De eerste is op zich niets mis mee. Maar beloof me in ieder geval dat je die 2e (met dat paars) direct in de prullenbak gooit, want die is (sorry) vreselijk!
De eerste zou ik op doorwerken. Je geeft zelf aan dat het een portfolio, dus waarom iedereen klaagt over een menu begrijp ik niet helemaal want dat is namelijk helemaal niet nodig bij een portfolio.
Mijn tips:
- De social media icons vind ik erg lelijk. Te simel / lelijke font;
- Mouse-over is amateuristisch (eerste item in je portfolio);
- Zorg wellicht voor een betere achtergrond (laat ik je verder vrij in), dit kan namelijk de professionaliteit van je website aanzienlijk verhogen;
- Doe iets geks met de tekst onderaan (een aparte bg met een klein verschil), ziet er erg 'tijdelijke website'-achtig uit.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl