Daarbij is momenteel de Mozilla Marketplace in opkomst via Mozilla Aurora. Hier zijn nu nog gratis Apps in, maar hier zullen ook betaalde Apps inkomen wat dus al bewijst dat het niet volledig Open Source is waar ze zich mee bezig houden.
Wat K. Rens ook zegt, ze hebben veel contracten lopen met andere bedrijven die belang hebben bij Mozilla en haar diensten.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma