Het is inderdaad rond de 3 cent per woord (gemiddelde prijs).
Posts by MJorritsma
-
-
Lezen blijft een lastige klus...
CitaatEn daarbij zoek ik dus een paar linkpartners om de site weer langzaam aan het lopen te krijgen.
-
-
Ik heb er geen last van momenteel.
-
Versio.nl
Relatief goedkoop, topservice, klantvriendelijk en een persoonlijke benadering.
Nooit problemen mee gehad, en áls je problemen hebt zal dit gecompenseerd worden op een goede manier!
-
Ja, die kan je gerust koppelen.
-
Verander de DPI en verklein 'm.
-
Beste,
Ik ben opzoek naar een developer met verstand van html/css en het liefst ook van php.
Waarvoor?
Om een script dat in een template is gezet te perfectioneren (de puntjes op de i te zetten).Het is niet veel werk.
Budget is te bespreken.
Interesse? Stuur een PM.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma -
Fitim heeft wel deels gelijk. Je moet niet Rapifia overal neerzetten.
Maak gewoon een pagina (credits) waar staat dat het door Rapifia is ontwikkeld.
-
Erg goed! Als je het iets professioneler maakt en goed contact legt met scholen kan je hier zelfs groot geld mee verdienen. Laat scholen een contract tekenen en niet gratis aanbieden.
-
In zo'n situatie zou ik niet de voor en achternaam doen.
Wat je wel zou kunnen doen is achternaam + reparatie.
Of zoeken naar het woord 'console' i.c.m. 'reparatie'.
console-reparatie.nl
beschikbaar -
-
-
Klopt! Kan gesloten worden! :slotje:
-
-
Beste,
Ik heb een script liggen en een mooie template. Nu heb ik eigenlijk een programmeur nodig die dit in kan bouwen (omdat ik zelf weinig tot geen verstand van php heb).
Ik plaats hier niet direct de beide websites, omdat het (nog) geheim is.
Graag ontvang ik van mensen die interesse hebben een PM.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl -
Ik neem aan dat je deze in PDF wilt hebben? Oftewel printklaar? Moet er ook rekening worden gehouden met de 2mm snijlijn aan de zijkanten?
-
Verschrikkelijk. Excuses voor de bewoording, maar het is echt waar. Dit zijn ontwerpjes die mensen voor het eerst en het laatst maakten in of voor het jaar 2000.
Een tip die ik je dan toch wil meegeven is dat je meer moet oefenen en rekening houden met het moderne webdesignen.
-
5 euro!
-
Beste,
Bij deze bied ik een strakke en zeer moderne bedrijfstemplate gemaakt. Ik heb de template gemaakt voor de verkoop. De template is op zeer veel manieren te gebruiken en is bijna geschikt voor elk bedrijf.
Het gaat hier om 8 PSD bestanden (layered)
Wat moet dit allemaal gaan kosten?
We beginnen met bieden vanaf € 75,-. Vervolgens kan er opgeboden met minimaal € 5,-. Heb je nou geen zin om te wachten en weet je zeker dat je de template wilt, bied dan de BIN voor € 145,-. De veiling eindigt wanneer er 48 uur niet meer geboden is of als de BIN is geboden.Om welke template draait het?
Het gaat om de volgende template (.PSD):http://mjorritsma.nl/ModernWebDes/
(KLIK VOOR DE ANDERE PAGINA'S)
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
CreativeBosses.com