Posts by Thomas

Citaat van SvenB

Lars,

Ik raad toch echt de Samsung Galaxy S II aan, wat een top toestel dat het wel niet is, echt PRACHTIG!

Het is dan wel een samsung, maar zeker beter als de iphone (A)!

Volgens mij kost de Galaxy S2 ?550?
    Hij wilt er maximaal ?500 aan geven..

Citaat van SkyNet

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Komt niet zo super goed uit de test, maar dingen kunnen veranderen in 1 jaar, dat wel. Maar toch even goed om dit filmpje te bekijken

Hier geef ik je even ongelijk. Dit filmpje is niet echt up to date. Ten eerste draait de x10 ondertussen al op Android 2.1, wat al een hele vooruitgang is en de update naar 2.3 is ook al op komst.
    Dit zorgt er dus voor dat het toestel veel beter gebruik kan maken van de hardware en op volle snelheid kan draaien.

(Toch zou ik voor de nieuwe generatie gaan, want volgens mij zal SE na Android 2.3 geen updates meer uitbrengen voor de X10, maar de x10 blijft een prima toestelletje.)

K.Rens
    Wat dat rode kruisje betreft, dit zal een fout zijn van de website. Uiteraard kan de X10 sms'en.

Naar mijn weten beschikt de x10 over 384mb ram en de arc over 512mb..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.11 12:20:42:
    Ik zou zelf ook niet voor de Arc gaan aangezien deze vrij duur is, maar de xperia neo is 100 euro goedkoper en heeft dezelfde specs.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.06.11 12:22:29:
    2e edit: excuses, het gaat blijkbaar niet om ram, fout gelezen.

Hey,

Xperia x10 heeft mijn broer, deze werkt prima maar beschikt nog niet over android 2.3. (Update komt binnenkort)
    Maar SE is ondertussen al opgekomen met een nieuwe generatie: Xperia Arc en Neo. Deze telefoons zijn identiek, alleen beschikt de neo over een front camera en is deze iets kleiner.

Ikzelf wacht op de release van de Neo in België. (deze heeft namelijk vertraging door de kernramp in Japan)
    De Neo kost normaal gezien rond de ?400, de arc ?500.
    De Arc is samen met de play wel al beschikbaar.

Groeten
    Thomas

[offtopic]Kom je hiermee verder? Inspireren is nog altijd niet hetzelfde als kopiëren..
    Je bent precies wel een kenner om overal rips te kunnen vinden?

P.S.: Vanaf nu mag men oranje niet meer gebruiken aangezien Mollie eerst was![/offtopic]

Anyway, ik zou wel interesse hebben, maar spijtig genoeg heb ik er geen geld voor. Mooie site, succes met de verkoop!

Citaat van Robin

De site is alleen een voorbeeld van het script, via de website kun je idd ook via overschrijving betalen

O, dus die demo is eigenlijk van jou. Vergeet mijn reactie dan maar ;).

Citaat van Joshua

Lijkt me niet hé.. beter lezen.

Volgens mij haal je dit dan beter van de site:

Indien u wilt betalen via overschrijving of paypal kunt u ook als beste contact met ons opnemen.

Volgens mij maakt dit het wat duidelijker ;).

Veel succes verder.

Pluspunten: Duidelijk, niet te druk.
    Minputen: Tekst bovenaan mag wat meer mee gedaan worden
    Wat kan er beter: Menu links en rechts laten doorlopen
    Wat kan er toegevoegd worden(optioneel):/
    Waarde: +/- ?20

Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar layouts. Alle soorten zijn welkom.

Ik ben enkel opzoek naar low-budget layouts, dus onder de €10. Heb je dit niet? Reageer dan ook niet.

Gelieve jullie aanbiedingen + prijs via pb te sturen.

Groeten

Thomas

Nieuwssysteem €2,50

Script:
    Simpel php/mysql nieuwssysteem
    (wordt verschillende keren verkocht)
    Omschrijving/functies:
    - Nieuws toevoegen
    - Nieuws wijzigen/verwijderen
    - Nieuws bekijken
    (leden systeem maar niet uitgebreid, enkel om een beveiliging op admin accounts te zetten)

Demo:
    demo: http://tinyurl.com/38qfhro
    (naam: demo
    pass: demo)

Betaallink: http://www.mollie.nl/partners/…artnerid=151881&id=832115

Prijs:
    € 2,50

Licentie:
    Licenties

Betaling via:
    Mollie betaal popup

Enkel reageren indien interesse.

Citaat van Gunpower

Als dit in nederland gebeurt ga ik in hongerstakeing ofzo oof een aanslag plegen

Ik ben het helemaal eens met het verbieden van een boerka. Als je in België/Nederland gaat wonen dan pas je je ook aan aan hun regels.

En niemand mag racistisch zijn, maar je mag wel een aanslag plegen als iets niet naar je zin is?

Citaat van Spinazie

Jij weet helemaal niet wat open source is volgens mij.

-,- nee, dat weet ik zeker niet.

Zoals Dein zegt, je gaat toch niet voor een open source doneren als de source er nog niet is?
    Als ik ervoor zou doneren is het omdat ik "dankbaar" ben omdat ik de source mag gebruiken. Niet omdat ik verwacht dat ik later de source kan gebruiken.

|-)

Citaat van Niels

Hmm dus ik ben de oorzaak dat mensen niet op Google zoeken en niet logisch kunnen nadenken. Lijkt me sterk opzich maar vooruit. Daarnaast ben ik de laatste tijd niet tegen Koen gaan zagen of dergelijk dus daar heb je ook al wat mis :) Maarja jij lokt dit nu gewoon uit, hoop dat je dat wel kan begrijpen inplaats van blind koen te volgen als onderdeel van 'the fellowship of the Koen'.

Fellowship of the Koen? Sorry maar je bent echt belachelijk aan het reageren. Iedereen maakt eens een fout, Koen dus ook. En ik heb al vaak reacties van jou gezien waarbij je Koen zwart maakt.

En als je Koen en het niveau niet goed genoeg vindt, ga dan naar een andere site?

Citaat van jgdonleach

Thomas jij snapt het zakenwereldje niet volgensmij. Ooit gehoord van invensteren?

Jammer genoeg ken ik investeren wel (vensters zet ik namelijk niet), en je biedt niets aan? Ik ga geen geld geven aan mensen die niets aanbieden.

Edit:
    O in ruil krijg je de source?