het juist een pluspunt dat deze wat minder druk is.

Nog kort tegen Luc:

Het was niet dat wij niets 'durven' te doen tegen een Super Moderator, maar als een hogere rang iets verkeerd doet ga je eerst wel even pijlen wat er aan de hand is, want de kans is groot dat hij onderling wel iets afgesproken had (met Koen o.i.d.). Ferhat heeft ook direct navraag gedaan in het crewforum, dus van wat jij suggereert is geen sprake.

Verder sluit ik me nu aan bij Willem.

Citaat

Later na kun je hem nog slicen.

Dit lijkt me een beetje de omgekeerde wereld.

Er zijn voor designs verschillende programma's, echter wordt Adobe Photoshop CS (3+) aangeraden. Via dit programma kun je je raarste fantasieën verwerken in een grafisch plaatje. Vervolgens zou je eventueel, zoals M. Martens al zei, deze lay-out kunnen slicen (knippen en opslaan als aparte afbeeldingen) en vervolgens verwerken in HTML / CSS (of in combinatie met andere talen). Op deze manier zal het een echte website worden, zonder het slicen en verwerken in HTML / CSS heb je alleen de lay-out (het uiterlijk).

Eventueel kan je zoeken op google naar: Webdesign Tutorial. Op deze manier kan je een beetje een indruk krijgen van het webdesignen:

http://lmgtfy.com/?q=Webdesign+Tutorial

Nooit problemen gehad met Versio.

Vergeet alleen niet dat zij duizenden klanten hebben en een lage prijs hanteren. Je kan vooraf weten dat de service op een lager pitje draait, omdat ze anders deze prijzen niet kunnen bieden.

Ik ben een aantal jaren geleden overgestapt naar Versio (enigszins gedwongen) en ben tevreden met Versio.

Ik heb er tientallen domeinen staan en nooit problemen gehad met mijn hosting / domeinen.

Maar dat staat hier los van uiteraard.

Citaat

Ik heb 3 weken geleden een dedicated server gehuurd bij Versio.

Als jij daadwerkelijk sinds 3 weken een contract hebt lopen bij Versio hoor je deze nog op te kunnen zeggen (wat over het algemeen 30 dagen is). Check hun AV even!

Tevens heb je ook speciale 'oven-frikandellen', die er voor gemaakt zijn om in de oven te stoppen. Wat het verschil is mag Joost weten, maar goed...

Daarbij maakt het niets uit wat je met een frikandel of hamburger doet (diepvries), omdat (wat Tieske al zei) deze producten voorgebakken zijn en dus ook al gegaard zijn.

Het is dus eigenlijk alleen een kwestie van warm / krokant maken. Dit kan met:
    - Friteuse
    - Oven / Grill
    - Koekenpan
    - Barbecue
    - Airfryer
    - Kampvuur
    - Enz...
    - Enz...

Als jullie nog iets nodig hebben qua grafisch design dan kun je ook altijd een berichtje naar mij sturen! Ik vind het belangrijk dat zulke initiatieven genomen worden en wil hier eventueel ook graag een steentje aan bijdragen. Ik heb geen tijd om aan het volledige project deel te nemen, maar als er een ontwerp op prijs wordt gesteld kan ik jullie hier uiteraard mee helpen.

Aan de mensen die negatief doen over dit project:
    Jullie mogen uiteraard kritisch zijn, maar er zijn op ICT Scripters ook nog mensen die iets willen leren. Dit is perfect mogelijk door zo'n gezamenlijk project, omdat je hier met z'n allen met iets bezig bent en je kunt dus ook van iedereen tips krijgen.

Los daarvan raad ik een aantal negatievelingen ook aan om hier aan mee te doen, want er zitten een paar bij die zeker nog niet op het niveau zitten om commentaar op anderen te hebben.

Nogmaals aan de deelnemers:
    Leuk project en ga er serieus mee bezig en neem alle tips in acht! En erg belangrijk is dat je ook doorzet als het even niet loopt, want op zulke momenten komen vaak de meest geniale ideeën naar boven (wat ook nog eens wetenschappelijk bewezen is) :)

Succes en ik ben benieuwd naar het resultaat!

Het punt was dat Ferhat het topic op slot had gegooid (van de .be) omdat hij vond dat dit reclame was. Aangezien het een gewoon lid was, kon Ferhat dit naar zijn mening doen.

Vervolgens kwam het topic van Lars. Aangezien hij een Supermoderator is en Ferhat (en ik zelf ook) een gewone Moderator is het wat raar om dat te verwijderen, omdat Lars zelf ook op de hoogte is van de regels en hier vast een goede reden voor had.

We zijn nu intern ook aan het bespreken wat we hiermee gaan doen.

Excuses aan de leden als hier onduidelijkheden uit voort zijn gekomen, waar jullie natuurlijk ook het recht op hebben.

Wij zullen dit bespreken en kijken hoe we in de toekomst beter om kunnen gaan met zo'n situatie.

Ik heb gewoon windows 8. PERFECT.

Startmenu is weg, maar het nieuwe startscherm is veel makkelijker.

Mensen die zeggen dat het zonder muis irritant is hebben het verkeerd. Bij het oude startmenu had je ongeveer 50 pictogrammen, die je makkelijk op 1 pagina van het startscherm kan plaatsen.

Daarbij is er onderin gewoon een scrollbalk voor touchpads.

Windows 8 start veel sneller op, is voor mijn gevoel veiliger en in gebruik vele malen sneller.

Mooi dat er zoveel positieve reacties op komen! En onthoud, het is een win-win-win situatie:
    - Er is geld te verdienen;
    - Er komen meer (hopelijk) meer bezoekers;
    - Waardoor jullie weer meer hulp of potentiële klanten krijgen!

So, keep posting!