@ Spinazie, hoe wil je het anders doen.. 8-)
Posts by MJorritsma
-
-
Hmm, ik denk dat hier meer MySQL bij komt kijken dan PHP.
-
Het is wat saai, te weinig effecten. Als ik dit zou zien zou ik me in ieder geval niet aanmelden.
Je gebruikt de effecten verkeerd...
-
is het nog geldig?
Dan biedt ik 51 -
Beste CP'ers,
Ik ben opzoek naar iemand die mijn layout kan slicen/basen. Ik heb momenteel geen budget dus ik kan alleen een webdesign leveren als tegenstelling.
Dus het komt er op neer dat jij een (simpele) layout voor mij based/sliced, waar je dan een webdesign op mijn beurt voor krijgt.
Bij interesse graag PM sturen of hier reageren, dan kan ik voorbeelden laten zien van mijn webdesigns en het design die je moet basen/slicen.
Mvg,
Maks Jorritsma -
Voorzien!
[offtopic]@ Mods :slotje:[/offtopic]
-
Voorzien...
-
Erg netjes!
-
Ik kan dit voor u realiseren. Voor 40 euro krijgt u van mij Ingame en Outgame (excl. slicing).
Mijn portfolio is: http://www.xreativ.com (morgen/overmorgen online).
Ik kan bij interesse enkele voorbeelden sturen van mijn werken.
-
Hmm, beetje vaag. Ik zie alles gewoon precies het zelfde zijn als www[dot]qrimeclub[dot]nl , het hele script (de codering).
-
Ik heb 'm bij artikelen geplaatst. Duurt dus nog even, moet door de keuring.
[offtopic]Het is Xreativ, niet Xcreativ[/offtopic]
-
Prima, ik ga wel even bezig.
-
als je dat effect bedoeld weet ik 't wel, moet je ff pm sturen.
-
Outgame: Lelijk, en geen goede slicing. Er wordt niet eens een Doctype aangegeven in de basing waardoor het nooit valid kan zijn. Daarbij is je scripting erg rommelig.
Ingame: Geld hetzelfde qua scripting/basing. Verder is het lelijk afgewerkt en niet mooi. Te pixelig.
Concept: Zit wat in, kan groot worden maar je design moet vele malen beter.
Cijfer: 4 -
Uhm, anders ga je ook designers vragen. Ik bekijk de site namelijk en dat klopt voor geen meter.
-
Uhm, die mensen moeten er ook geld aan verdienen. Ik vind 't wel terecht.
-
Goede domeinnaam, zit zeker veel in! Heb helaas geen geld a.t.m.
-
Ik ga met Axl_H mee, maar mijn cijfer wordt een 3.
Maak een normale indeling, en besteed er meer tijd aan. Dit is zonder na te denken een paar layers maken met een border. Daarna wat tekst erin proppen met icons. 8-)
-
Misschien geïnteresseerd.
Bij eventuele interesse vraag m'n msn maar. -
Ik denk hetzelfde als Robin. Het lijkt niet erg Photoshop-style.
Daarbij, is het iets te simpel, en een slechte kleurencombinatie.
Het lijkt wat painterig door die stijl-loze vlakken.