Dit zocht ik al erg lang. Super bedankt!
Posts by MJorritsma
-
-
*Voorbeeld mist.
-
Het ontwerp of de scripting ervan...?
-
Ik heb een simpele tutorial op mijn site Designtutorials. Deze is erg uitgebreid en makkelijk dus wellicht heb je wel iets aan deze tutorial:
http://www.designtutorials.nl/?p=132
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
[offtopic]Weer een nieuw projectje? :P[/offtopic]
Geweldige layout!
-
Ik weet niet wie het zei, maar ik zou inderdaad ook minder tekst gebruiken, je verdrinkt op deze manier in de grote hoeveelheid tekst.
-
Ik ga met stan mee. In je 2e voorbeeld valt het witte vlak veel te veel op (je oog valt erop) waardoor de rest minder opvalt terwijl dat juist het belangrijkste is. Wat je dus kunt doen is dat witte vlak donker(der) maken.
-
Beste,
Ik kan je hier ook wel mee helpen.
PM me even voor mijn msn / telefoonnummer.Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
Ik zou net als Ismail Webbasing aanraden.
-
@ mavalier,
Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Elke (professionele) webdesigner werkt met Photoshop.
Daarbij zwpgangster, ik heb het ook gekocht en heb er geen E 3.500 voor betaald maar ongeveer E 450. Met Photoshop moet je gewoon slim zijn, want je kan het soms kopen met flinke korting. En als je even oefent heb je het geld er zo weer uit en ben je ook nog legaal bezig.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
Maviose heeft gelijk, heb ik ook wel goede verhalen over gehoord.
-
Ik heb ook nooit tutorials gevolgd hoor?
Je kunt beter andere websites bekijken en die op je eigen krachten eerst eens proberen na te maken.
En op het laatst je eigen style proberen te ontdekken.
-
[offtopic]En het is beter als je kijkt naar de SEO.[/offtopic]
Try Webbasing?
-
habib10
De icoontjes kunnen mooi zijn ja, maar niet op de manier hoe hij ze gebruikt. -
Willem kan je 'm via WJ wel gratis overzetten naar mijn account?
Zo ja, hoelang is de domeinnaam nog geldig? -
Beste,
Bij deze mijn commentaar op de layout.
Cijfer:
1/10Wat kan er beter:
Inderdaad alles.Opmerkingen:
Ik ben het niet eens met Sloosmedia, het logo vind ik namelijk verschrikkelijk. Het is een anti-modern / anti-zakelijk lettertype. Achtergrond is redelijk, je balken niet grijs doen. Die achtergrond staat niet bij lichtgrijs. Erg lelijke Painterige uitstraling krijgt het daardoor... Ik ben het wel eens met Sloosmedia dat je naar andere sites moet kijken.Verkoopwaarde:
E 0,00Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
6 Karakters lijkt mij wel erg weinig. Je kan beter een iets kleiner lettertype nemen en 't maximum op 10 zetten.
Daarbij, een erg mooie layout. Perfect in de stijl van Avatar, en er zit waarschijnlijk veel potentie in je nieuwe site.
Succes ermee! Het begin is er en dat begin is goed!
PS:
Bij de outgame zou ik het menu veranderen. Dat is echt niet mooi. Probeer dat wat meer op je layout aan te sluiten. -
Beste,
Hierbij biedt ik een strakke moderne hostinglayout aan. Ook geschikt als bedrijfslayout eventueel.
Prijs
Startbod: € 10,-
Opbieden met (min.): € 2,-
Buy-Now: € 30,-Slicing
Niet inbegrepen.Layout
http://www.mjorritsma.nl/V0094*Er worden gratis (kleine) aanpassingen aangebracht voor de koper indien gewenst.
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl(Vragen? Stuur een PB)
-
Die gratis push geldt alleen als het van Versio naar Versio gaat. Anders zal je een verhuizing moeten doen (oftewel de gewone prijs).
-
Ik ben ook benieuwd.