Ik ben het eens met Bever.
@ L.Groot, ik snap niet waarom je nog doorgaat.
1.) Je hebt al antwoord gehad van een Projectleider, dus het wordt in behandeling genomen.
2.) Je kan het uitzetten.
Dat lijkt me een goed resultaat van je vraag toch?
@ Lodewijk.
Misschien is het handig om de Signature in een grijs lettertype te doen (lichter dan de tekst), zodat het minder opvalt. Dan kan je indien gewenst daarna kijken, en als je even snel wilt scrollen valt de gewone tekst meer op.