Posts by MJorritsma

Beste,

Bij deze bied ik een strakke sport/health template aan.

Wat moet dit allemaal gaan kosten?
    We beginnen met bieden vanaf € 10,-. Vervolgens kan er opgeboden met minimaal € 1,-. Heb je nou geen zin om te wachten en weet je zeker dat je de template wilt, bied dan de BIN voor € 30,-. De veiling eindigt wanneer er 48 uur niet meer geboden is of als de BIN is geboden.

Om welke template draait het?[/b]
    [b]Het gaat om de volgende template (.PSD):
    http://www.mjorritsma.nl/V0115

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Ik zou uit de 4 ontwerpen hierboven voor de 3e gaan. Paars kan erg professioneel overkomen en daar kan je meer kanten mee op dan de andere kleuren. Ook kan je misschien wat mengen.

Dat je paars - rood - blauw achtig doet. Dat je wat verschillende kleuren hebt. Dit zorgt er ook weer voor dat je meer kleuren kunt gebruiken in je websiteontwerp en je huisstijl.

Nog een opmerking. Gebruik een andere kleur (mijn persoonlijke mening). Rood vind ik zelf geen mooie kleur voor een modern bedrijfslogo.

Keurig ontwerp. Gewoon zo houden, je kunt de kleuren gemakkelijk aanpassen aan elke situatie (wat erg belangrijk is voor een logo). Ziet er goed uit! Misschien nog wat details mooi maken in Illu.

OMG. Wat een simpele reacties hierboven.

Hij biedt 20.000 dutchleadercredits aan voor E 3,-.
    Elke simpele geest kan dan vervolgens bedenken dat wanneer er 10.000 weg zijn er nog (rekensom: 20.000-10.000=) 10.000 over zijn.

Als je het aantal halveert en de prijs ook krijg je dus een uitkomst zoals deze:

Hij biedt nog 10.000 credits aan voor E 1,50 (vaste prijs, dus niet bieden).

Duidelijk genoeg zo? (xD)

Beste scarface,

Dat is een vector afbeelding (wordt er bij geleverd in .EPS). Ik heb toestemming gevraagd. De afbeelding is gedownload via DeviantArt.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Bij deze bied ik een fleurige en vrolijke template aan. Deze is oorspronkelijk gemaakt voor een kortingswebsite, maar deze verkoop is uiteindelijk niet doorgegaan. De template kan op veel manieren gebruikt worden (als je creatief bent zelfs voor een spelletjeswebsite).

Wat moet dit allemaal gaan kosten?
    We beginnen met bieden vanaf € 10,-. Vervolgens kan er opgeboden met minimaal € 1,-. Heb je nou geen zin om te wachten en weet je zeker dat je de template wilt, bied dan de BIN voor € 30,-. De veiling eindigt wanneer er 48 uur niet meer geboden is of als de BIN is geboden.

Om welke template draait het?
    Het gaat om de volgende template (.PSD):
    http://www.mjorritsma.nl/V0114

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Er is geen specifiek budget.

Maar ondertussen ben ik (onder voorbehoud) voorzien.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Ik ben bij deze opzoek naar mensen die kunnen slicen voor een nieuw project van mij.

Graag even reageren via PM, dan kunnen we het een en ander overleggen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Zijn dit random personen?
    Zo ja, dan heb ik geen interesse.

Zo nee, dan heb ik nog enkele vragen:
    - Wat is de gemiddelde leeftijd van de klikkers?
    - Wat zijn interesses van de klikkers (webdesign?)?
    - Zijn het Nederlandse of Internationale klikkers?

*Graag even antwoorden via een PM.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

[offtopic]Wat een bullshit reacties van iedereen hier? Hij wil gewoon normaal via msn overleggen over de kosten en de opdracht. Heel normaal toch? Zo werkt 75% van de internetondernemers.[/offtopic]

Stuur mij even een PM met je msn.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Bij deze verkoop ik een mooi ontwerp voor een trailers website. Het is een moderne template die goed te gebruiken is in dit genre.

Het voorbeeld:
    http://www.mjorritsma.nl/V0112/

De prijs:
    Startbod € 20
    Opbieden met minimaal € 5
    Buy it Now € 40

Het betreft een Only PSD bestand. Afbeeldingen die gebruikt zijn mogen gebruikt worden en komen van IMDB.com.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

[offtopic]@ h4x0r666

Wat is dat voor onzinnige bullshit reactie? Hij geeft duidelijk aan waar hij naar opzoek is. Als jij wat hebt dan stuur je het plus de prijs en of hij dan akkoord gaat ligt aan hem.[/offtopic]

Ik zal binnenkort even een PM sturen. Ik heb nog wel wat liggen.