Posts by MJorritsma

Sorry, het kan aan mij liggen. Maar ik vind het wat een raar idee dat je een logo van jou koopt, en dat je vervolgens 5 euro moet bijbetalen om het door te verkopen. Het lijkt mij gewoon dat je het verkoopt en dat de koper vervolgens gewoon de volledige rechten er over heeft? Ik wil graag even je redenering hierachter horen, want ik vind het een rare manier van zaken doen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Volgens mij klopt het wel wat hij zegt. Je heb nu namelijk alleen de header op center staan. Daarnaast zou ik trouwens ook geen <center> tags gebruiken, maar gewoon via de CSS centreren.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Als je via een eigen voorraad werkt zou ik minder producten kiezen. Tenzij je pas inkoopt wanneer er besteld is (wat weer slecht is voor je concurrentiepositie betreffende de levertijd).

De vraag is namelijk of mensen al jou producten wel kopen en of je dus een enorme stack aan voorraad moet hebben.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

De tarieven voor de huisstijl en banners heb ik bewust hier niet gegeven, omdat deze tarieven erg afhankelijk zijn van de opdracht dat ik binnen krijg. Ga er maar vanuit dat de prijzen voor de overige diensten tussen de 10 en 15 euro liggen.

Een subpagina heb ik wel een specifieke prijs voor, namelijk € 15 voor een pagina met een groot verschil en € 7,50 voor een pagina met een klein verschil.

Kortingen voor grote bestellingen zijn uiteraard aanwezig, maar pas na onderhandeling. Hier zijn geen vaste kortingstarieven voor.

Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Beste,

Bij deze bied ik mijzelf aan als webdesigner. Ik heb onlangs mijn nieuwe portfolio online gezet en dit wil ik gaan promoten doormiddel van een openingsactie. Op de website (http://www.mjorritsma.nl) is deze ook te vinden, namelijk een korting van 30% bij een bestelling die vóór 29 oktober is geplaatst.

Omschrijving van de diensten
    Ik kan verschillende diensten leveren, die ik hieronder even heb opgesomd:

• Webdesign (template in PSD formaat)
    • Huisstijl
      - Briefpapier / Visitekaartjes / Enveloppes / Enz.
      - 300 DPI
      - Print-ready
      - CMYK
    • Banners / ander reclamemateriaal

Wat moet dit gaan kosten
    Mijn normale tarief van een webdesign (template in PSD formaat) is € 45. Door de korting zal deze verlagen naar € 31,50. De overige diensten zijn bespreekbaar, omdat ik daar geen standaardtarieven voor heb.

Voorbeelden
    U kunt mijn website http://www.mjorritsma.nl bekijken, daar vind u meerdere recente voorbeelden van mijn werk.

Contact
    U kunt contact met mij opnemen door mij (1) een mail te sturen, wat ik prefereer, (2) een PM te sturen of (3) een reactie te plaatsen in dit topic.

Ik hoop door deze actie mijn nieuwe portfolio volledig te vullen met nieuwe opdrachten om zo meer recente werken te kunnen laten zien aan mijn toekomstige klanten.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl

Ik vind het op zich wel een mooi logo. Maar het punt van verbetering diende te zijn dat er andere mensen op zouden registeren door een meer professioneel uiterlijk. Ik vind die logo's geen professionaliteit uitstralen, omdat het een standaard icon is met letters erin. Het is leuk ontworpen, maar ik ben bang voor je dat deze het doel niet dient.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Ik wil er nog even bij vermelden dat wanneer die van mij verkozen wordt, ik ook nog alle andere wensen zal uitvoeren. Denk aan een facebook / twitter avatar (+ Timeline image) en misschien (indien gewenst) enkele simpele banners.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste Sander,

Ik was al bang dat je dit zou denken. Maar ik heb dit idee al een hele tijd dus het is niet zo dat ik het van jou gestolen heb. Ik heb het er ook met Koen over gehad dat mijn logo misschien wat op die van jou leek, maar ik vond het uiteindelijk toch nog nodig om het wel te posten, omdat de intentie van het logo toch heel anders is.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik heb enkele berichten verwijderd van personen die vroegen om het kopen van zo'n kortingscode.

Het verkopen van zo'n kortingscode is namelijk verboden!

Het gaat in dit topic om vrijwillige vrijgevigheid (omdat je de codes zelf niet kan gebruiken).

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Citaat

Graag niet vragen om een portfolio,
    Ik ben hier gekomen om een portfolio op te bouwen, en veel ervaring op te doen.
    Vandaar de goedkope prijzen en goede kwaliteit!

Bij deze wil ik dan voorstellen om toch een aantal voorbeelden te plaatsen. Je biedt namelijk een lage prijs en goede kwaliteit. Dat eerste blijkt uit je topic, maar de goede kwaliteit is misschien wel handig om hier te bewijzen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Bij deze wil ik ook de Crew leden even bedanken voor het vertrouwen. Ik ben blij met de kans en zal deze ook zeker benutten. Verder wil ik iedereen ook feliciteren, waaronder (raar maar waar) ook de leden die het helaas niet zijn geworden. Dit laatste omdat het toch een moeilijke beslissing was voor de moderators, dus die leden kunnen zeker ook wel trots zijn op hun prestatie en zullen het de volgende keer vast wel halen!

Ik hoop dat ik het team vast mag versterken!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ikzelf vind ClickForest een erg goede naam. Het straalt (voor mij) professionaliteit en je kan er (sorry, ik ben nou eenmaal een webdesigner) een geweldig ontwerp voor maken wat te maken heeft met de naam.

Het nadeel is dat het niet echt vriendelijk is voor de SEO, maar als je ervoor zorgt dat je groter wordt kan je dit uiteraard op andere manieren wel verbeteren.

Of wacht even op inzendingen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Zoek op google naar 'logo ontwerper', dan kom je al een heel end. Zo'n logo gaat je waarschijnlijk aardig wat centen kosten omdat er goed over na gedacht is en omdat je er aardig wat eisen aan stelt (ik citeer 'super uniek').

Dus mijn tip: Kijk overal wat rond op het internet en zoek aansprekende portfolio's en misschien vind je de man / vrouw voor jou klus!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Als je SEO de belangrijkste prioriteit vind, dan snap ik die namen niet. Want mensen gaan niet op die namen zoeken. Ik zou meer trefwoorden van je systeem erin verwerken óf een goede naam zoeken. Die keuze zou ik eerst duidelijk voor jezelf maken.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

BrokenTrack,

Wil je je post-aantal omhoog hebben ofzo? Wat is dit voor onzin om zo te reageren. Er is een nieuwe variant van de politiemelding en dat vind ik wel degelijk nieuws.

Het staat daarnaast op Security.nl, wat over het algemeen wel belangrijk nieuws is. Dus accepteer het nieuws gewoon.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

@ J. Hermans

Is dit een serieuze vraag? Je kan het overal mee gebruiken, ook met iOS. Het gaat er alleen om dat de style aangepast is aan de nieuwe Windows 8 die ook met van die kleurvakken werkt. Erg mooi vind ik zelf, alleen is dat helaas in de template (nog niet) terug te vinden (kijk mijn feedback op pagina 1).

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma
    MJorritsma.nl