Posts by MJorritsma

Beste,

Ik ben bezig met mijn nieuwe site, maar nu zoek ik een scriptje die ik soms op het internet tegenkom.

Het gaat om een soort lightbox (waar screenshots wel in worden geopend), alleen wil ik daar een gewone pagina in html/php in hebben.

Weet iemand zo'n script te vinden?

[offtopic]Dit is geen erg goede layout, alleen wat WoutR zegt:

Tree, jij begint vrij iritant te worden, je voelt je iets té goed, en dat ben je zeker niet.[/offtopic]

Beste,

Ik heb het gevoel dat je nog niet erg lang aan het designen bent, omdat je nog een beetje die beginnersstyle hebt, wat niet goed uit te leggen is wat het nou precies is.

Trek je niets aan van al die andere lui die lopen te zeiken, want die kunnen niets anders. 5 euro is de normaalste zaak van de wereld hiervoor, want webdesigns worden gemiddeld véél te goedkoop eruit "gegooid".

Zie dit aub niet als offtopic!

@ tukkie, succes met de verkoop! :D

Beste CP'ers,

Ik ben op zoek naar een baser/slicer voor een klein, simpel ontwerp. Als je interesse hebt in deze opdracht stuur dan een PM naar mij, dan laat ik je de layout zien en kan je met je prijs komen.

Ik verwacht basing die (x)html & css valid is, dat je werkt in div's en dat je een goede structuur maakt in de index en style.

Mijn budget is maximaal 10euro (want het is echt heel erg simpel).

Interesse?
    Stuur een PM, plaats hier een reactie of voeg mij toe op msn onder: [email protected]

ALLEEN REAGEREN BIJ INTERESSE A.U.B.!!!

@ Lhmedia.

Hij zoekt niet naar een baser, maar naar een autobaser, een programma die je website automatisch based.

@crimepatrol
    Ik ben bang dat je 't niet gaat vinden, en áls je een (goede) vind dan zal het aardig wat kosten.

Ik vind 't een goede layout, alleen ik zou 't iets meer in de trand van wielrennen doen, dat maakt het misschien wat duidelijker. Voor de rest is het een strak design, en lichte kleuren (lichte kleuren is 't beste voor 'n forum), dus net als dein: Good work!

Tjah, mooi he ;).

Rating: 9/10

Pluspunten:
    - Goed kleurgebruik*
    - Erg strak
    - Goede verdeling

Minpunten:
    - *Beetje té onduidelijk, maar dat maakt het aan de andere kant weer goed.

Tips:
    GEEN

Commentaar:
    Heb vrijwel nooit een slechte layout van je gezien, dus nu ook niet ;)

Citaat van tree

Dit zou je dan gewoon kunnen zien bij de script van de ledenlijst, bijvoorbeeld dat als je level "x" bent dat je naam rood is van admin?

Ja, dat kan ook ;)

Citaat van Cas

"Swatcrime,

Basingmedia zou ik zeker NIET doen! Ik wacht nog steeds op een reactie van mijn layout.

Basingmedia is een prima website. Ik heb altijd zaken met hun gedaan, alleen de laatste tijd is het wat minder actief. Maar je hebt erg goedkoop een perfecte basing, met daarbij nog goede tips om het de veranderen. Alles is altijd overzichtelijk bij hun en als er later blijkt dat iets niet klopt wordt het onmiddelijk veranderd. Extra aanvragen doen ze ook gewoon gratis (voor mij in ieder geval), dus die reacties van niet een aanrader is echt belachelijk.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.10.09 12:00:50:

Citaat van swatcrime

Mjah, Frenzo kan ook slicen en basen.

Iedereen kan basen.

Ik geef gewoon de tip. Houd een css site met alle uitleg over de benamingen erbij en probeer het zelf eens. Is een stuk goedkoper. ;)

Rate: 4/10
    Mening wat er beter kan:
    Een beetje professioneler en strakker. Het is onverzorgd en té simpel. Simpel is goed en vaak mooi, maar je moet het wel perfect simpel hebben. Probeer wat leuke stylen en wat mouse-overs in je menu's of zoiets.

Mening wat er al goed aan is:
    Mooie kleurcombinatie en layoutpositie.

Overig:
    Ga wel door met designen, want als het zo begint gaat het denk ik wel goed komen met je designkunsten :)

Hmm, als jij het "niet kan vinden", waarom zouden wij ons best er dan voor doen als het niet te vinden is. Ik neem tenminste aan, dat als je het graag wil je goed zoekt. Dit is bij jou denk ik niet het geval?

Mvg,

Maks Jorritsma
    Xreativ.com