Posts by Mocro

Beste leden,

mensen die hun criminals / maffia / RPG willen uitbreiden, ik heb hier wat leuke scripts.

----------------

Cokefabriek (75 kb grote script) Uitgebreid opties.

Eigenaar
    - Coke inkopen
    - Coke verdelen (Onder je runnners)
    - Loon beheer
    - Verlaatkosten beheer
    - Runners ontslaan / Berichten
    - Massa bericht
    - Regels opstellen

Runner
    - Drugs verkopen aan junkies
    - Cokefabriek oplichten (In bezit nemen / Ontslagen worden / Automatisch melding bij eigenaar )
    - Mederunners bekijken
    - Regels bekijken

€15,00
    -------------------------------------

Snelkraak

- Gereedschap selecteren (Koevoet, scandia)
    - Type diefstal (Supermark, Kleding winkel)
    - Soort goederen (Rookwaar (Albertjijn, supermark etc.), type kleding (Nickelson zaak, mcgregor etc)
    - auto kiezen

Er zijn verschillende succesvolle berichten en verschillende inkomsten, verder zijn er ook opties dat je in de gevangenis komt etc.

€5,00

---------

Fraude plegen

Script dat bijhoudt hoevaak je fraudeert, en als je een schuld hebt moet deze eerst worden betaald en dan kan je weer aan de slag.

Er zijn 4 verschillende optie's aan frauderen met elk hun eigen inkomsten.

€2,50

-------

Woning diefstal

Hier kun je bij spelers inbreken in hun woning. Dit houdt in dat je hun bezitting kunt bestelen en hun contant geld. Om bij de bank geld te komen moet je ook de pinpassen stelen, sommige bezittingen kunnen bewaard worden in een kluis, dit is aan de speler zelf te kiezen. Wanneer je een kluis wilt openmaken moet je wel gereedschap meenemen, een accu sluiptool maakt elke kluis open. Maar let wel op de speler die je wilt beroven kan zijn woning goed hebben beveiligd, hierdoor kun je dus niet de deur forceren of je kunt nog dood gaan door een boobytrap.

je kunt je woning beveiligen met

Beveiliging strips
    Diefen klauwen
    Alarm systeem (melding)
    Rookgas (Stikkend gas)
    Kluis (Voor pinpassen, drugs, kogels etc)

verder kan je geld (Een deel worden gestolen, en een percentage van je drugs).

Je kunt zelf ook overlijden of opgepakt worden.

€5,00

---------

Betalingen het liefst via paypal of bankoverschrijving.

Deze scripts zijn te bezichtigen op http://www.streetgun.net

user: Mocro
    pass: Hishem1

Dat kan, je koopt dan de ingame en overhandig ik je alvast de PSD, html files.

En dan schrijf je ?40,00 over voor de ingame enkel.
    Dan maak ik nog eens een nieuwe bijpassend outgame en slice ik hem voor ?30,00 in totaal. Verder heb ik ook unieke scripts, die ik zelf heb ontwikkeld mocht je intresse hebben voor je game uitbreidingen.

Cokefabriek
    Snelkraak
    Ramkraak
    Plofkraak
    Gangsters
    Ontvoering (Met 2 leden)
    Geldvervalsing

Log je maar in op crimestar.nl
    login: Mocro
    ww: hishem

Naar mijn weten is de Criminalsloco source opgebouwd vanaf criminals rood of een andere source, dat houdt in dat het geen copyright heeft oftewel opensource.

Gr

doe anders via deze link.

http://www.streetgun.net/sigar.php als je f5 hebt geklikt moet onder menu misdaadkijken dan verschijnen er nog nieuwe optie bij.

Misdaad
    Voertuigen
    Transport overval
    Gevangenis
    Misdaden
    Opdrukken
    Georg. Misdaad
    Wietplantage
    Missie
    Moord systeem
    Misdaden - new
    Geldvervalsing
    Drugshandel
    Gangsters
    Fraude
    -> Sigaretten
    Hosselen
    CWI
    Due job
    Cokefabriek
    Zwart Werken
    Vechten
    Gijzelen
    Graven

Log je in op streetgun.net en klik vervolgens op f5.

Je hebt 8 verschillende merken, je koopt ze in vormt een slof met de ingekochte sigaretten, hierdoor heeft elk slof zijn eigen waarde.

Login: Mocro
    Pass: test

Niet vergeten f5 dan komt onder cokefabriek de sigaretten optie.

Tuurlijk heb ik de rechten omdat ik het natuurlijk heb gescript.

Wat denk je dat ik andersman spullen ga verkopen, blijf ontopic het is streetgun source. Deze scripts kunnen op elk criminals werkt gewoon via de [users] tabel enkel wat aanvullen en sql uitvoeren.

Beste leden,

ik heb het bekende cokefabriek systeem, deze wil ik te koop aan bieden met maximaal 10 licenties van het script. Zonder doorverkooprechten €10,00.:cheer:

als je ingelogd bent druk f5 dan komt sigaretten ook.
    Sigaretten script kost €5,00

Het cokefabriek script staat op http://www.streetgun.net
    login: Mocro
    pass: test

rechtermenu cokefabriek

Het is wel standaard, maar dat geld moet je ook niet te veel verwachten, voor de rest nette crime.

PHP
    Koop hoeren - Plaats hoeren op de veiling
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'hoeren`=`hoeren`-'1', where `gebruikersnaam`='mocro'' at line 1

Foutje in je sql ;)

Denk er ook aan, om een functie om de 2 seconden aan te roepen + nog een ajax functie eraan, kan ervoor zorgen dat de loadtime langer wordt.:slotje:

Hier een werkend hoger lager, net gescript.

De include en update querys moet je zelf erin verwerken geen dank.(c)

Hier is de code, je moet maar zelf even een database connectie bestand maken of iemand anders helpt je weer hiermee.

Geen dank je code is hieronder althans een leuk werkend voorproefje(c)(c)

p'm de gegevens van de ftp, of maak een account aan dan zal ik het voor u fiksen, een ftp account is genoeg maar wel met de juiste Chmod settings voor de tijdelijk ftp account.

Mvg,

Hicham