CitaatWaarom zou oud onpopulair zijn? En er is toch niks mis met oud? maar het is pas mijn 1e layout
Kijk, het is hetzelfde als mode. De webdesignsector veranderd continue van mode. Dit is de mode van 5 jaar geleden (en dat is erg lang in deze sector). Probeer wat moderner te worden.
Maarja, alsnog succes met de verkoop! ![]()