De link doet het gewoon. Nu graag weer Ontopic.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.04.10 18:48:11:
Ondertussen ?7 geboden op TBForum.
Posts by MJorritsma
-
-
Beste,
Hierbij bied ik een mooie strakke layout aan die geschikt is voor meerdere doeleinden. Inclusief basing.
Prijs
Startbod: € 5,-
Opbieden met (min.): € 2,-
Buy-Now: € 20,-Basing
InbegrepenLayout
http://verkoop.mjorritsma.nl/B0A0485/Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl(Vragen? Mail naar [email protected] of stuur een PB)
-
Dramatisch dat je dit nog online durft te zetten.
- Oude, slechte site.
- Extreem veel bugs (met mogelijk erg vervelende gevolgen). -
Citaat
ik hou van simpel en doel gericht werken en dat wil ik zo ook op mijn portfolio uiten
Amen.
-
Ziet er netjes en strak uit. Ik neem aan dat het nog niet helemaal af is?
-
Hmm, jullie denken ook serieus dat dit iets gaat worden?
Jullie hebben een mislukte, slechte site. Jullie kunnen niet designen en willen meteen al een vaste slicer in dienst nemen. Waarom zou deze slicer dat ten eerste doen met 2 (vermoedelijk) 12 jarige jochies en daarbij voor zo'n beschamend laag bedrag? -
Goede website. Probeer een andere layout en een betaalde domeinnaam (.nl).
Daarbij veel banners plaatsen via M4N of Daisycon.
-
[offtopic]Ga je allemaal doodschamen die reacties plaatsen. Deze layout stelt inderdaad niets voor maar de opmerking van Georgo is gewoon diep triest van hem.
Als jij zo goed bent geef 'm dan gewoon normaal tips!
Kleutertjes.[/offtopic]
Probeer iets meer tuts te volgen, en kijk als voorbeeld gewoon bij andere sites. Probeer je eigen style te vinden en kom dan pas terug met een check op CP. Want van deze tjappies hoef je geen normale reactie te verwachten.
-
je hebt een verkleinde afbeelding hier?
-
@ Release
Is helemaal niet vreemd. Hij kan mensen een via-via slicing aanbieden.
-
Kan op meerdere manieren.
Je kan het volgende doen:Een shape maken even groot als de header.
Die open je in een nieuwe afbeelding, en daar plak je de header in.
Dan komt de header in de vorm van de shape. -
[offtopic]@ krimeadmin.
Als ik jou signature bekijk doe jij precies hetzelfde. Jou layout die je probeert te verkopen is echt belabberd. Deze layout is beter dan die van jou, veel beter zelfs. Jij ript de Crimeclub layout en verneukt 'm helemaal. Deze jongen doet tenminste z'n best om iets moois neer te zetten.Dit moest ik even kwijt :)[/offtopic]
Redelijke layout. Ik vind het commentaar van Georgo erg goed passen bij mijn mening dus ik ga met hem mee in het commentaar.
-
Erg goede layout!
Maar probeer voor het uiterlijk duidelijk te maken eens je teksten (die gesliced moeten worden) in NONE te zetten. En de afbeelding op normale grootte. Dan zou ik 't een stuk beter vinden.Voor eerste layout gewoon een 10/10 want ik heb nog nooit iemand op CP zo goed zien beginnen.
-
@ SkyNet.
Zo is het inderdaad bedoeld. Met de footer erbij krijgt het al een heel ander effect.@ Sloosmedia.
Het is allebei valid:
HTML --- KLIK
CSS --- KLIK@ Superior
Erg netjes gesliced! Nu het einde nog en het is (vind ik) perfect. Alleen de loginbalkjes zijn nog wat vaag en inderdaad de margins maar die verander je beide nog zei je dus komt helemaal goed ;).
-
Ik wil dit wel voor je doen.
Stuur maar een PM terug bij interesse dan kan ik wat voorbeelden laten zien.Of kijk op mijn huidige portfolio: http://www.xreativ.com
-
LOL!
Hij bedoeld de sourcenaam. |-)
-
Vraag ik dat? 8-)
-
Vertel..
-
-
Beste,
Ik zoek iemand die een simpele layout voor mij kan basen. Hiervoor terug krijg je een layout (ex. basing, ex. logo) t.w.v. €39,95.
Voorbeelden kunt u bij mij aanvragen.
Ook kunt u via PM vragen om welke layout het gaat.Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl