Perfecte layout!
Posts by MJorritsma
-
-
Citaat
Waarom zou oud onpopulair zijn? En er is toch niks mis met oud? maar het is pas mijn 1e layout
Kijk, het is hetzelfde als mode. De webdesignsector veranderd continue van mode. Dit is de mode van 5 jaar geleden (en dat is erg lang in deze sector). Probeer wat moderner te worden.
Maarja, alsnog succes met de verkoop!
-
Citaat
een heel goed bod
Wat versta je onder een heel goed bod? Want ik ben bang dat je dat hier niet voor gaat krijgen. Ik zou even wat andere sites bekijken want dit is een erg oude (onpopulaire) stijl.
-
Ik moet zeggen dat ik die balk onder (het menu) niet erg mooi vind. Het lijkt net of je de layout gemaakt hebt, en later nog snel een menubalk erin hebt gegooid. Ik zou proberen die menubalk wat meer te laten aansluiten op je layout.
-
Ik heb me ook aangemeld.
Iedereen nog succes! -
[offtopic]"We make an gangster of you" moet "We make of you a gangster" zijn.
* "We make a gangster of you" zou denk ik officieel ook nog wel mogen.[/offtopic]
Maffiadesigns van jou zijn altijd mooi, alleen begin ik het langzamerhand wel eens te worden met habib10.
-
Robin, ik zat je site ook even te bekijken. Volgens mij is er weer een grapjas die je wachtwoord heeft veranderd.
-
Dat hoef je niet aan te vragen ofzo.
Je geeft gewoon een aantal licenties af, en de gegevens van de personen waar je ze aan verkoopt bewaar je. Dan kan je een code ofzo meegeven die ze moeten opslaan als bewijs oid. -
Ik zou in ieder geval brent niet nemen, want die kan nog niet eens simpele zinnetjes vertalen. Dat is niet erg goed voor je kwaliteit volgens mij.
-
Dan komt het alsnog niet uit.
Totaal 100 p/m is 1200 p/j.
Dat zou betekenen dat je nog niet eens 2 radiostations kan uitzenden. -
Beste,
Bij deze verkoop ik de domeinnaam:
psd*winkel.nl (zonder *).Deze domeinnaam heeft veel potentie als webshop.
Extra kosten voor de koper.Bij een goed bod gaat de domeinnaam weg (hoeft niet perse weg!).
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
havo examen.
-
zwpgangster
Dat is voor een maximum van 100 luisteraars. -
Als hij zegt "Budget is aanwezig", dan bedoelt hij hiermee dat het geld geen probleem is. Waarom vraag je dan naar zijn budget? Geef gewoon een prijs...
-
Nee, wel tegen E 3,50 ...
-
Blijf dromen jongens met E100 pj, hieronder de offici?le prijzen:
CitaatEr dient voor ieder radiostation een minimum bedrag van E780,- per jaar per stream aan Buma/Stemra betaald te worden. Dit geldt tot een omzet van E6000,- per jaar.
Bij een omzet hoger dan E6000,- per jaar dient 13% van de omzet betaald te worden aan Buma/Stemra. U kunt de kosten van een muzieklicentie bij Buma/Stemra laten berekenen door de Buma/Stemra muzieklicentiecalculator.CitaatE312 bij 1 kanaal
E585 bij 2-25 kanalen
E1.112 bij 26-50 kanalen
E1.585 bij 51-100 kanalenBron: http://www.navigad.com/dutch/Calculator/Calculator.html
-
Die zoekresultaten van ohoh zijn 1900 - 1900 hoor.
-
Marlon kom even op msn. Ik kan 't wel voor je doen (krijg je omdat het de vorige keer mis ging 25% korting)!
-
Ben ik ook benieuwd naar want dit is dus echt geen Tribalwars / Travian. Je hebt alleen een dorp waar je iets mee kunt doen , that's it?
-
Wil ik ook graag even zien ja.