Posts by adidasstyle

Goedevrijdag,

Ik zoek een mooie story voor: http://www.maffiaface.nl/

Huidige:

Citaat

Tony Montana is met pensioen en is op zoek naar een nieuwe Maffia-Baas. Heb jij het in je om hem te vervangen en zijn vijanden te vermoorden ? Meld je nu aan op deze coole Gratis online Maffia game !.

Heb zelf weinig inspiratie ervoor, hoop dat jullie wat weten.

20 euro kostte het me.
    +25 basing.

Maar de vorige was te zakelijk/uitgebreid.
    het is juist de bedoeling om Simpel,Clean,Personelijk over te komen.

Als ze maar contact kunnen opnemen of doorlinken naar onze games :)

Citaat van ZiraX

Waar is je KVK/BTW nummer.. anders mag je jezelf geen bedrijf op je website noemen:

EDIT:
    Zie net ook dat je "Personeel" toewijst, hou er dan rekening mee dat je een V.O.F dient op te starten als je dit personeel erbij wilt betrekken.

EDIT2:
    Ik vind je website zelf heel duidelijk overkomen, alleen qua kwaliteit mist er nog een heleboel, het lijkt namelijk op een gratis css template.. Dat is foute boel..

1. Hebben we nog niet, komt binnekort.
    2. Ik zie 2x team staan, maar nergens personeel ?
    3. Als die perfect was vroeg ik geen advies, en nee het is geen FREE template. :(

De inhoud van deze website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijk gebruik. Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sanoma is het onder meer niet toegestaan de inhoud van deze website, of enig onderdeel daarvan, door te sturen, te verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, behalve voor zover strikt noodzakelijk is voor het gebruiken van deze website.

Je hebt dus toestemming nodig, of je moet personelijk houden.

Alle (intellectuele) eigendomsrechten met betrekking tot nu en het logo van nu.nl, waaronder in ieder geval worden begrepen de merkrechten, berusten uitsluitend bij Sanoma Media Netherlands B.V en haar groepsmaatschappijen (hierna tezamen aangeduid als: "Sanoma"). Sanoma behoudt zich deze rechten uitdrukkelijk voor.
    De (auteurs-)rechten met betrekking tot het format en de inhoud van deze website (de daarin opgenomen gegevens, afbeeldingen, geluiden, teksten en andere informatie) berustend uitsluitend bij Sanoma en/of haar licentiegevers. De inhoud van deze website mag alleen worden gebruikt voor persoonlijk gebruik. Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Sanoma is het onder meer niet toegestaan de inhoud van deze website, of enig onderdeel daarvan, door te sturen, te verspreiden of tegen vergoeding beschikbaar te stellen aan derden, behalve voor zover strikt noodzakelijk is voor het gebruiken van deze website.
    Sanoma heeft het recht, doch niet de plicht, om de toegang tot informatie te onthouden dan wel om informatie van deze website te verwijderen indien er, naar het uitsluitend oordeel van Sanoma, sprake is van (mogelijke) inbreuk op rechten van derden.
    Sanoma heeft tevens het recht om - tenzij anders overeengekomen met de auteur - ingezonden materiaal in te korten en/of aan te passen. Dit geldt voor tekst-, muziek- en beeldmateriaal.

---------------------------------------
    Dus stuur ze een mail, of doe het gewoon met BRON-vermelding.

Citaat

Jij snapt het nog niet helemaal? Ik heb totaal geen emoties met twitter of dergelijke? Ik doe het om geld te verdienen zoals 99% van de verkopers. Het is gewoon software, software wordt verkocht.
    Denk je dat Twitter zelf geen winst maakt, dat het non-profit is? Ik zie al dat jij ver gaat komen later, succes.

Mja wss gaat Willem deze reactie weer deleten, zoals gewoonlijk, jaloesie deleted die al mijn berichten, mja.

Ga niet praten of je er verstand van hebt.
    Twitter voor bedrijven gaat niet om winst te maken, Maar mensen/ hun klanten op de hoogte te houden van wat er gebeurt rondom het bedrijf.
    Twitter verdient niks aan 'Ons' enkel aan bedrijven die erin Investeren, en willen adverteren in Trends.

Waarom zou die niet ver komen Twitter is juist goed te groeien kwa Social Media:cheer:

Ik heb een laptop maar het geluid doet het niet meer
    als ik dan kijk 3 ik zie drivers(ofhoejedatnoemt) ik hoor dus wel beetje sissen maar geen geluid.
    ik hoop dat iemand iets weet.

HD-audio apparaat,HD-Audio apparaat en nog1 misschien zitten die 2 drivers elkaar in de weg.
    maar als ik er 1 uitzet werkt geluid helemaal niet meer X.