Waarom:
Ik loop al 3/4 weken rond met deze layout, maar ik kan maar geen baser vinden. Ik heb momenteel geen/weinig geld dus vandaar dat ik niet veel kan uitgeven hiervoor. Als je deze layout wil slicen kan ik zelfs nog wel wat belletjes erbij doen.
Waarom:
Ik loop al 3/4 weken rond met deze layout, maar ik kan maar geen baser vinden. Ik heb momenteel geen/weinig geld dus vandaar dat ik niet veel kan uitgeven hiervoor. Als je deze layout wil slicen kan ik zelfs nog wel wat belletjes erbij doen.
CitaatDe kleur: Matig, kun je natuurlijk afwisselen met gradien overlay ofzo? of schaduw?
Haha, ga hier geen gradient doen. Een gradient heeft geen zin met zo'n mislukte kleurencombinatie. Je moet kleuren bij elkaar vinden, die bij elkaar passen. Deze kleuren zijn te vel (vooral dat groene) en botsen met elkaar. Als je hierbij een gradient (wit/zwart ofzo) doet is het echt nog lelijker. Daarbij, schaduw vind ik persoonlijk sowieso niets.
Doe wat aan de kleuren, breng dan pas effecten aan, en bekijk wat overeenkomende sites. Daar kan je misschien inspiratie van op doen (niet rippen uiteraard!)...
24,95.
Goede kwaliteit, lage prijs. Stuur maar PM bij interesse. Eventuele voorbeelden zijn mogelijk.
Hmm, slicing en basing is vrijwel hetzelfde. Basing is gewoon een verzonnen naam voor Slicing.
Het is gewoon knippen en plakken in HTML xD
Ik ben misschien geïnteresseerd. Heeft u een msn adres, waar we eventueel kunnen overleggen.
Stuur maar een PM met uw msn.
ik vind 'm wel netjes!
ik biedt je 5 euro
Ik kan 't wel voor je realiseren.
Daarbij, als je het wilt leren zou ik het niet met deze doen, want ik neem aan dat je deze zo snel mogelijk online wilt hebben en als je het nu nog moet leren duurt dat wel even ;).
Incl. domeinnaam ?
[offtopic]Over die kwestie, mijn broer is jurist. Ik ben een webdesigner en heb hier dus ook vragen over gehad aan hem.
Wat blijkt:
Bij 2000 euro of meer omzet per maand, heb je een KvK-nummer nodig. Onder de 2000 euro heb je dit niet nodig. Wel is het zo dat jij moet kunnen bewijzen dat jij niet meer dan 2000 euro omzet hebt per maand aan je diensten. Dus als er een betaling binnenkomt is het verstandig om als omschrijving "Webdesign......." in te vullen, zodat je het altijd kunt laten zien. Dit was in ieder geval een tip van hem, die ik meestal wel gebruik..[/offtopic]
Mooie layout, maar geen interesse. Misschien een tip om je letters op none te zetten, het is wat vaag aan 't oog.
Beetje saai, moet ik zeggen. Komt door smaakverschil waarschijnlijk (jij houdt van extreem simpel). Dit is wel een beetje te simpel ben ik bang.
Verder, het menu is wel leuk gedaan, alleen ik vind de kleuren te vel voor een community. Community's moeten strak en licht zijn, vind ik persoonlijk.
Daarbij, logo is te zakelijk. Dit heeft niet veel met scripting te maken o.i.d. dus kan je beter aanpassen of weghalen.
Bewijsje graag?
Layout 5.
? 7,50
3 is erg slecht gebased. Je gebruikt voor elk klein ding een nieuwe div. Jij kan daar meer dan de helft divs weglaten, scheelt in load.
Erg mooie lay, maar ik vind de header niet mooi (behalve het logo..)
*Ik wou iets typen, klikte op verzenden. Zag toen dat het niet nodig was, dus excuses voor dit bericht!*
Ik snap 'm niet...
Iets duidelijker aub.
Hoeveel uur moet ik nu wachten tot ik 'm heb?
Layout 2
3 Euro!
Hoelang duurt de veiling?
Bedankt, geïnteresseerden?
*BUMP*
Nog interesse?