Ik zou gewoon wachten op meer concurrentie. Dwingt ze om de prijs aan te passen en de kwaliteit te verbeteren..
Posts by MJorritsma
-
-
Het heeft niets te maken met een bedrijf zwart maken. Het heeft te maken met een simpele vergelijking tussen bedrijven. De reclames van Specsavers (en voorheen bijvoorbeeld de Nederlandse Energie Maatschappij) zijn gewoon een goede zet, hoe 'slecht' je het ook vind.
Wanneer bedrijf X beweert dat ze de beste zijn en een hogere prijs hebben, wat is er dan mis mee als bedrijf Y zegt dat zij goedkoper zijn (denk hierbij aan de prijsvergelijkingen van Specsavers en de NEM). Het is gewoon een gezonde concurrentie en prima marketing. Marketing gaat om resultaat.
Overigens wil ik even inhaken op het verhaal van WMDiensten: mensen hebben al gauw commentaar op Apple omdat er veel 'anti's' zijn. Ik zelf gebruik ook Apple en heb nog nooit problemen gehad. Ik heb momenteel (qua telefoon) de iPhone 5S en mijn batterij gaat langer mee dan een dag (soms zelfs 2), terwijl ik erg actief ben. Daarnaast is de kwaliteit van veel Apple producten echt ontzettend hoog, waar vervolgens tegenover staat dat je ook meer betaald (en terecht!).
-
Wellicht zijn enkele kernwaarden van jouw bedrijf handig om hierbij te vermelden. Wat maakt jouw bedrijf uniek? Hier kan je gemakkelijk op inspelen met een logo.
Daarnaast raad ik je aan om de kleurstelling op je website enigszins aan te passen; hiermee doel ik op het grijze gedeelte van je website. Grijs botst namelijk met oranje (mits het direct met elkaar in contact staat en het grijze gedeelte donkerder is dan (let's say) #f2f2f2 en lichter dan (let's say) #545454).
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
En wederom een marktplaatsitem verpest door nutteloze reacties.
-
"Na het bekend maken van de winnaars hebben deze van 15 april 2014 tot 1 mei 2014 de tijd om de PSD bestanden van de ontwerpen in te zenden."
-
Onder voorbehoud geholpen.
-
Neem contact op met de uploaders.
-
Ik denk dat ik ook een poging ga wagen. Het lijkt mij een leuk project en de prijzenpot is prima!
-
Goedenavond,
Ik ben opzoek naar iemand die verstand heeft van (in ieder geval) HTML & CSS. Daarnaast is het denk ik ook handig dat de persoon kennis heeft van PHP. Ik ben namelijk met een project bezig waar ik momenteel het script van heb. Dit script wil ik echter in een andere layout implementeren. Aangezien ik hier zelf geen verstand van heb ben ik dus op zoek naar iemand die dit wel heeft.
Het liefst laat ik het slicen van de nieuwe layout aan dezelfde persoon over.
Type & omschrijving werk:
Het slicen van een PSD ontwerp en het implementeren van een script in deze layout.Tijdsduur / Periode:
Eenmalige opdracht, wanneer ik tevreden ben zal er in de toekomst nog wel werk zijn voor deze persoon (denk aan updates).Gevraagd / Aangeboden:
Gevraagd..Prijs:
N.o.t.k.Betalen kan via:
Overschrijving / PaypalExtra informatie:
- Geen spoed;
- Een ervaren persoon! Ik wil graag perfectie, aangezien het voor een groot project is;
- Nadat ik het project heb uitgelegd, wil ik dat hier met discretie mee om wordt gegaan.Contact opnemen kan in eerste instantie via PM.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Verder kijken dan je neus lang is weide43. Scroll maar eens naar beneden op Ontwerpgozers.nl!
