Posts by adidasstyle

Het blijft natuurlijk een moeilijke kwestie.
    Als jij kunt aantonen dat jij het vanaf 0 hebt gescript en echt hard hebt aangepast.
    Er is ook geen bedrijf dat rechten heeft op criminals red dus dat maakt het ook al makkelijker.

Verder gaat iemand je niet zomaar aanklagen zonder garantie dat het ook echt wat oplevert.

Als je kijkt naar Samsung,Facebook,Google,Apple,Microsoft,Etc..

Je ziet echt dat ze steeds meer bedrijven lopen op te kopen. Ik vraag me af gaat er niet teveel geld om in het internet ?

Die bedrijven gooien met miljarden.
    Dit zie je bouw bedrijven niet zoveel doen.

Worden die bedrijven niet iets te groot ?

Google | Apple | Facebook | Microsoft
    Die 4 bedrijven zijn zo groot welke wereldleider / beginnend concurrent kan daar nog tegen op ?

Het is een oorlog game met mooie blauw outgame
    iets met war/etc misschien zit de eigenaar hier ik heb dagen lopen denken maar kan er niet opkomen.

Wie weet het of heeft een idee ?

Citaat

brein word steeds machtiger

Met macht versta ik iemand die de baas is over andere en het dagelijks leven kan beïnvloeden ,etc,etc,etc..

TPB is nog steeds online en zelfs Legaal bezig, Er zijn 100e proxy`s bijgekomen & Nieuwe torrentsites Spotnet wordt actiever.
    De Algemene mens kan door goede CMS-systemen steeds makkelijker een website opzetten dus iedereen kan een gratis-film site maken8-|

Citaat

Welke betaalwijzen worden ondersteund
    Er kan betaald worden via overschrijvingen, telefoon, SMS, iDeal, Wallie, PayPal, Moneybookers, AlertPay, ...

Goed dat je het ondersteund, je kunt moeilijk paysafecard(wallie) als Betaal provider niet aanbieden.

Citaat van BrokenTrack

Gekke is dat torrenten harstikke legaal is ;)

Torrents zijn legaal zelfde als dat .zip legaal zijn het gaat om de inhoud...

BREIN ben ik niet bang voor, Door hun kent iedereen Spotnet / Torrents / Thepiratebay.
    Ik heb een Spotify abbonement + Xboxlive (koop spellen legaal)
    Enigste wat ik soms doen is Software/Films downloaden omdat ik dat gewoon niet altijd waard vindt.

Beste,

Ik heb een magento huur campagne lopen op zoek netwerk maar nu wou ik ook op websites zelf komen.

Ik wil graag op topics komen bij http://www.webwinkelforum.nl/

Nu krijg ik dit:

Plaatsing: webwinkelforum.nl
    Worden er nu advertenties vertoond? Nee
    Deze advertentie ontvangt niet alle beschikbare vertoningen omdat de kwaliteitsscore lager is dan onze drempelwaarde.

Wie weet hoe dit komt ?

K.Rens: Goed gedaan!
    Ik zelf heb ook met servers last gehad met DDOS wat koen nu doet is toch altijd wel de mogelijke oplossingen die altijd blijven liggen.

Ik heb altijd 1 tab maar open dus weet niet waarom mensen klagen over 50....

Maar ik spreek je van de week wel even op skype 8-|

Citaat

Dit kan oud zijn maar ik vond het leuk om te delen.

Bill Gates zei onlangs:
    "Als General Motors net zo boven op de techniek had gezeten als de computerindustrie, zouden we nu allemaal in auto's rijden die $ 25 kosten en 250 km rijden op een liter brandstof."

Hierop antwoordde General Motors (GM) met het volgende persbericht:
    "Als GM op dezelfde manier met technologie omging als Microsoft, dan:

- zou uw auto er minstens twee keer per dag zonder aanwijsbare reden mee ophouden. U zou dit gewoon accepteren, de auto herstarten en verder rijden.

- zou u elke keer als de verkeerstekens vernieuwd worden, een nieuwe auto moeten kopen.

- zouden alle meters vervangen kunnen worden door een display, met daarop twee woorden: 'algemene fout'.
    - zou Apple een auto maken die op zonne-energie liep, vijf keer zo snel was en drie keer zo eenvoudig te bedienen, maar slechts op 5% van de wegen zou worden toegelaten.

- zou de airbag eerst vragen: 'Weet u het zeker?' voor 'ie afging.

- zou u bij een GM-auto ook alle wegenkaarten van een bepaald merk moeten kopen, of u dat nu wel of niet wilde of nodig had.

- Als u zonder deze kaarten zou willen rijden leverde de auto maar 25% van de normale prestatie.

- zou maar één persoon tegelijk in de auto kunnen rijden, tenzij hij Car95, Car98 of CarNT heeft. En dan moeten de zitplaatsen nog wel apart worden aangeschaft.

- zou je bij elke GM-auto opnieuw moeten leren autorijden, omdat niets op dezelfde manier functioneert.

- zou je op de 'Start'-knop moeten drukken om de motor te kunnen afzetten."

Wij zoeken advertentie plekken voor onze diensten.

Banner formaten: 250x250 , 728x90 , 468x60

Budget: 100-1000+

Overige Info:
    Wij zoeken websites die als onderwerp Webmaster,Webshops,Hosting,Domeinnamen,Ondernemers ,B2B,etc heeft.

CPC of CPM.

Stuur PM of mailtje.:cheer:

Dat is dan wel een hele lage actie van ****

Wij hebben ook WHOIS Lookup Log , Maar we kijken er nooit.
    Misschien soms om spammers na te kijken.

Neem anders contact op met ****
    Ik zelf denk dat het om een check fout ging:

Domain Domain Name: PIRATEBUX.COM
    Registrar: MYPRECIOUSDOMAIN.COM LLC
    Updated: 18-feb-2012
    Created: 18-feb-2012
    Expires: 18-feb-2013
    :slotje:

Oke en waarom is het verboden om naar google translate door te linken ?

Als de website offline zou moeten, heeft die 1. al zat verdiend. 2. weet iedereen hoe het werkt.
    Dus ze zullen google translate uit de lucht moeten halen.8-|

- Ja dat los ik voor je op!

- Als de koper last krijgt van BREIN dan zorg ik dat het de MEDIA bereikt, en ik koop de kopie van de BREIN-brief voor 100 euro om in te lijsten :)
    * En jij verdiend lekker nog door omdat je veel bezoekers krijgt door de MEDIA.

Maar dat gaat om proxy`s hosten dat doen wij niet, Wij linken door naar google translate.:cheer:
    Dus je zult echt de Media bereiken omdat BREIN ook websites aanklaagt die enkel doorlinken naar een andere website.

Ze zouden dus eigenlijk dan Google translate moeten aanklagen.
    Dus dat wordt dan wel leuk :D

Des te eerder je koopt, des te eerlijk kan de Adsense erop!

Website: http://goo.gl/FFqKk

Bezoekers in 3 dagen: 7500+ and counting!
    http://screensnapr.com/v/gm5ItV.png
    Altijd wel bezoekers op de site:
    http://screensnapr.com/v/Jk9XN1.png

We staan vermeld op:
    http://www.geenstijl.nl/mt/arc…kuik_krijg_de_tiefus.html
    http://tpb.piratenpartij.nl/
    http://downloadfilmpjes.nl/links/

Google posities:
    thepiratebay blokkade,thepiratebay, the pirate bay, thepiratebay google translate, etc,enz...
    We staan pas op Geenstijl dus zal wel stijgen!

Social media:
    Ook wel traffic uit Facebook al.
    En 27 facebook likes, 2x google+, 5 tweets.

Tekoop: 100 excl. btw (met factuur)
    Met adsense heb je dit zo terug!

Ik zet alles over, Gratis push Transip.nl
    Ik zal ook blijven promoten voor de site.

Reden van verkoop: Geen adsense, teveel bezig met RJS Hos*ting.

Citaat van ZiraX

Nou met zo'n attitude heb ik al geen intresse meer.

Dat is dan jouw mening...

Maar topic mag op slot ik ben inmiddels voorzien.
    Ik wil iedereen bedanken voor jullie aanmeldingen, En wie weet tot gauw op Secondwar:cheer:
    :slotje: