Het is ook niet erg netjes om het te jatten hé.
Posts by MJorritsma
-
-
Ja, dat kan ik. Maar als het voor een klein prijsje is dan laat ik het liever doen.
-
Wat is de meerprijs voor basing?
-
De afbeeldingen die je daar hebt. Mogen die gebruikt worden? Of dienen die vervangen te worden.
-
Layout 3 is inderdaad door mij gemaakt.
-
Hmm,
Succes hiermee. Je kan niet goed slicen, maar voor die prijs denk ik dat veel mensen wel wat mindere kwaliteit willen. Een beetje oefenen en dan die prijzen omhoog gooien. Doe wat met de tips want ze kloppen wel allemaal.
-
Webdesign + Slicing?
Zo ja, dan kan ik je voor ?60,- verder helpen.
Stuur maar PM bij interesse. -
Hmm, je geeft jezelf 4/5 op flash en 5/5 op PHP. Waarom zou je dan hulp nodig hebben?
-
Hmm, houd hier mee op kerel. Voor zover ik weet is deze host gratis en de domein ook! Dus ik hoop dat het ook inclusief de scripts e.d. is?
-
Layout 4 is wel orgineel.
-
[offtopic]Dat weet ik, en dat zeg ik ook helemaal niet. Als je leest staat er dat er (wat mij betreft) een slot op kan nadat de TS gereageerd heeft. Dan is deze zaak voorbij in mijn ogen en dus genoeg reden om het dan te sluiten. Toch? (PM)[/offtopic]
-
Ik ben met Ferhatje bezig, en volgens mij zijn wij er uit. Alleen nog even wachten op een bevestiging van Ferhatje, dan kan er een slot op.
-
Voor deze keer.

-
Beste,
Ik kan dit voor u realiseren.
Mijn portfolio: http://www.mjorritsma.nl -
[offtopic]@ giotjuh
Ben jij zwaar onder de drugs ofzo? Want je typed echt als een mongool.[/offtopic]
Ik heb mijn vragen erbij of dit te vertrouwen is, want iedereen kan dus gewoon inloggen? En dus is ook alles er simpel van af te halen.
-
Hmm, dat dropdown menu is niet geript hoor. Die is gratis te gebruiken want ik heb deze ook wel eens in een free template gezien (in ieder geval iets wat er 99% op leek).
-
Ik kan dit wel doen voor 70 euro.
-
Verkocht.
-
Misschien kan ik dit voor je doen jordy. Ik spreek je wel even op msn.
-
De link doet het gewoon. Nu graag weer Ontopic.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 09.04.10 18:48:11:
Ondertussen ?7 geboden op TBForum.