Posts by MJorritsma

De eerste is op zich niets mis mee. Maar beloof me in ieder geval dat je die 2e (met dat paars) direct in de prullenbak gooit, want die is (sorry) vreselijk!

De eerste zou ik op doorwerken. Je geeft zelf aan dat het een portfolio, dus waarom iedereen klaagt over een menu begrijp ik niet helemaal want dat is namelijk helemaal niet nodig bij een portfolio.

Mijn tips:
    - De social media icons vind ik erg lelijk. Te simel / lelijke font;
    - Mouse-over is amateuristisch (eerste item in je portfolio);
    - Zorg wellicht voor een betere achtergrond (laat ik je verder vrij in), dit kan namelijk de professionaliteit van je website aanzienlijk verhogen;
    - Doe iets geks met de tekst onderaan (een aparte bg met een klein verschil), ziet er erg 'tijdelijke website'-achtig uit.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Dat is inderdaad een optie. Maar aangezien hij naar een cartoon vraagt die je legaal mag gebruiken, kan je ook breder kijken. Er zijn meerdere alternatieven, waar dat een van is.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

OFF: "Waarom is een CC site illegaal? Het enigste wat je gebruikt is hun layout die ze 1. zelf niet meer gebruiken en 2. dan zijn banditi's ook illegaal? Omdat die layout ook niet gebruikt mag worden??"

OT: Zoek je dus een source met de zelfde scripts maar een andere outgame layout?

Omdat de eigenaren (ex-eigenaren) van Crimeclub.nl het script nooit hebben vrijgegeven. De banditi source volgens mij wel.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Ik raad, net als Reza, Deviantart aan. Daar zijn goede ontwerpers die het meestal wel vrijgeven.

*Kijk wel even bij de notities bij een item of je het mag gebruiken. Als het daar niet staat, vraag dan even toestemming, dat is namelijk wel zo netjes.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Geen mooi geheel, té lichte kleur blauw.
    Daarnaast is lichtgrijs vreselijk naast lichtblauw.

Je moet sowieso (buiten de kleur om) meer een geheel maken van je creatie, want momenteel is het een S met een vierkantje en vervolgens ensco ernaast. Ik vind dat nogal amateuristisch. 5 Jaar geleden konden zulk soort logo's nog, nu helaas niet meer.

De kleuren op je site zijn trouwens al beter.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste Sander,

Pardon? Ik refereer alleen naar een bericht van jou, dus ik begrijp deze reactie niet. Maar bij deze trek ik ook mijn interesse terug.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Doe dit in het vervolg via een Privé Bericht aub. [L.Kok]

Beste,

U biedt uw diensten aan als logo ontwerper. U heeft aan dat dit voor € 5,- kan en dan neemt u ons kwalijk dat wij te hoge eisen stellen? Wanneer u een dienst aanbied moet u gewoon uw best doen, en niet minder omdat het nu voor € 5,- gebeurd. Beetje omgekeerde wereld toch op deze manier...

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Om verwarring te voorkomen is het hoofddoel van de website eerder Grafisch design dan de oorspronkelijke betekenis van 'webdesign'. Webdesign heb ik hier gebruikt als bredere vorm van zowel Photoshop, Illustrator, enz. Hier valt dus inderdaad ook een visitekaartje o.i.d. onder.

Beste J. Rijdes,

Dat is begrijpelijk, alleen wil ik tutorials aanbieden via derden, omdat het erg veel tijd in beslag neemt en veel tutorials zijn niet geschikt voor iedereen. Er moet dus een grote diversiteit komen aan tutorials waar ik zeker aan het begin de tijd nog niet voor heb.

Toch bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste leden van ICTScripters,

Ik ben momenteel bezig aan een (nieuw) project voor webdesigners.

Wat houdt dit in?
    Een website voor professionele, maar ook beginnende webdesigners met onder andere:
    - Goede, hoogstaande artikelen omtrent webdesign;
    - Leuke en handige must-haves, waaronder ook leuke freebies;
    - Discussies, waar alle designers hun zegje kunnen doen over een bepaalde stelling.

