Posts by adidasstyle

Gewoon belachelijk...
    Allemaal vandalen en ramptoeristen.
    Ik zag een foto in de krant, op de voorgrond wat marginalen en vanachter oude mensen die toekeken.
    Ze hadden volgens mij meer politie moeten inschakelen.

Waarom staat dit trouwens bij ICT nieuws?

Ja het is een beetje twee strijdig aan de ene kant heeft het niks met ICT te maken aan de andere kant is het allemaal begonnen door 1 bericht op Facebook.
    Zo zie je maar wat internet/socialmedia allemaal kan aanrichtten.

Ik vindt het wel erg wat gebeurd is maar Gemeente Haren had 3 dagen de tijd om iets te organiseren of beter voor te bereiden.
    Wel weer mooi dat Socialmedia(Facebook) het ook weer een beetje opgelost: http://www.facebook.com/ProjectCleanXHaren

De rellen ontstonden naar aanleiding van een bericht op Facebook waarin een meisje mensen uitnodigde voor haar verjaardagsfeestje. Ze vergat het bericht echter alleen voor haar vrienden en familie zichtbaar te maken. Als gevolg daarvan reisden de afgelopen dagen duizenden mensen af naar Haren om het feestje bij te wonen.

In totaal heeft de politie tijdens de rellen die ontstonden 34 aanhoudingen verricht, waarvan het merendeel voor openlijke geweldpleging.

Burgemeester Bats heeft contact gehad met de familie van het meisje dat had opgeroepen voor het feestje. Inmiddels is de familie ondergedoken op een ander adres en is door de gebeurtenissen volgens Bats zwaar geëmotioneerd.
    Volgens Bats was het gesprek "vooral eenrichtingsverkeer". "Het is voor de familie bijzonder pijnlijk.'' Het gezin was op nadrukkelijk verzoek van politie en de burgemeester vrijdag uit Haren vertrokken. Ze zijn nog niet teruggekeerd, aldus de burgemeester.

Wat vinden jullie ?

Android 4.1 heeft veel meer opties vindt ik
    - Android Beam.
    - Google Now
    - Google Chrome
    - Face Unlock
    Ik kan me niet voorstellen dat een echte developer/scripter meer ziet in iOS6 dan Android(open source)

Je wordt 49% eigenaar (ik 51%)
    Dit moet me erg denken aan aandelen waarom zou je zelf meer % willen hebben ? Ik zou gewoon 50% inkomsten en 99,99% eigenaar blijven.

Is er ook een budget beschikbaar indien de mede-eigenaar wat nodig zou hebben ? (marketing,design,technisch)

Klopt,

Maar vergeet niet dat veel bedrijven veel geinvesteerd hebben in NFC voor bijvoorbeeld smartphone afrekenen of pinnen of wat dan ook.
    Apple doet maar wat aangezien ze zo juist innovatie tegen houden (wat ze algemeen al doen met rechtzaken)

Die verhalen dat apple sommige levens van mensen heeft veranderd is gewoon raar want of je nou op Windows 98 werkt of een iMac op beide kun je je werk gewoon doen. (bedrijven bewijzen dit)

Iphone4 was leuk, Iphone4S was minder & iphone5 is exit.
    Ik vindt het gewoon achteruit gaan zelfs als ze vooruit gaan.

Ik als GalaxyS1 gebruiker zou jaloers moeten wezen op Iphone5 en dat ben ik niet eerder op een Blackberry torch(kwa design dan) en Galaxy S3.

Ik vindt het jammer van Apple want ze raken echt heel veel klanten kwijt door zo een simpele nieuwe telefoon neer te zetten.

Iphone4 -> Iphone5 = enkel groter maar weinig verschil.
    Galaxy S1 -> Galaxy S3 = echt veel verschil.

Ik heb nu een Galaxy S1 en ik wou echt overstappen op Iphone 5..
    Maar kijk Galaxy S3 nou:

Dan is mijn keuze heel snel gemaakt.

Verder is hun Ipod Nano een ramp geen klipje dus een ramp voor sporters.
    Ze moeten eens wat meer naar hun zelf kijken in plaats enkel maar Samsung dwars zitten maar die gaan gewoon door.

Wat vinden jullie van de nieuwe Iphone 5 ?
    Mij valt het heel erg tegen vergeleken Galaxy S3 , Ik dacht echt dat ze S3 zouden omver blazen maar wat mij betreft is het gewoon iphone 4SS :)

jgdonleach heeft wel degelijk een punt.

De header is heel dark en develop-achtig.
    maar daaronder is alles kleurrijk blauw, geef toe het is niet gemaakt door een designer die veel af weet van kleur schema`s..

Kijk maar naar header dan footer, en zie dan de content.

Verder wel beter dan CP maar nog hoop te doen :thumbup:

Ik zou het 11 uur doen.
    1. Jullie hebben ons al opgelicht met 24 uur erbij.
    2. er zijn ook leden van 8-12 jaar die niet zo laat op mogen blijven.

En wat maakt 1 uurtje minder nou uit, het is toch geen oud&nieuw

De nieuwe naam is goed ja! Hoop dat we de kant op kunnen van tweakers.net(kleine hint)

Verder hoop ik dat mobiel uiteraard veel beter wordt, er valt zoveel meer professionaliteit te creëren op ICT community gebied.