Hoelang duurt het voordat ik de veiling gewonnen heb?
Posts by MJorritsma
-
-
1 op onlinevoetbalnieuws.nl
-
Eg mooie site. Ziet er professioneel, betrouwbaar en toch enigszins creatief uit. Mijn complimenten!
Mvg,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
De tekst kan je waarschijnlijk goed krijgen met een padding-top achtig iets.
-
Helaas, de Buy-Now is al lang geleden geboden op Sitedeals. En de layout is dus al verkocht.
Ik kan eventueel wel een layout voor die persoon op maat maken.
-
PM gestuurd, ga je nog reageren Jan?
-
5, waar geregistreerd?
-
Erg vervelend kleurgebruik. Het is allemaal te vel, zowel het blauwe als het groene onderin.
-
Tip: Gebruik geen gratis host, ga gewoon naar Versio. Daar heb je een jaar lang hosting voor maar E6,00 en tijdelijk een domeinnaam voor maar E1,99...
-
Beste,
Ik zou graag een demo willen ontvangen, en een richtprijs.
-
Ik heb nog wel een PR2 website voor je liggen, bezoekers zijn nihil en inkomsten zijn er (nog) niet. Het is een wordpress website, waarvan de artikelen bovenin google staan. Dus als je meer artikels plaats zal je goed gevonden worden.
-
Je kunt gewoon bij Paypal je geld terug vragen, volgens mij tot 2 maanden na de betaling (correct me if i'm wrong). Zij hebben hier een speciaal systeem voor om zulke oplichters te straffen.
Neem contact met ze op en zorg ervoor dat je voldoende bewijs levert, dan krijg je je geld teruggestort (en waarschijnlijk ook nog wel als het langer geleden is).
-
Misschien wat meer info?
Waar host je?
Is een Push mogelijk?
Hoelang is het nog geldig? -
Excuses, dan bied ik 2 euro..
[offtopic]SkyNet er staat niet TBForum maar een ander forum ;)[/offtopic]
-
# 1 : 1 euro
-
Citaat
devolover, az bedoelt natuurlijk, wat vind sloosmedia een martprijs..
Ben jij dom?
Een marktprijs is niet iets wat een persoon ervan vind, een marktprijs houdt de prijs in waar de Dutchleaders gemiddeld voor worden verkocht.@ TrueCrime
Dat ligt dus echt RUIM boven de marktprijs... (xD) -
Dus een domeinnaam + hosting voor 8 euro (1 jaar)?
Als dat zo is, dan heb ik interesse. Kun je een PM sturen voor verdere informatie? -
BIN (? 2,60) telefoon
-
Niets mee aan de hand.
-
[offtopic]*Niveau van CP laat zich weer even zien*
Stoere jochies van 10 die zeggen dat ze verslaafd zijn aan drugs terwijl ze niet eens weten hoe het eruit ziet.
#gazodoor[/offtopic]
Ik ben nergens verslaafd aan ik ben gewoon een levensgenieter, dus doe wat ik wil (en ja ik rook ook)...