Posts by MJorritsma

Het hangt erg van de grootte van het bedrijf af. Als er bijvoorbeeld een groot bedrijf achter zo'n website zit zal het voornamelijk geautomatiseerd zijn, maar aan de andere kant heb je de particulier die een project start; die zal dit waarschijnlijk handmatig doen (tot dat deze groot wordt).

Het is denk ik wel mogelijk, maar ik kan het je niet garanderen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Begin met een nieuwe template. Ook al zegt het niets over de kwaliteit van je producten, de mensen zullen er toch onbewust een oordeel over vellen. De eerste indruk is namelijk het belangrijkste en die ontstaat in de eerste 3 / 5 seconden. In die tijd hebben ze verder nog niets gelezen vaak, dus dan is de template belangrijk.

Daarnaast heb ik in een andere reactie gelezen dat je weinig content moet hebben. Doe alsof je dat nooit gelezen hebt, want dat is onzin.

Zorg juist voor veel content, maar niet op de homepagina. Tekst en uitleg werkt bevorderend bij mensen, zodat ze een beter beeld kunnen krijgen van je bedrijf. Op de voorpagina moet je minder content plaatsen, want dit is je sales gedeelte. Op andere pagina's moet je dit juist wel doen, om die sales te promoten met extra tekst.

Meld je trouwens ook aan bij een webshop keurmerk, dit kost misschien geld maar wekt ook veel vertrouwen op bij bezoekers.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Stuur mij een PM met wat je precies wilt hebben, dan kan ik je een prijsopgaaf doen en het (eventueel) voor je realiseren.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Beste,

Ik heb hier inderdaad een ontwerp voor gemaakt.

Het is wel gewenst onder veel leden dat er een Mobiele versie komt, maar houdt aub ook rekening met Koen. Want zo'n mobiele versie of een app is erg prijzig.

Misschien is er in de toekomst (waar ook eerder over gesproken is) een mogelijkheid om het als gezamenlijk project te ontwikkelen met meerdere leden van ICTScripters.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Als je zoveel geld hebt verdient met Mijnmaffia, is er dan geen mogelijkheid om een Scripter in te huren in plaats van als partner aan te nemen?

Want je moet je voorstellen dat een scripter hiernaar kijkt en denkt:
    "Ik moet zonder loon het werk doen, waar ik normaal honderden euro's voor vraag, en het is nog maar af te wachten of het succesvol wordt."

Misschien een idee om iets meer garanties te geven aan de scripter, zodat de zekerheid van de persoon iets hoger komt te liggen.

Verder hoop ik toch voor je dat een scripter het risico aan durft, want de grapjas die zei dat Maffiagames niet meer werken heeft het volledig mis. Maffiagames werken juist nog erg goed, het punt is dat je uniek moet zijn. Er zijn nog steeds Maffiagames met tienduizenden leden en zodra jij daar tussen kunt komen heb je het goed voor elkaar!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik heb het niet gevonden, maar uit ervaring weet ik dat je vanaf plek 6/7 break-even draait. Dit was overigens niet in Leeuwarden, maar misschien is er een overeenkomst tussen de vestigingen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ziet er erg goed uit!

Alleen de grijze kleur die je gebruikt is te licht. Je moet gewoon moeite doen om alles te kunnen bekijken, dus dat mag wel een stukje donkerder.

Verder vind ik het persoonlijk een verschrikkelijk lettertype (dun en erg slecht leesbaar).

Maar zoals ik zei, het ontwerp ziet er goed uit!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Ik mis wat uitstraling. Het komt op mij over alsof het een clubje is ergens in een verlaten gebied in Drenthe ofzo. Probeer meer herkenning te creëeren en misschien een twitter api in te voegen. Hier kan je de matchday berichten plaatsen en eventueel live scores en leuke acties.

Verder mag het wel iets moderner. Je gaf zelf al aan dat het niet modern was, maar speel wat met de balken en content, daar kunnen vaak hele leuke dingen uitkomen.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Citaat

Bedankt iedereen!
    Met deze antwoorden kon ik wat

Ik moet nog één iemand!

Dan help ik je toch even!

Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?
    Het moet combineren: Dus je pak, met je jas, helm en motor. Dat is echt perfect!

Welke soort motoren, en merken spreekt jongeren aan?
    Ducati

Hoeveel geld kunnen/willen jullie hieraan uitgeven?
    Ik heb het eerder voorbij zien komen, en daar ga ik in mee: Een tweedehands.

Bijgevoegde informatie:

Citaat

If you buy a Product, you do so on the following terms:

• you cannot cancel an order for a Product once the order has been submitted;
    • Envato does not give any undertaking as to the continued availability of Products offered for sale on the Sites;
    • once your order for a Product is accepted, and you pay the fee, you acquire a non exclusive, non transferable license to use the Product in accordance with the conditions of the license that you acquire;
    • ownership of the Product remains with the Seller;
    • the Product may not be re-sold by the Buyer;
    • payment of the fee will be made at the time of download by deduction from your Member Ledger.

Beste,

Het is al erg verbeterd, maar zoals ik al gemeld had: Pas die onderkant nog even aan, breng er anders een leuk klein heuveltje o.i.d. in, zodat er iets meer leven vanaf straalt.

De Rounded Rectangle Tool in het midden heb je naar mijn mening perfect toegepast op deze manier!

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma