Posts by adidasstyle

Hij kan je niks maken...

jij hebt niks online gezet, en verder kan hij niet bewijzen wat jij in je PC hebt staan.

Ik heb zoveel illegale source`s, maarja doe er niks mee..

En niemand onderneemt hier stappen, er zijn hier geen bedrijven met een goede advocaat,kantoor,incasso/bedrijfs-verzekering.

Laat je niet bang maken hij/zij kan je niks maken.

Formatiepoging paars-plus mislukt: HAHAHAHA!
    --------------------------------------
    AMSTERDAM - De onderhandelingen over paars-plus zijn dinsdagmiddag stukgelopen.

Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.

Momenteel werken informateurs Uri Rosenthal (VVD) en Jacques Wallage (PvdA) aan hun eindverslag. Waarschijnlijk informeren zij woensdagmiddag koningin Beatrix over de breuk.

--------------------------------------

Hier mag je de formatie-poging uitlachen.
    maar toch zou ik jullie mening willen hoe jullie denken dat Nederland verder moet: VDD + CDA + PVV ?

De zomer is al bijna aan het eind en ik denk dat er al veel mensen op vakantie zijn geweest deel hier jou vakantie-ervaring:

Ik ben 4wk geleden naar England met een Cruise geweest (4dgn)

Ben vorige week een week naar de Veluwe geweest, 7dgn bungalow.
    Verder beetje in Nederland zwemmen, en werk al rustig op laten starten.

Maar hoe was jou vakantie ? :cheer:

PHP
    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/bonnano/domains/bonnano.nl/public_html/index.php:14) in /home/bonnano/domains/bonnano.nl/public_html/gebruiker-betaal.php  on line 250

Mag ik een stukje code zien ?

Vertel aan vergeten & mij dan maar welke site je beheert.
    Want je doet je nou voor als eigenaar van een Heel groot bedrijf..

vergeten: Nee ik zoek gewoon goede projecten om aan me netwerk toe te voegen. zoals een Game-Community,ETC..

budget ruim aanwezig.

Hoeft niet, kan zat redenen bedenken: weinig tijd, bezig met andere project, starten van nieuwe school.

Dan moet je toch iets minder vragen 6000 a 8000.

Het was ook maar een voorbeeld he..

On-Topic.

Linkforsoad: Heb je je pillen wel ingenomen ?

Chill man, dat is allemaal bespreekbaar.
    En ik wil best 5000 neerleggen, als jij een site hebt die 1000 p/m oplevert. #hebjeniet.

Nee,

Ik zoek gewoon leuke afgemaakte sites, ik vraag ook geen massa-bezoekers of veel inkomsten erop.

Ik zoek een Slicer die een zakelijke Layout wilt basen + 3 sub-pagina`s.
    ( subs is klein-verschil. )

Budget: € 60,00.-
    Deadline: 23 juli 2010.

Indien intresse kunt u een PM sturen met uw MSN of e.v.t vragen / opmerkingen.

Crew: DIT TOPIC SLUITEN:slotje: