was niet erg duidelijk te zien omdat de hele website is bedekt met grote TEST letters... Dat is wat jammer. (c)
Posts by MJorritsma
-
-
Naam: Maks
Leeftijd: 16
Rating 15/20
Minpunten: Ik vind het iets te simpel voor een designwebsite. Je kunt beter een goed en creatief design hebben ervoor, maar tegelijk ook strak. Deze strakte heb je wel goed, dat staat wel bij pluspunten ;), nog iets is dat het inderdaad wat té kaal is en een logo is misschien wel handig.
Pluspunten: Het is een strakke en overzichtelijke layout, mensen weten waar ze aan toe zijn, en bestellen wordt (zoals ik het nu zie) erg simpel en makkelijk (snel).Extra
Ik hoop dat je wat met de tips doet en er nog iets creatiefs mee gaat doen en wat meer opvulling. Verder succes met MedialapsMvg,
Maks Jorritsma
Xreativ.com -
lol, dat icoontje is gewoon van internet gedownload. Als ik mag gokken zeg ik iconarchive. Verder, is het geen goede layout, dus doorverkooprechten zul je niet veel aan hebben omdat het denk ik niet hoger komt dan 10 euro, maar dat is mijn mening
-
Hij is (nog) niet gesliced. Basing kan voor een extra bedrag. Ik heb met opzet de layout simpel gehouden, omdat grote dure layouts niet op CP gekocht worden.
Als je 'm koop heb je doorverkooprechten.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.09.09 20:12:30:Citaat van montblancMensen srry voor Off-topic maar er zitten wel een paar fouten in het Design.
Rechter poppetje is neit goed uitgesneden onder zijn oor en daar zie je dus ook nog wat kleur zitten.
Verder ziet het Design er netjes uit, als ik eerlijk ben zal ik dit nog eventjes veranderen.
Met vriendelijke groet,
Mitch
Haha, dat is onmogelijk. Het is een gepixelde icon dus dat is niet slecht uitgeknipt. Er zit nog haar achter en de zijkant van de border zit er, maar dat hoort zo.
-
ik biedt ?30
-
Veiling: Ja
Opbieden met: € 1,-
Buy-now: € 10,-
Veiling eindigt: 24 uur na laatste bodExtra Ingame kost nog €10,- extra.
xreativ.com/verkoop/001/index.png
Mvg,
Maks Jorritsma
http://www.Xreativ.com -
@ lhmedia.
Die is wel bugged vriend, aanmelden is gebugged.
-
Hij vraagt er toch gewoon netjes om? Als hij het kon unbuggen had hij het toch al lang gedaan!?
Ik heb misschien nog wel een voor je. Zit een klein bugje in die ik er niet uit krijg :(. PM maar als je interesse hebt.
Mvg,
Maks Jorritsma
Xreativ -
Haha, ik weet wel Niet Van Toepassing, maar WAT is niet van toepassing?
-
Officieel vind ik het al belachelijk hoe goedkoop sommige layouts eruit gaan op CP. ?30 is een prima prijs voor zo'n layout. De basing is inbegrepen en het design is netjes, maar simpel. Als je al deze punten bij elkaar oprekend, komt de gemiddelde designer nog hoger uit dan ?30. Dus geen gezeur over de prijs aub, want dat slaat nergens op.
Inderdaad mooie layout.
-
Waar staat de n.v.t. voor?