Beste,
Ik ben wel geïnteresseerd.
Kijk je PM.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Beste,
Ik ben wel geïnteresseerd.
Kijk je PM.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Bod teruggenomen.
@ Oceans,
Drank is ook niet bestemt voor hardcore feesten.
Het meeste daar is inderdaad een grammetje pep en dan de hele nacht aan de flesjes water ;).
Ik ga er niet heen, ben meer van hardstyle in het beukgenre.
Spreek mij even aan op MSN.
Anders wil ik 'm wel kopen.
Hmm ik vind het leuk en vervelend...
Het is gewoon terecht omdat men nu weet hoe Amerika over anderen denken, máár:
Dit is niet goed voor de "wereldvrede". Er staan gegevens in van Amerika tegen bondgenoten (Sarkozy, president van Frankrijk bijvoorbeeld), wat niet erg handig is voor de samenwerking.
Alleen waar Amerika nu mee bezig is vind ik wel belachelijk. Als de Amerikanen er niet zo serieus over deden zou het nu veel minder bekend en besproken zijn.
Wat is je budget?
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Ja.
Tenzij je bij het downloaden rechten krijgt. Dan zul je even de website door moeten zoeken waar het gedownload is.
Trouwens, het is alleen een PSD van de ingame.
Het is inderdaad vanaf 14 jaar.
En veel mensen geloven het fabeltje dat je een kopie mee mag nemen. Maar dit is niet waar. Er waren wel mensen die kopietjes accepteerden, maar het was nooit wettelijk o.i.d. Je dient een originele ID pas / Paspoort / Rijbewijs / enz. bij je te hebben een geen kopie.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Hmm, bij deze zie ik er dan vanaf. Ik heb een 3 designs met spoed nodig en dan wil ik wel enige professionaliteit.
Als je het wel denkt te kunnen kan je me altijd nog een PM sturen.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Zit ik nog bij de eerste 2? Zo ja, dan heb ik wel wat opdrachtjes voor je ;).
@ WOutR
Budget is er, geef je prijs maar
Beste,
Ik ben op zoek naar een slicer voor een adult layout. Het is nu nog geen adult dus onder de 18 kan het nog prima hoor.
Het gaat om:
http://www.mjorritsma.nl/V0058
Graag reageren in dit topic.
Alleen bij interesse.
Deadline: X
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Ik bied 40 euro.
[offtopic]Ik weet dat het onder de vraagprijs ligt, maar misschien accepteert de TS het.[/offtopic]
Hmm, zo makkelijk gaat het ook weer niet. Dan is het verkoopbaar, laten we het daar op houden.
De indeling is half goed, je moet alleen die 2 balken "Aanbieding" en "Geboden" even breedt in totaal maken als je balk erboven.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Pluspunten:
Je positieve kijk erop, en het kleurgebruik bij enige aanpassingen.
Minpunten:
Vrijwel alles. Het kleurgebruik is nog niet helemaal goed. Je hebt het gevoel wel half te pakken, maar die rare "poepgroene" kleur hoort hier niet in thuis. Daarnaast kan je die witte tekst onmogelijk lezen op een normale manier. Ook vind ik dat je erg slechte icons gebruikt. Grijze icons op een groene balk is echt spuuglelijk, en daarbij heb je de bovenste icons ook nog uitgerekt. Never nooit doen met icons... En als laatste, en ergste punt. De levensgrote © die je er doorheen hebt. Is irritant om te checken en heeft geen nut want dit wordt niet gestolen.
Waarde:
Momenteel (NOG!) niet verkoopbaar.
4 euro op de achtergrond
[offtopic]
Citaat van Jordy.SIk zou het niet doen mensen.
Ik moest een keer voor hem promoten.
Ik heb het gedaan eerste week ging niet goed.
hij liet niks van zich horen en ik kreeg er geen geld voor!
Kan ook iets over jouw kwaliteiten zeggen
Bij mij was het je namelijk ook niet gelukt.
(Maar ik had je wel betaald... )[/offtopic]
@ Nielsgo
Ik vind het alleen wat vreemd dat jij nooit op mijn PM's reageerd.
@ rickown.
Wat zou het probleem zijn dat hij het weer verkoopt? Heeft hij het recht op toch?