Is het goed dat ik een weekje bedenktijd krijg? Want ik krijg van de Stats de indruk dat het een promotiestunt is waardoor je tijdelijk veel bezoekers hebt maar dat het straks weer gaat kelderen.
Posts by MJorritsma
-
-
Citaat
Garnaat maakt het net wat anders
Klopt, en zo ziet google het ook
Dus of het nou een meerwaarde is door het garnaat te noemen... Nee. -
@ L. Groot
Nog even terugkomend op een reactie van je op die 6 criteria. Vooral voor nummer 1 klopt het niet wat je zegt. Het begrip regelmatig is dat je het geregeld doet. Dus dat wil niet zeggen dat het een X aantal uren per dag is, maar dat jij het elke dag of elke week doet.Maar daarnaast. Aanmelden bij de KVK kost geld, maar je inkomsten zullen ook gegarandeerd stijgen omdat het vertrouwen opwekt bij de consument.
Mvg,
Maks Jorritsma -
De website die je laat zien in Analytics, lijkt me nou niet echt een Maffiasite...
Verklaring?
-
Is dat die je van mij wou kopen? Want dat was wel sitedevelopers...
-
Mocht het die van mij worden, zijn aanpassingen uiteraard mogelijk.
-
Graag even ontopic blijven. Heeft iemand nog ideeën.
Zoals ik al zei, wordt er later iets met de slicing gedaan.
Momenteel willen wij ons eerst blijven richten op het echte designwerk.
-
@ eeyk
Zoals ik al zei, a.u.b. reageren als je een idee / voorstel hebt. -
@ diamondboy
Slicen en basen is hetzelfde. Alleen hebben mensen verzonnen dat het anders is.Daarbij, is het wel een goed idee. Gewoon een simpele layout vanaf 0, in photoshop ontwerpen en daarna slicen (in html zetten).
@ insaneflame
Goed idee, dit zal er ook zeker komen! -
Ja, ik ben er zelf ook mee bezig geweest. En wat jij zegt K. Rens is inderdaad waar. Het gaat om het geld wat je verdient. Volgens mij ligt dat bedrag rond E 2000,- per jaar (correct me if i'm wrong), en dan gaat de kinderbijslag verloren.
-
@ Guitar.
Daar heb ik een ander topic voor gestart. -
Niks van aantrekken godborn, typische CP vraag.
Domme vragen stellen, terwijl ze het geld niet eens hebben om het te kopen. -
Ik zat er inderdaad zelf ook al aan te denken om gewoon een layout te maken met stappen. Maar het probleem is dat dit dan wel 100den stappen zullen worden. Dus misschien komt dit later met een filmpje.
-
@ Stan
Tips zouden inderdaad ook goed passen op de website. Bedankt voor de tip!(Check je PM)
@ Insaneflame
Teksteffecten ben ik inderdaad ook al wat mee bezig geweest, omdat ik merk dat veel mensen daar wel wat aan hebben. Signatures zou ik ook wel wat mee kunnen. Bedankt voor de tip![offtopic]@ eeyk
Kan je mijn vraag niet lezen? Ik vraag of je ideeën hebt, niet om andermans ideeën af te kraken. Reageer dan gewoon niet.[/offtopic] -
Dit geld voor mensen van boven de 18 jaar oud neem ik aan...?
-
Goed idee! Maar om te beginnen wil ik toch wat meer bij de basis blijven. Er zijn namelijk nog maar enkele tutorials. Maar wel een erg goed idee voor in de (nabije) toekomst!
-
Beste,
Ik ben met een nieuw project bezig voor tutorials (voor designers). Wat voor designtutorials zouden jullie graag zien?
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
Morgen komt mijn nieuwe inzending.
-
Dan sla je het op als JPG, en open je het later in Paint, en dan sla je het op als PNG ;).
-
Nope.