• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. MJorritsma

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Lijno 19 juni 2026 om 15:06
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by MJorritsma

  • WebsGarnaat.nl

    • MJorritsma
    • 5 april 2011 om 00:46
    Citaat

    Garnaat maakt het net wat anders

    Klopt, en zo ziet google het ook ;)
    Dus of het nou een meerwaarde is door het garnaat te noemen... Nee.

  • kvk wel of niet

    • MJorritsma
    • 4 april 2011 om 01:00

    @ L. Groot
    Nog even terugkomend op een reactie van je op die 6 criteria. Vooral voor nummer 1 klopt het niet wat je zegt. Het begrip regelmatig is dat je het geregeld doet. Dus dat wil niet zeggen dat het een X aantal uren per dag is, maar dat jij het elke dag of elke week doet.

    Maar daarnaast. Aanmelden bij de KVK kost geld, maar je inkomsten zullen ook gegarandeerd stijgen omdat het vertrouwen opwekt bij de consument.


    Mvg,
    Maks Jorritsma

  • knip

    • MJorritsma
    • 4 april 2011 om 00:43

    De website die je laat zien in Analytics, lijkt me nou niet echt een Maffiasite...

    Verklaring?

  • sitedevlopers.nl / .be / .eu

    • MJorritsma
    • 4 april 2011 om 00:41

    Is dat die je van mij wou kopen? Want dat was wel sitedevelopers...

  • L2M Design battle

    • MJorritsma
    • 1 april 2011 om 16:07

    Mocht het die van mij worden, zijn aanpassingen uiteraard mogelijk.

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 23 maart 2011 om 19:51

    Graag even ontopic blijven. Heeft iemand nog ideeën.

    Zoals ik al zei, wordt er later iets met de slicing gedaan.

    Momenteel willen wij ons eerst blijven richten op het echte designwerk.

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 22 maart 2011 om 18:03

    @ eeyk
    Zoals ik al zei, a.u.b. reageren als je een idee / voorstel hebt.

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 22 maart 2011 om 00:46

    @ diamondboy
    Slicen en basen is hetzelfde. Alleen hebben mensen verzonnen dat het anders is.

    Daarbij, is het wel een goed idee. Gewoon een simpele layout vanaf 0, in photoshop ontwerpen en daarna slicen (in html zetten).

    @ insaneflame
    Goed idee, dit zal er ook zeker komen!

  • Belasting betalen?

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 22:19

    Ja, ik ben er zelf ook mee bezig geweest. En wat jij zegt K. Rens is inderdaad waar. Het gaat om het geld wat je verdient. Volgens mij ligt dat bedrag rond E 2000,- per jaar (correct me if i'm wrong), en dan gaat de kinderbijslag verloren.

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 22:17

    @ Guitar.
    Daar heb ik een ander topic voor gestart.

  • Startpagina script

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 21:47

    Niks van aantrekken godborn, typische CP vraag.
    Domme vragen stellen, terwijl ze het geld niet eens hebben om het te kopen.

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 21:42

    Ik zat er inderdaad zelf ook al aan te denken om gewoon een layout te maken met stappen. Maar het probleem is dat dit dan wel 100den stappen zullen worden. Dus misschien komt dit later met een filmpje.

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 16:05

    @ Stan
    Tips zouden inderdaad ook goed passen op de website. Bedankt voor de tip!

    (Check je PM)

    @ Insaneflame
    Teksteffecten ben ik inderdaad ook al wat mee bezig geweest, omdat ik merk dat veel mensen daar wel wat aan hebben. Signatures zou ik ook wel wat mee kunnen. Bedankt voor de tip!

    [offtopic]@ eeyk
    Kan je mijn vraag niet lezen? Ik vraag of je ideeën hebt, niet om andermans ideeën af te kraken. Reageer dan gewoon niet.[/offtopic]

  • Belasting betalen?

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 15:17

    Dit geld voor mensen van boven de 18 jaar oud neem ik aan...?

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 15:15

    Goed idee! Maar om te beginnen wil ik toch wat meer bij de basis blijven. Er zijn namelijk nog maar enkele tutorials. Maar wel een erg goed idee voor in de (nabije) toekomst!

  • Wat voor Tuts willen jullie?

    • MJorritsma
    • 21 maart 2011 om 14:36

    Beste,

    Ik ben met een nieuw project bezig voor tutorials (voor designers). Wat voor designtutorials zouden jullie graag zien?


    Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

  • L2M Design battle

    • MJorritsma
    • 20 maart 2011 om 16:49

    Morgen komt mijn nieuwe inzending.

  • logo

    • MJorritsma
    • 19 maart 2011 om 23:42

    Dan sla je het op als JPG, en open je het later in Paint, en dan sla je het op als PNG ;).

  • KvK vraagje

    • MJorritsma
    • 19 maart 2011 om 23:38

    Nope.

  • (Web)designtutorials gezocht

    • MJorritsma
    • 18 maart 2011 om 19:05

    In het Nederlands, het gaat om een Nederlands project.

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design