Posts by Thomas

Citaat van jgdonleach

Wij zoeken mensen die layout's willen maken. Zodat de mensen die hem downloaden met meerdere layouts online kunnen zetten.

Ook zoeken we mensen die de scripters een kleine donatie willen geven.

Mensen die willen meehelpen zal je wel ergens vinden, maar volgens mij gaat niemand geld doneren omdat jij zegt dat je met iets bezig bent.

Voor donaties zou ik wachten tot je alles online gooit en de gebruikers uit zichzelf iets willen geven voor jullie service.

Citaat van SvenB

Niet te breed he, maar ik begrijp je wel. Designen ben ik aant leren, Van scripten snap ik niks, lijkt me slim (als je toch van zulke berichten verstuurd) Dat jij eens een mooie tut gaat schrijven over scripteN!

Er zijn genoeg tutorials hoor, de meeste mensen verwachten dat je gewoon een tutorial leest en opeens alles kan. Helaas werkt het zo niet. Ik script al ruim 4 jaar en ik ben nog steeds niet aan een super hoog niveau. Hiermee moet je je elke dag bezig houden, fouten maken en ze daarna oplossen. Eens andere scripts bekijken en daaruit leren, ...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.04.10 18:52:22:

Citaat van Ferhatje

[offtopic]Of dat jij is een boek gaat kopen[/offtopic]
    Ik denk dat je het best een gratis source kan gebruiken (Criminolz ed.)

Waarom een gratis source?
    Ik begin de gratis sources beu te worden eerlijk gezegd.

Ik heb er geen problemen mee dat je iets gratis wilt geven, maar alstublieft, doe een beetje moeite..

Ik ben bezig met men eigen source en dit heeft me tot nu toe 5 maanden gekost. Andere mensen kopiëren iets, gooien het online en gaan inkomsten binnenhalen.

Geen wonder dat het zo moeilijk is om nog eens een bekend spel te maken..

Heb misschien wel interesse om alles (behalve de plattegrond) te maken.
    Ik hoor graag via pm hoe het precies moet werken.

Groeten
    Thomas

Citaat van lollas

Ik zei de huidige bulletstar Patrick..

Hij geeft je net de laatste versie die is vrijgegeven. Dit is dus die dat het meeste lijkt op de huidige.

Voor de huidige hoor je hier niet thuis denk ik, die ga je niet krijgen, tenzij op illegale wijze.

Net hetzelfde,
    op het eerste gezicht vond ik het mooi, maar de afbeeldingen komen van gangsters.nl en mijnmaffia.nl. En ik ben er bijna zeker van dat hij hier geen rechten over heeft.

Citaat van Cass

basshunter Dein is opzoek naar een mooie layout.

[offtopic]
    Sorry dat ik hier tussenkom, maar deze reactie vind ik echt wel belachelijk.
    Ten eerste denk ik niet dat jouw mening bepaalt wie er zal winnen?
    En ten tweede denk ik dat zelf de slechtste designer een poging mag wagen?
    [/offtopic]

Edit R.Mijnten
    Weer puur een offtopic reactie, niet meer doen dus.;)

Citaat van alexruter

hij bedoeld waarschijnlijk de lay-out enz

Dit kan inderdaad zijn smaak niet zijn,
    maar gelieve weer ontopic te gaan en enkel te reageren indien je interesse hebt.

Citaat van game-projects

Sorry, ik trek mijn aanbod in. Je website voldoet niet aan de voorwaarden die ik gesteld heb.

Veel succes ermee, Thomas!

In het topic staat duidelijk vermeld dat de site nog niet echt actief is.
    Gelieve dus eerst goed te lezen ;)

Toch bedankt voor uw reacties :cheer:

Zoals ik al vermeld heb hou ik deze site liever even anoniem.
    Als je een link wilt kan je mij een pb sturen. Dit enkel als je wel degelijk interesse hebt om het team te joinen!

Groetjes

Jullie hebben allemaal een PB ontvangen. Gelieve jullie aan te melden via de link die ik heb doorgestuurd en jullie ingame naam te vermelden.

Ik ben zeer tevreden met zoveel reacties, wel hoop ik dat er nog meer mensen zich aanbieden.

Er is nog niemand die zich heeft aangeboden als promoter, het zou fijn zijn moest ik hiervoor ook wat aanbiedingen ontvangen. :cheer:

Alvast bedankt allemaal!
    Groetjes,
    Thomas

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Jullie krijgen allemaal zometeen een privé bericht met daarin de link naar de website.

Ik wacht nog even op meer reacties, daarna zal ik contact op nemen met de personen waarin ik mogelijk interesse heb.

Groetjes
    Thomas

Ik was dit vergeten te melden, maar zouden jullie ook even kunnen vermelden voor welke functie jullie jullie aanbieden? (moderator of promoter)

Groeten

Hey,

Voor mijn net gestarte (maffia) rpg spel zoek ik nog enkele personen die mij willen helpen bij het grootbrengen.

Ik zoek momenteel 2 personen die het team willen versterken.

Eén van beide zal een functie als admin/moderator toegediend krijgen en één zal zich bezighouden met het promoten van dit spel.

De admin zal de taak krijgen om alles in het oog te houden en een "band" te scheppen tussen spelers en crewleden.

De promoter zal alles doen binnen zijn mogelijkheden om de site een naam te geven en actieve spelers te lokken.

Even wat uitleg over mijn functie en het spel:
    Ik hou mij bezig met de financiële kant, het scriptwerk, designen, ..
    Met andere woorden, alles achter de schermen.

Aangezien ik mij 100% wil kunnen bezighouden met het optimaliseren van de website zoek ik dus personen die een deel van mijn huidige taken kunnen overnemen.

Het spel zelf is net gestart en heeft bijna geen actieve spelers.
    De unieke source is in het verleden door mij gescript, dus het zou zonde zijn om deze niet meer te gebruiken.

Ik zoek dus mensen die genoeg tijd/zin hebben om een nog niet goed draaiende site groot te brengen.

De link geef ik liever vrij via privé bericht.

Wat krijg je als vergoeding?
    Het is niet echt mijn bedoeling om het team een vergoeding te geven. Ook zijn de inkomsten hiervoor veel te laag.

Wel ben ik bereid om in de toekomst, wanneer de site vlotter loopt, de teamleden te betalen.

Momenteel zal je het dus moeten doen met de gezellige sfeer :cheer:

Wat zijn de eisen?
    De bedoeling is dat deze personen deze taken serieus nemen, hiermee bedoel ik dat ze wel degelijk moeite moeten doen en elke dag toch een paar uur online kunnen zijn.

Ook zou het handig zijn moesten deze personen over een msn adres beschikken zodat ik hen steeds kan contacteren.

Maar het belangrijkste is dat je een vrolijk, ambitieus, betrouwbaar en gezellig persoon bent die er alles aan doet om de sfeer tussen de teamleden leuk te houden. :cheer:

Ik heb interesse!

Heeft deze speech jou helemaal overtuigd?
    Stuur mij dan een privé bericht met volgende punten:

PHP
    [b]Naam[/b]
    [b]Leeftijd[/b]
    [b]Admin/moderator OF promotor[/b]
    [b](eventueel) eigen sites[/b]
    [b]Gelijksoortige projecten in het verleden[/b]
    [b]En eventueel de extra belangrijke punten die ik over jou moet weten :)[/b]

Ik hoop dat dit bepaalde personen heeft kunnen overtuigen, en ik drink alvast op een leuke samenwerking :cheer:

Met Vriendelijke Groet,
    Thomas