Daarnaast zullen er ook interviews op geplaatst worden (waar enkelen al van zijn afgenomen) van vooraanstaande webdesigners, op internationaal niveau.

De website zal Engelstalig worden en zal groot opgezet worden.

Vanwaar dit topic?
    Ik heb dit topic gestart om eigenlijk aan jullie te vragen waar je geïnteresseerd in bent. Als je naar de punten hierboven kijkt, wat voor onderwerpen wil jij dan naar voren hebben op de website? Waarom zou jij de website bezoeken? Wat is dus een must-have van de site volgens jullie? Die vraag wil ik hieronder graag beantwoord hebben.

De link zal niet bekend gemaakt worden, dus vraag hier a.u.b. ook nog niet om.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

@ eeyk.

Zoals ik net al aangaf, je moet beter lezen.

Citaat

1. Ja het bekijken van scripts niet het online plaatsen van.

Het ging om het downloaden, niet om het online plaatsen ervan.

Citaat

2. 7.50 voor een NL domein naam en 24 voor een beginnend hosting pakket per jaar vind ik niet duur.[/b]

Dit suggereer ik ook niet. Ik zeg alleen dat het niet amateuristisch staat omdat het voor eigen gebruik is. Je quoteert punt 5 van mij, waarin ik puur aangeef dat het om Adsense gaat (om zelf te adverteren). Dit heeft dus niets met de kosten te maken. Daarbij heb ik het nooit over kosten had die te duur zijn (qua domeinnaam). Ik heb het alleen over de Adsense (reclame) kosten gehad.

Citaat

3. een gratis domein trekt echt geen mensen kijk maar eens naar die gratis website's 6 a 7 leden waar van 6x de admin en 1 hacker. :thumbup:

Nogmaals. Dat zeg ik niet. Het gaat hier om een gratis host die hij puur zal gebruiken om zelf te kijken of zijn script werkt. Het gaat hier niet om een spel dat al online staat.

Kortom, lees eerst normaal en ga vervolgens pas reageren.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

1. Nooit een script downloaden.
    2. begin nooit aan een maffia game deze zijn achterhaald en verleden tijd.
    3. Gebruik nooit een gratis webhosting mensen vertrouwen dat niet en het is amateuristisch.
    4. Je wil zelf wat leren dus huur geen scripter.
    5. Gerbuik google ads alleen als je het echt nodig heb want het kan irritatie opwekken.

Alsof dit goede tips zijn.

Tip 1:
    Dat is onzin, door scripts te downloaden en te bekijken heeft bijna iedereen het geleerd.

Tip 2:
    Ook onzin, de standaard maffia games zijn verleden tijd. Als je een goed concept hebt werkt het. Veel mensen zijn nog steeds geïnteresseerd in maffia games (gebleken uit een enquête), het probleem is alleen dat elke maffia game hetzelfde is. Je zult dus vernieuwend moeten zijn. En bén je vernieuwend, dan ben je meteen binnen met een maffia game.

Tip 3:
    Het gaat hier niet om wat jij suggereert. Het gaat hier puur om het oefenen, dus hij is zelf degene die het bekijkt, want je zult een PHP script moeten uploaden wil je de werking weten. Dus amateuristisch is onzin. Als je eenmaal online gaat voor het grote publiek is een betaalde host uiteraard aan te raden.

Tip 4:
    De enige tip waar ik het mee eens ben.

Tip 5:
    Lees wat hij zegt. Het gaat hier om de site bekend te maken, niet om op de site te adverteren (andersom dus). Desalniettemin is dat ook niet verstandig omdat het voor een beginner erg duur is en je zult dus een enorm budget moeten hebben.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

eeyk

Dan ben je dom bezig.

Apple is gewoon het beste. Heb nu een HTC, maar heb ook wel Apple / Samsung gehad. Ik heb letterlijk nog nooit een probleem gehad met een iPhone, echt nog nooit. Ik heb 'm gekocht en 2 jaar later was hij alsnog perfect. Ik heb ook Samsung gehad, waarmee ik wel 10 keer per jaar naar de maker moest en de HTC die ik nu heb valt continue spontaan uit.

Dus Apple is top! Dus liever een nokia met windows? Dat Vraag ik me af...

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl