Nou, jij kan het vergeten ben ik bang (xD)
Ik doe misschien ook wel even mee.
Nou, jij kan het vergeten ben ik bang (xD)
Ik doe misschien ook wel even mee.
Flash lijkt mij juist erg mooi op een website. Tegenwoordig heeft 80% van de mensen wel een flashplayer, en ik denk zeker iedereen op CP...
Het straalt wel professionaliteit uit.
Meer geïnteresseerden?
kan het voor de prijs die ik aangaf?
Beste,
Ik ben met spoed opzoek naar een baser/slicer. Het gaat om een (redelijk) simpele klus zonder menu's o.i.d. Het zijn alleen maar contents bijna. Als iemand denkt "Dat wil ik wel doen" dan kan je een PM naar mij sturen, en dan stuur ik je een voorbeeld.
Vergoeding
Er is geen officiële geldvergoeding. Wel krijg je een gratis webdesign van mij en is er eventueel een mogelijkheid tot een kleine betaling via de telefoon.
Alvast bedankt.
Mvg,
Maks Jorritsma
Xreativ
Zeer nette layout Seliim. Mijn complimenten!
[offtopic]@ rienk
Kansloos? Denk jij nou echt dat je daar mee wegkomt? Als jij zo de layout van iemand jat kan een erg dure boete worden die jij niet kunt betalen. Als je overal watermarks op moest zetten zou je helemaal lijp worden...[/offtopic]
BIN is té goedkoop...
Is dit een grapje?
Ziet er goed uit.
Ga je de uiteindelijke ook showen binnenkort? Komt die te koop te staan?
Citaat van stan
[offtopic]doorverkoop rechten: GEEN beter lezen Xreativ[/offtopic]
Sorry, heb ik niet zo gelezen. Stond er wat raar maar nu zie ik 't
doorverkooprechten?
Niet mijn smaak CashMoneyZ,
toch bedankt voor de inzending.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.11.09 12:04:43:
nog geïnteresseerden?
doorverkooprechten?
0,05 euro
U heeft PM.
[offtopic]@ jgdonleach, u heeft PM[/offtopic]
Citaat van SuperiorGa discussie stoppen heeft weinig zin om met kleine kinderen te praten |-)
Ik hoop niet dat je het tegen mij hebt? 8-)
Nogmaals als uitleg. Ik ben bezig met een webshop, ik ben zelf designer maar heb geen tijd om tig layouts hiervoor te maken. Er zijn templates op voor 0,50 euro. Dit houdt in dat er deels goedkope layouts zijn en wat duurderen. Ik wil ervoor zorgen dat beginnende mensen met goede idee?n een layout kunnen kopen op mijn webshop in plaats van via een gerichte designer (bedragen tussen de 20 en 200 euro).
Vanaf nu graag ONTOPIC blijven
Beste CP-leden,
Ik zoek 10 layouts om op mijn nieuwe webshop te plaatsen. Ik ben er nu druk mee bezig, maar ik moet nog layouts hebben. Ik geef maximaal 5 euro per layout uit, en ik betaal via de telefoon (mollie, eurobellen, enz.).
Als je inclusief basing hebt kan je ook een PM sturen met je prijs (dit mag natuurlijk wel boven de 5 euro liggen).
Als je nog wat heb liggen post het dan. Als je iets gratis weg wilt geven, post het dan ook. Alles mag!
Mvg,
Maks Jorritsma
[offtopic]lol pais, hoe wil je dat doen als je én niet kan designen én niet kan basen xD.[/offtopic]
Ik doe misschien mee.
Wellicht heb ik nog iets voor je liggen.
http://www.dumpyourphoto.nl/fi…ad_images/19905/19905.png
De koper laat steeds niets van zich horen, ik heb 'm nog 24 uur gegeven. Daarna kan ik deze dus voor u aanbieden.
Mijn computer vindt geen virussen tot nu toe, en ik heb Norton Antivirus 2009. Deze schijnt wel goed te zijn, dus volgens mij is 't wel gewoon goed te downloaden
Zie je 't probleem echt niet?
Ik heb dat ook (ff)
Die rechter menu balk is helemaal verkeerd. Veel te ver naar rechts...