Bij deze voor de mensen die twijfelden in het vertrouwen. Ik heb het bedrag overgemaakt, en enkele ogenblikken later kreeg ik alle bestanden.
Dus het is zeker te vertrouwen! :cheer:
Posts by MJorritsma
-
-
Hmm, ik weet niet zeker of het kan. Maar ik zal je wel vertellen dat als het kan het verschrikkelijk duur zal zijn. Want de gemiddelde afbeelding daar kost al zo'n 10 dollar. Dus kan je nagaan met doorverkooprechten ;).
-
Stuur maar een pb.
Edit RiiCky Zoals hierboven ook iemand zegt kun je zulke websites via pb regelen. Niet openbaar in het forum.
-
Citaat
ik ben op zoek naar een uniek layout voor een uniek spel waar ik mee bezig ben.
Lijkt me dan niet handig om layouts uit een webshop te showen he...
Als u nog interesse heeft, kunt u mij een PM sturen.
-
Hmm, jij bent van plan om 300 euro uit te geven. Dat is een redelijk grote investering (in CP begrippen). Is het dan niet handiger om iets meer moeite te doen dan 3 regels (voor mensen die flauw willen doen 4 inclusief 'Hallo')? Dat komt denk ik iets zekerder en vertrouwelijker over, want dit komt niet erg vertrouwd over op mij. Wees duidelijker in wat je wilt, dan kunnen meer mensen je helpen denk ik.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
[offtopic]Stop je tong maar weer terug...[/offtopic]
Heb je ook niet gewoon enkele voorbeelden die je kunt showen? Want als dit een van je eersten gaat worden doe ik het niet. Anders heb ik wel wat saaie klusjes voor je

-
Misschien handig om een help pagina te hebben, zodat de kopers zelf ook weten hoe het werkt. Want ik zelf snap er vrij weinig van...
-
Hmm, hoe kunnen wij weten wat we moeten maken dan? Een tekst-spel...?
Ik kan de PSD voor u ontwerpen voor 30 euro. Slicing kan ik erbij regelen voor 20 euro.
Mijn portfolio is te vinden op http://www.mjorritsma.nl
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
Nou die eerste staat met koeienletters "powered bij Gantry", just use Google :cheer:
-
Ik kan zelf niet scripten, maar ik verneem altijd van scripters dat ze eerst de layout willen en dan pas scripten dus ik denk dat dat de tip van mij zal zijn ;).
-
Hmm, ligt het aan mij of is die source illegaal...
-
Precies. Als je net begonnen bent, hoe durf je dan al tussen de 20 en 100 euro te vragen? Een professional die biedt het ook voor 100 euro aan?
Voor een 10tje per layout heb ik wel wat leuke opdrachten voor je

-
Waar variëren jou prijzen tussen?
-
[offtopic]Als je 10 euro voor een layout al duur vindt ga je niet ver komen ben ik bang...[/offtopic]
Ik heb misschien nog een paar ouden. Stuur maar een PM als je ze wilt bekijken.
-
Genoteerd, als er morgen voor 13:48:58 geen nieuw bod is is het voor jou!
-
Er is al 10 euro geboden op TB
-
Heeft geen zin, want ze zijn alle 3 al verkocht.
-
@ Jannick, dat is deels het bewijs dat hij het gekocht heeft...
Btw, nummero 1 is van mij

-
Ik zou graag een licentie reserveren voor volgende week (de betaling).
-
De politie heeft gelijk. MSN wordt niet gerekend als wettelijk bewijs van overdracht. Wanneer jij dus geen factuur o.i.d. hebt kunnen ze weinig. Wel heb je een mailtje van de bevestiging van betaling. Als jij kunt bewijzen dat hij dat daadwerkelijk heeft getyped heb je misschien nog kans dat ze iets voor je kunnen doen, maar die kans schat ik erg laag in.
Wel kun je online aangifte doen, zodat men kan lezen waar deze persoon mee bezig is en dus geen zake met hem zullen doen. Website weet ik niet precies, maar kan je wel vinden op google "online aangifte oplichting".
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl