Nog 23 uur, aftellen begint nu echt pas 8-|
Posts by adidasstyle
-
-
Post hier een grappige foto die beweegd.
Hier een paar:
Stilstaande plaatjes mogen trouwens ook:cheer:
-
Oke maar geloof maar dat dat Apple dit veel meer pijn doet.
Microsoft stores gaan nu tegenover Apple stores staan.Maar diep in mijn dromen hoop ik dat Microsoft ook die kant op gaat, van een fanbase eigen stores goede merken, innovatief.
Windows phone8, Windows 8, Xbox8(?) , Windows8 store.
Microsoft is aardig weer in de schijnwerpers. -
microsoft steelt apple hun HELE winkel en ze durven niks te doen...
-
Logo heeft zoiezo veel meer kleur, en echt apple concurrent want microsoft had nooit een logo..
Ben blij als het ook in NL komt best wel handig heel microsoft in 1
-
En een foto van binnen(update):
Softwaregigant Microsoft opent twintig retail stores door heel Amerika. De Windows-maker presenteerde daarbij en passant het nieuwe bedrijfslogo.
Wat vinden jullie ?:piraat:
-
Koen Rens
Bedankt allemaal om mij een gelukkige verjaardag te wensen!
Vind ik leuk · · Delen · 43 minuten geleden ·Ik zag dit op Facebook.
Bij deze gefeliciteerd!:cheer:
-
Soort werkzaamheden:
basen van hoofdpagina + subpagina.Omschrijving van de werkzaamheden:
het gaat om een engelse hosting layout,Budget voor dit project:
bespreekbaarPM met prijs / vragen , maar skype is sneller!
Ik heb met plezier samen met Djordy aangewerkt, Maar we gaan ons richten op Hosting waardoor Games vervalt.
Dus hierbij ook mij toestemming voor verkoop.
-
[offtopic]Opgeruimd saat netjes.[/offtopic]
Iedereen vriendje spelen, waarom vertrekken er elke week wel een teamlid is er is mis wat wij leden niet weten ?^o)
-
Cleanwindows
Wassenruiten
De Raamzemers
Bodewits glazenwassers -
Hostslim wordt geleid door een mannetje dat in het begin mensen bedreigde om aan klanten te komen.
Het werkte jarenlang op illegale layouts en reseller hosting,etc..
Ik was er ook klant en vroeg of er iets technisch verandert kon worden hadden ze geen verstand van.Je krijgt altijd contact met iemand die nergens van af weet haast, en ze hebben 1 iemand(partners i think) die het advies of werkzaamheden verricht.
Kies dus voor Versio en niet voor Hostslim.8-|
-
Ik wil me topic sluiten:slotje:
Edit by L.Groot: we houden dit topic open als algemeen EK topic. Mocht je liever willen dat een crewlid een apart topic hiervoor opent dan mag je dit laten weten aan een crewlid via een PB bericht. Als Nederland eruit ligt is dit geen reden om dit topic te sluiten.
Was een geintje :p Ben benieuwd naar de KW-Finales!
Voor wie zijn jullie nu ? Ik Duitsland! -
budget ?
-
Ik kan helaas geen voetbal kijken want om 20:45 komt er een hele gaaf film op TV:
En kijken wie de oorlog deze keer gaat winnen!!!
-
Dit wordt volgens geruchten de opstelling:
Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willems;
Van Bommel, N. De Jong, Robben, Sneijder, Afellay; Van PersieJammer dat Dirk Kuyt niet meedoet :((
'Mark van Bommel niet gewisseld omdat de coach zijn schoonvader is'
Familie-politiek -
Maar wat vinden jullie van de opstelling ?
Jammer dat Dirk kuyt tegen de denen maar 8 minuten speelde, hij kan zoveel meer laten zien.Dirk kuyt stond met WK altijd opgesteld daarom kwamen we tot de finale!!!
-
-
Voor http://secondwar.be/ zoeken we voor de 3e keer een developer.
1e: moest verhuizen.
2e: druk met prive omstandigheden.Het is dus al aardig af ik zoek iemand die het af wilt/gaat maken.
70% inkomsten(winst) is voor u.
30% gaat naar server,promotie,vergoeding voor ons.
Wij vinden het al mooi als het af is en wordt gespeeld.Ik hoop dat iemand er echt voor wilt gaan wij hebben ook .net extensie en zullen na .nl/.be succes ook naar europa kunnen richtten.
Mvg,
Jan.
-
Oke maar dit lost het probleem niet op.