Posts by aviestar

    1- Dat is onzin ik reageer aan de hand wat andere mensen zeggen en als het niveau hier netzo hoog is als CF.nl dan mag ik duidelijk zijn, ik vraag toch om iemands help?


    Dan mag ik ook zeggen of iemand geschikt is, verder heb ik hier niemand lopen af kraken om het persoon of om zijn wer


    2- Reageer zelf dan ook niet, kan per PB toch? Kinderachtige site hier, ik dacht ik ga van CF hierheen, maar kom nooit meer terug hier.


    Sluit mijn topic maar, mazzel en tot laters, er zijn andere sites die wel willen


    PS: kijk even op ******* dan ben ik nog rustig


    Wat er gezegd wordt over vergoedingen staat er toch in? Bril nodig ofzo? Dan is dit toch duidelijk voor iedereen


    Meneer de "directeur"

    Omgekeerd mag het wel dus?


    Dit is niet iemand omlaag halen, dit is gewoon gericht antwoord geven op het geen wat dit persoon mij meld... ik wil graag nuttige antwoorden en die zitten er niet echt bij


    Lees ook allemaal even wat die andere personen zeggen, daarop reageer ik en meer niet... dat dit door jou verkeerd opgevat wordt kan ik weinig aan doen.


    als iemand dit zegt "Vind dit eerlijk gezegd nog al een aparte manier van zaken, je zoekt iemand die je kan helpen met scripten omdat je er zelf geen tijd voor hebt neem ik aan? En, je vergoeding is een simpel hosting pakketje maar de scripter word geen mede eigenaar van de website? Denk dat je wel met een beteren deal kunt komen gezien je een redelijk goed lopend hosting bedrijf hebt."


    Hoef ik mij ook niet te laten zeggen, ze MOETEN niet ze MOGEN helpen en dat is wat ik duidelijk wil maken


    Zit mijn topic verkeerd, mijn excuses ik zal er volgende keer op letten.


    En dat de volgende 1 uur krijgt, was al eerder gezegd


    dus geef mij maar een uurtje, ik vind de admin reactie onzinnig

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.08.09 17:32:55:
    Quote


    Lezen is niet je sterkste kant, dan maak je al geen kans mee te helpen.


    Daarmee geef ik alleen aan dat wij mensen zoeken die kunnen lezen, en dat kan hij gewoon niet dat blijkt uit de topic lees zelf ook eens goed

    Je moet eens geen aannames maken, als je leest ben ik nog steeds bezig het moet sneller af ik werk er zelf veel aan en heb meer tijd dan het gemiddelde persoon hier op het forum.


    En verder is je bericht niet interessant... je deelt mee in de winst... dit heet investeren in je eigen inkomsten.


    En het gaat er niet om of ik een goed hosting bedrijf heb en hoeveel wij verdienen, ik zoek gewoon iemand die het samen met mij verder af wil maken het dikste zit erin.


    Alles is zelf geschreven... het maakt mij niet uit of ik iemand vind zoals ik al eerder aangegeven heb.


    Lezen is niet je sterkste kant, dan maak je al geen kans mee te helpen.


    Dus begrijp je gezeur niet, admins... ingrijpen hier ergens of zo?

    ja het is het idee van een criminals, maar dan allemaal goed op elkaar aangesloten elk ding wat gebeurt zal verneembaar zijn over het spel


    Meer info ga ik niet geven, het is graag of niet.


    @JeronH Ik ben geboren op 18-07-1980 dus ben 29 jaar als je kan rekenen

    Je wilt dat beide gecheckt wordt?


    En het klopt dat het niet werkt, de code zoals jij hem nu hebt zegt dat beide moeten dus dood moet 1 zijn en health 0 of lager dan dat.


    Ten tweede gebruik je PHP3, zou ik niet meer doen


    PHP
    if( ( $data['dood'] == 1 ) && ( $data['health'] < 0 ) )


    Info: && is AND


    Wijzig de code naar het volgende:

    PHP
    if( ( $data['dood'] == 1 ) or ( $data['health'] <= 0 ) )


    Hij doet het volgende


    if dood is 1 OF health <= 0


    Nu kijkt hij specifiek eerst naar of je dood bent en anders kijkt hij naar je helath. Zijn beide goed is er niks aan de hand is dood 1 of health lager of gelijk is aan 0 dan ook de error


    Succes


    @iedereen: Het lijkt mij niet handig bij mensen die niet veel over PHP weten te beginnen over die haakjes, dit is meer aan "style" van scripten in plaats van dit goed of fout is, en nee je wint er niks mee als iemand wil zeggen dat het sneller is... dat verneem je niet.
    Je kan de winst beter uit je database halen, dus maak goede queries

    ja het is nogal bij de hand... wat maakt het uit dat ikz eg wat erin komt te zitten.


    Het gaat meer om geheimhouding van scripts en database, als wij online komen dan zal het toch weer nagemaakt worden door anderen... daar kunnen wij niks tegen doen.


    Het contract is dus om onze source/code en databases te beschermen net zo als FTP gegevens en dergelijke.


    Niet zo zeer om wat wij gaan maken


    En ik heb geen contract met mijn eigen, daarom ben ik eigenaar van een bedrijf ik mag zeggen wat ik los wil laten


    Als iemand gaat helpen, dan gaat het toch als een snel vuurtje


    Maar graag serieuze reacties

    mij maakt het niet uit zoals ik al zei, zolang ik er ook tijd in steek en geen geld mee verdien kunnen ze veel willen maar krijgen ze niks van mij


    Dat is net zoveel als ik op dit moment eraan verdien... niks dus.


    Mij maakt het niet uit hoor het volgende is al klaar
    Voltooid
    - Aanmelden en inloggen
    - Avatar wijzigen
    - Reizen naar andere steden
    - Geld overmaken naar contant en omgekeerd
    - Overvallen (MediaMarkt plunderen, Supermarkt plunderen, Transportwagen overvallen, willekeurig persoon overvallen)
    - Winkel (wapens en bescherming)
    - Stad (trouwen en testament)


    Mee bezig
    - Gemeentehuis (stad) Grond kopen



    Volgt
    - Bedrijven kopen (bank, politie bureau, stad, openbaar vervoer, winkel, fabrieken) Dit zijn beursgenoteerde bedrijven, afhankelijk van de omzet zal de koers bepaalt worden.
    - Beurs, koop en verkoop aandelen van beursgenoteerde bedrijven (Vijandige overnames zijn mogelijk)
    - Diverse fabrieken (lood, kogel, kruid)
    - Politie bureau (Diverse mogelijkheden)


    Het is voor de mensen die meewerken aan dit project een eer eraan te mogen meewerken, eindelijk een crime die helemaal zelf gemaakt is en geen kant en klare scripts met zich meedraagt


    Dan kunnen ze maar geen ervaring opdoen, en zijn zo meteen alle verdiensten gewoon voor mij.

    Ja je kan er geld mee verdienen, en nee niet gelijk.


    Je kan er een jaar webhosting eerst voor krijgen, later als er inkomsten zijn zien we het daar wel.


    Let wel op, dat ik niet perse iemand hoef te hebben omdat ik zelf goed genoeg kan scripten, ik zoek iemand die kan helpen met opbouwen zodat het sneller gereed is en wij sneller van start kunnen.


    Je wordt dan in elk geval gamemod mocht je bevallen.


    En dit is geen aanbod van een jonge kerel die niet kan scripten


    ik ben 29 jaar en script ruim 4 jaar met veel plezier.


    Laat eerst maar zien wat je kan, dan kunnen we altijd verder praten.


    Ik wil eerst wat werk zien van de mensen die dit willen voordat we over centen verder praten. Ik zoek gewoon een goede scripter die ik kan vertrouwen, vooral het laatste is belangrijk.

    Voor het ontwikkelen van een nieuwe game (waar al een start mee gemaakt is) zoeken wij gedreven en serieuze scripters


    De website is voornamelijk opgebouwd uit JS/AJAX en PHP


    Wat moet je kunnen


    - JS/AJAX
    - DIV/CSS (Volgens w3c.org)
    - PHP 5


    Wij schrijven alles in classes.


    Het spel dat wij aan het ontwikkelen zijn, zit geen script van een ander spel in alles is helemaal zelf geschreven vanaf de grond.


    Mensen die willen meewerken zullen een contract moeten ondertekenen dat er niks verder verteld of aan scripts gehouden wordt.


    Alleen serieuze aanmeldingen zijn welkom


    Gevraagde leeftijd 17/18 jaar


    je kan contact opnemen met ************ of via PM