Posts by MJorritsma

@ ZiraX
    Dat weet ik zelf ook wel. Ik ben ook geen fan van Dutchleaders. Maar als je opzoek bent naar Webmasters is dat de perfecte plek om te adverteren. Door 100.000 DL's te gebruiken zal het daar vaak voorbij komen en daardoor zal het ook sowieso aanslaan bij een groot deel van de leden.

Ik ben het eens met Bever.

@ L.Groot, ik snap niet waarom je nog doorgaat.
    1.) Je hebt al antwoord gehad van een Projectleider, dus het wordt in behandeling genomen.
    2.) Je kan het uitzetten.

Dat lijkt me een goed resultaat van je vraag toch?

@ Lodewijk.
    Misschien is het handig om de Signature in een grijs lettertype te doen (lichter dan de tekst), zodat het minder opvalt. Dan kan je indien gewenst daarna kijken, en als je even snel wilt scrollen valt de gewone tekst meer op.

Citaat van cwcw

Ik kan me vergissen maar ik heb deze design toch ergens gezien waar je hem kon downloaden.

Wellicht handig om dat eerst na te zoeken voordat er weer een topic (zoals ik net al vermelde) verneukt wordt.

Ja hoor.

Alleen je moet je weinig aantrekken van dat gedoe op CP, want het is voor velen hier een hobby om verkooptopics te verneuken. Dus er is ongetwijfeld ook weer iemand die over het huidige design zal gaan zeiken.

Beste,

Ik ben met spoed opzoek naar 100.000 (of meer) Dutchleader Credits.

Ben jij in het bezit van deze credits? Neem dan contact met mij op, samen met de prijs en bewijs.

Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Hmm Frenzo, je lult je eronder uit.
    Want door de manier hoe het getyped is is dit niet waar.

Er wordt gezegd:
    Prijs ? 20
    Bieden mag ook!

Dat houdt in dat de richtprijs ? 20 is, maar dat er ook geboden mag worden (onder die prijs wellicht).

Dus cwcw heeft helemaal gelijk. Dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat er laag wordt geboden op CP, want daar kan ik mezelf helemaal in vinden. Ik ben ook al gestopt met verkopen op CP.

Citaat

Bedankt voor je tip, maar voor 10,- vind ik het wel voldoende kwaliteit ook als is het niet zo mooi

Onzin, want zulke layouts zet je niet online hoop ik (zal niet veel bezoekers trekken), dus heb je er niets aan. Maak ze wat netter en minder Painterig, dan heb ik misschien nog interesse voor een 10tje.

Misschien is het handig om eerst eens een nette Nederlandse tekst te schrijven met daarin jouw aanvraag. Want "enzo" hebben wij weinig aan en het is niet erg aantrekkelijk om met iemand in zee te gaan die nog niet eens normaal kan typen, laat staan een goede game runnen.

Mvg,
    Maks Jorritsma

Wel dus, want wie zegt dat het aanslaat?
    Misschien is het na een weekje promotie wel weer allemaal verdwenen.

Ik ben bang dat het wat te standaard is. Probeer eens wat nieuws, want als ik in de titel Maffiagame zie weet ik al hoe het eruit ziet.

Hiermee bedoel ik puur de indeling (en misschien kleurgebruik).

Goede layout, maar een paar opmerkingen:
    - De titel van je content is erg irritant voor het oog. Dit komt omdat de achtergrondkleur van je titel iets te licht is bij de witte tekst. De achtergrond van die titel (in de content, "Pagina Naam") zou ik dus iets donkerder doen.
    - De achtergrond van je websitetitel (Maffia Minds), ziet er wat amateuristisch uit, omdat je er niets mee hebt gedaan. Het is nu net of je het geknipt hebt uit een printscreen van een andere website. Daar zou ik dus nog wel even wat mee doen. Misschien een soort overgang naar je BG of een ander leuk effectje. Maar in ieder geval iets waardoor het meer een geheel lijkt.

Verder een mooie layout, en als je in deze lijn doorgaat wordt het zeker een 8.

Mvg,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl