Posts by adidasstyle

De nieuwste versie van de populaire webbrowser Firefox is dinsdag gelanceerd. De makers hebben vooral geprobeerd om het programma sneller te maken.

Firefox 4 maakt gebruik van een nieuwe methode om JavaScript, een veelgebruikte online programmeertaal, te draaien. Dit JägerMonkey is tot zes keer sneller dan zijn voorganger in versie 3.6 van de browser.
    Naast de verbeterde snelheid heeft ontwikkelaar Mozilla ook enkele andere nieuwe foefjes toegevoegd. Zo bevat de nieuwe browser ook een 'volg-me-niet'-optie, waardoor adverteerders niet kunnen bijhouden wat voor sites de gebruiker allemaal bezoekt. Ook is er ondersteuning toegevoegd voor hardwareversnelling, waarbij de grafische processor van een computer gebruikt kan worden om grafisch intensieve pagina's sneller te tonen.
    Mozilla heeft ook Firefox Sync standaard ingebouwd in Firefox 4. Hiermee kunnen gebruikers hun instellingen en favorieten tussen meerdere computers gelijk houden, doordat deze online worden opgeslagen. Zodat het programma op een andere computer wordt opgestart, worden deze gedownload en toegepast.

Firefox 4 is hier te downloaden: http://www.mozilla.com/nl/firefox/

Mijn vraag is wat jullie ervan vinden, ik zelf gebruik Firefox 4 nu.

En ben erg tevreden ( kom hier later op terug. )

Gevolgen meltdown is leuk zoekwoord ja maar niet zo goed als:

Meltdown Japan.
    Kerncentrale Japan.

Gevolgen meltdown is weinig concurrentie vandaar dat je hoog scoort.
    Ik denk dat M.cp (mobiele versie) een goede rol speelt bij SEO.

Gefeliciteerd koen, ik ben ook bezig met SEO.
    Had met zoekwoord: ipad 2, deze maand 33 bezoeken via me nieuws-blog.
    is al een begin toch ?:cheer:

1. na 14 dagen mag je niet meer BUMPEN.
    dan is er dus 14 dagen niet gereageerd dan kan het Systeem het toch automatisch sluiten ?

2. Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden.
    - Maak hier een keur-systeem voor :@
    Aangezien de leden nu een Crew-lid moeten uitkiezen terwijl die offline is en een andere online komt maar je w8 op die andere...

3. wordt het lid daarmee verplicht dit bod uiteindelijk ook te betalen aan de verkoper.
    - Ik zou een feedback-systeem maken zo zie je wie niet te vertrouwen is.

Je moet strafpunten/bans/problemen voorkomen niet uitlokken.
    Meer regels is meer bans, PM naar mods sturen kunnen menselijke fouten bij ontstaan, laat het systeem dat lekker doen. :cheer:

- 255 RPG(online racers) Emails.
    * Buy-Now: 5 euro!

- 27 domein-namen. *Buy-Now: 10 euro*

Domein is geregistreerd bij:
    - MijnDomein.nl

incl. 1 domein hosting (T/M 2012 FEB!)

Freelancer layout 20 euro!
    Rechten op fotos/icoontjes inbegrepen?: Ja
    Basing inbegrepen?: Ja / Met Cufon.
    Aanpassingen mogelijk?: Ja gratis.
    Reden van verkoop: Ga op me website een Blog zetten.

Link: http://www.gjsloos.nl

Ik vindt de Layout lelijk en onoverzichtelijk.
    Zonde van je geld man, sorry voor off-topic maar ik zou toch voor iets cleaners/netters kiezen.

PHP
    <IfModule mod_rewrite.c>
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteRule ^index\.php$ - [L]
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]
    </IfModule>

Dit heb ik iig in me .htacces

probeer maar :cheer:

ik vindt dat je elk mens in ze waarde moet laten, en niet over moet oordelen ik zou niet zomaar nu iemand op kunnen noemen.

Maar als ik moest kiezen: Robert M.

Ik zoek bij deze Tekstschrijvers die willen helpen met een nieuw project: http://www.nieuwsovertech.nl/.

Ik heb er vandaag pas Adsense opgezet:
    € 0,95 inkomsten van vandaag (dit wordt dus meer)

Dus als je goede artikels schrijft, en wil groeien en er aan verdienen is dit je unieke kans!

Ik beloon schrijvers die ook iets bereikt hebben
    ( bijv. 1000 bezoekers op hun nieuws-artikel.)

PM:
    - je naam
    - e.v.t motivatie / voorbeeld(en)
    - MSN / Skype.

In het begin verdien je nog niks, maar je kan 30-40% winst verwachten.

ipad 2 32 bezoeken
    Je ziet dus dat het mogelijk is om bezocht te worden via google.

Robin en Kurt hebben alle rechten samen

Tunegame.nl (robin) / Tuneracer.nl (kurt)

Het was mijn fout dat ik hem 2x verkocht had, maar wij 3e kunnen er best mee leven dus ik bemoei me er verder niet mee.

Script is trouwens 100% uniek, niet zoals perfect-tuning die heeft het omgebouwd vanuit een Maffia.

Succes met de verkoopt, de volgende eigenaar(s) sta ik niet eens meer tewoord want het is niet meer van mij.

ach dat overleeft CP toch wel, ik ben bevriend met hackers.
    ( Game vaak met ze xd )
    En ze kunnen ook CP aanvallen, maar daar pak je koen niet mee maar juist het Forum zelf.

Ik weet ook niet wie jij bent maar volgens mij ben je verbannen ?