In het Nederlands, het gaat om een Nederlands project.
Posts by MJorritsma
-
-
Wij zoeken uiteraard ook beginnertutorials. Niet alleen voor gevorderden.
Een regel is wel dat het niet van andere sites wordt gekopieerd en geplakt.
Stuur mij maar een PM met je msn insaneflame als je wilt.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
Beste CP'ers,
Ik ben opzoek naar (web)designers die het leuk vinden om wat turorials te schrijven voor mijn nieuwe project.
Het gaat om tutorials in de designsector, met als hoofdcategoriën:
- Photoshop
- Illustrator
- AnimatiesDenk jij voor 1 of meerdere van deze categorieën een tutorial te kunnen schrijven? Meld je dan aan.
Een eventuele vergoeding is mogelijk.
Alleen serieuze reacties graag!
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nlJannick: Met mijn toestemming
-
Morgen zal ik met mijn 2e versie komen!
-
-
I'm in!
Bij de weg: Mag ik nieuwe functies toevoegen (denk aan hyves, twitter, facebook functies) in het design?
[offtopic]
@ Willem, excuses nog voor die andere layout. Kom even op msn, dan kan ik even het een en ander uitleggen ;)[/offtopic] -
Daarbij is het lettertype van je menu's en je titel erg irritant druk.
-
Het is zo goedkoop omdat het een waardeloos promotiemiddel is. Iedereen klikt puur voor de punten die ze ermee verdienen, en gaan daarna meteen weer van de pagina af...
-
----------------------------------------------------------
Er is ondertussen 35 geboden.
CitaatDit is een bericht van ? van SiteDeals ( http://www.sitedeals.nl/ ). de SiteDeals eigenaren kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor de content van deze e-mail.
Naar e-mail ?, je kunt gebruik maken van het online formulier:
http://www.sitedeals.nl/sendme…php?do=mailmember&userid=?Of via e-mail:
mailto:?Dit is het bericht:
Beste,
ik doe een bod van 35 euro
(8 maart 21:35)Veiling duurt tot 24 uur na het laatste bod / BIN.
-
@ habib10
Ja@ stan
Nee, gewoon de aangegeven prijs. -
Beste,
Hierbij bied ik een moderne bedrijfslayout aan.
Prijs
Startbod: € 25,-
Opbieden met (min.): € 5,-
Buy-Now: € 65,-Basing
Niet inbegrepen, mogelijk voor € 50.Layout
http://mjorritsma.nl/V0077/Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl(Vragen? Stuur een PB)
-
Kan je er ook een logingedeelte bij maken?
-
Screentje graag.
-
Om een misverstand de wereld uit te helpen:
CBproductions.
Jij zegt over de BG dat hij op Google te vinden is. En dit als tegenargument op het feit dat de BG van Crimevalley is. Ik zal je even uitleggen dat elke BG/Image op google te vinden is, en dat Google zelf ook waarschuwt dat je niet alles kan / mag gebruiken wat er op Google te vinden is. Het is puur een zoekmachine voor het internet, meer niet. De achtergrond lijkt mij ook te veel op die van Crimevalley, dus als ik de koper was zou ik in ieder geval even toestemming / uitleg vragen aan Crimevalley.Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
-
spijbelsmoes.nl
telefoonsokje.nl
telefoonsokken.nl
linkpartnerzoeken.nl
merksale.nl
pubertips.nl22.50
-
5 euro dan maar.
-
Inderdaad xD
-
1024 breedte moet je niet doen. Stel je voor dat iemand zo'n beeldscherm heeft en je moet naar beneden scrollen. Dan past het niet en krijg je zo'n lelijke balk om naar de zijkant te scrollen.
-
@ Extreme
L.Groot heeft inderdaad gelijk. Het is verboden om deze coupons te verkopen. Daarbij vind ik het ook wat kinderachtig van je om hier geld voor te gaan vragen terwijl je het zelf gewoon gratis kreeg. Gun iemand anders eens wat en geef gewoon die code. Maarja, zelf weten...@ Nielsgo
Ga er nooit geld voor betalen, als google er achter komt kan je doei zeggen tegen je geld. Er zijn ook mensen die niet zo kinderachtig zijn, probeer deze mensen te vinden en je hebt een code ;).Ik heb er in totaal al 2 gekregen, waarvan ik 1 weggegeven heb. Als ik er weer een krijg (of kennissen o.i.d.) neem ik wel contact met je op!
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl