Posts by MJorritsma

Het is een BATTLE, dus het gaat erom dat je laat zien wat je ontworpen hebt voor hem, waar hij een uit kiest.

@ Jeffreyh
    Krijg je ook nog een nieuwe website? Of kan ik het logo aanpassen aan de site die je nu hebt (ja ik doe mee...)

Niet nodig.
    Ik heb altijd mijn designs op 1000px gedesigned, en tot nu toe is het altijd mogelijk geweest voor mensen met een 1024 beeldscherm om mijn sites goed te zien.

Maar wie heeft nou een oplossing voor dit probleem?

Dit is de style:

De betreffende moderator ben ik.

Ik probeer zo juist mogelijk te handelen als moderator, en dat wordt mij niet in dank afgenomen. Over jgdonleach: Ik heb jou duidelijk uitgelegd hoe ik er over denk, maar met jou is gewoon onmogelijk te discussiëren over een beslissin, want als ik A zeg zeg jij B. Ik wil er best op een vriendelijke manier uitkomen, maar als ik jou (misschien onterecht) een banpunt geef en er wordt meteen gedreigd dat je het hoger op gaat zoeken dan ben ik niet erg enthousiast om er normaal uit te komen. Als jij duidelijk aangeeft waarom jij het niet eens bent met de ban, kan jij mij misschien overtuigen.

Verder vind ik het jammer dat er gewoon 0,0 respect is voor welke moderator dan ook. Als wij nou gewoon allemaal proberen er gezamenlijk iets moois van te maken, kan dat allemaal verleden tijd zijn. Maar zoals Superior al zei, dit moet van twee kanten komen.

Als iemand problemen met mij of een andere moderator heeft, probeer er dan eerst met elkaar uit te komen in plaats van andere mensen er ook in te betrekken en op te stoken. En ook niet bij elke fout van een moderator de beheerder erbij te halen, want dat wekt alleen maar wantrouwen aan beide kanten.

Ik hoop dat iedereen mijn mening respecteert en dat het hierbij gewoon klaar is en dat iedereen gewoon normaal met elkaar omgaat in de toekomst van CP.

Netheid: 5/10
    Overzichtelijkheid: 7/10
    Kleurencombinatie: 5/10
    Totaal: 5.5/10

Om te beginnen, vraag ik me hetzelfde af als Skynet:

Citaat

Hoe wil je het header menu in de slice doen?
    Helemaal naar rechts?

Want, je hebt het menu laten stoppen aan de rechterkant. Stel je voor dat iemand een beeldscherm van 1600 breedte (ik en nog vele anderen) heeft, dan ziet het er erg raar uit.

Verder is de kleurencombinatie wel goed, maar niet volledig. Ik zou er nog wat lichtere blauwtinten in gebruiken, en wat onbelangrijke koppen grijs doen. Je hebt nu alles de zelfde kleur waardoor ook de overzichtelijkheid minder wordt. Maak bijvoorbeeld de contenttitel(BG) grijs en de menu-tjes licht blauw. Zo is het wat overzichtelijker omdat niet alles hetzelfde is.

Daarnaast zijn zwarte borders uit. Je kunt beter de menu's een extreem lichte grijstint geven en dan een iets donkerdere grijstint als border doen, want zo valt de border meer op dan de tekst.

Daarbij zou ik ook de header een beetje veranderen. Want die pattern ziet er niet erg strak uit, dus dat kan klanten afschrikken. Probeer een lichte (wit-transparent) gradient daar, dat zou mooier staan denk ik.

Als het niet lukt kan ik voor een vriendenprijsje het allemaal wel voor je naar wens aanpassen.