-
Hier komt een stukje verwachtingsmanagement bij kijken. Dit houdt in dat je de verschillende verwachtingen tegen elkaar moet afwegen, voordat jij een goede voorbereiding kunt treffen. Deze man komt naar jou toe omdat hij jou als 'expert' (in de breedste zin van het woord) ziet. Dat betekent dus dat hij er waarschijnlijk vanuit gaat dat jij oplossingen hebt voor de problemen die hij heeft.
Wat voor probleem heeft deze klant?
Hij wilt een website hebben, die jij voor hem gaat ontwikkelen.Wat moet jij vervolgens van hem weten?
- In welke branche zit deze persoon?
- Wat wil hij met zijn website bereiken (call-to-action, informatief, enz.)?
- Wat is de doelgroep van zijn website?
Vervolgens kan jij hierop inspelen door de verschillende wensen van de doelgroepen in kaart te brengen voor deze man. Je hoort als website ontwikkelaar te weten hoe je elke doelgroep het beste aan kunt spreken. Door dit van te voren te weten kan je hier op in spelen tijdens het gesprek. - Wat voor style wilt de klant?
Laat de klant hierin niet direct de beslissing maken, hij gaat er tenslotte vanuit dat jij hier de expert in bent! Dat betekent dat jij vanuit zijn wensen een style moet voorstellen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik weet namelijk niet welke informatie jij al hebt en welke informatie je nog moet weten. Onthoud in ieder geval (verwachtingsmanagement) dat je rekening moet houden met het feit dat hij er vanuit gaat dat jij hier de expert bent en dat jij dus met opties zal moeten komen.
-
Helaas niet de 'beste designer' gewonnen. Toch wil ik thjeu hierbij feliciteren! Ik heb zelf ook op jou gestemd namelijk!
-
Dat is geen logo. Dat is een gestolen afbeelding met tekst.
"omdat ik mijn photoshop kennis wil uitbreiden wil ik graag jullie een bod doen."
Dat gaat met zulk werk niet gebeuren, aangezien je steeds hetzelfde doet. Volg tutorials op het internet om je kennis uit te breiden.
-
Ik heb een (informatieve / adsense) website te over verzekeringen. U kunt een PM sturen als u interesse heeft.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Klinkt erg leuk! Ik zal proberen te komen, maar ik kan niet met 100% zekerheid zeggen (voor 10 januari) of ik daadwerkelijk kom (wegens andere bezigheden uiteraard).
Daarnaast heb ik misschien nog wel iets leuks om te presenteren:
Het gaat over het starten van je bedrijf op een moderne manier. De ouderwetse kijk op een bedrijf wordt hierin nagekeken en veel grote bedrijven zijn op deze 'strategie' overgestapt. Dit combineer ik uiteraard met ICT-gerelateerde bedrijven. Als hier tijd / interesse voor is ontvang ik graag een PM van een van de bestuurders!Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Een full width footer vind ik hier sowieso al voor geen meter staan. Je hebt alles in kleine hokken geplaatst en een full width footer..
-
Bij deze wens ik de proef-moderatoren een goede tijd toe en veel succes! Jullie komen terecht in een goed team!
Helaas Ferhat, dat je afscheid dient te nemen. Privé situaties gaan uiteraard voor ICTS, dus ik respecteer je keuze hierin ook!
PS: De meeting lijkt mij een leuk initiatief, ik weet niet of ik er bij kan zijn maar het lijkt me wel grappig.
-
Weinig kleur hoeft per definitie niet saai te zijn. Maar je maakt een grote fout door zowel je background als je 'slider' in een grijstint te doen. Dat zorgt ervoor dat mensen het 'saai' vinden.
Mijn tip: Zorg ervoor dat je slider kleur bevat in plaats van een grijstint, dan zorg je ervoor dat daar het oog op valt en dat de saaiheid (grijsheid) minder opvalt maar toch houd je het daardoor strak.
-
Wederom een onzinnige opmerking in het Marktplaats gedeelte.
Bezoekersstats voor enkel een domeinnaam lijken me niet relevant..
-
Beste,
Bij interesse kunt u contact opnemen met mij, zodat we het een en ander kunnen bespreken.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma