Posts by larsm

    Hiermee moet het lukken:


    PHP
    <?php
    if($_GET['a'] = 'race'){
    echo '<link href="js/csstooltip/race.css" rel="stylesheet" type="text/css">';
    }
    ?>


    EDIT: Zonder de slashes voor de aanhalingstekens.

    Hallo allemaal,


    Graag wil ik jullie iets aanbevelen: GreenZoner.com
    Dit is een site waar je prijzen kan verdienen door punten te halen (hetzelfde idee als Lockerz.com), maar hoe meer punten je verdient, hoe groener de wereld word. Dit komt omdat GreenZoner dan investeert in groene projecten.


    GreenZoner is op het moment invite-only, wat betekent dat je een invite (uitnodiging) nodig hebt.
    Natuurlijk wil ik die wel aan jullie geven, aangezien ik daar zelf weer punten voor krijg. Ik kan er echter maar 30 weggeven door limieten van GreenZoner, wees dus snel!


    Invites zijn te verkrijgen door mij een PM te sturen óf mij een mailtje te sturen ( lars_mennen -apenstaartje- hotmail -punt- com ) met daarin je e-mailadres. Ik stuur je dan zo snel mogelijk een invite terug (nooit later dan een dag erna).


    Groeten,
    larsm.

    Het heeft zeker wel nut op de langere termijn, dus per dag is te veel van het goede. Ik zou het in de maandelijkse cron zetten.


    Welke beter is zou ik niet weten.


    EDIT: Volgens mij kun je het een beetje vergelijken met defragmenteren in Windows.

    Hoi allemaal,


    Na hier tijden niet meer geweest te zijn dacht ik opeens weer terug aan CriminalsPoint en toen ben ik hier maar weer eens gaan rondkijken.
    Ik zie dat het project al flink opgeschoten is.


    Maar nu even terzake: ik heb in de tussentijd ook niet stilgezeten en een zeer mooie site gevonden: Lockerz.com
    Snel uitgelegd kan je met Lockerz in een paar weken een iPod Touch 8gb (of iets anders wat je leuk vindt, keuze zat! ;)) bij elkaar sparen en dat kost je dan alleen 2 min per dag! Nu ga je natuurlijk direct denken: " 't zal wel weer zo'n site zijn waar je uiteindelijk toch niks krijgt ". Maar Lockerz.com is betrouwbaar, en wel omdat de oprichters voordat ze met Lockerz begonnen bij grote bedrijven zoals Amazon.com werkten. Op internet zijn zat bewijzen te vinden van mensen die hun prijzen al lang hebben gekregen en zelf heb ik al een Xbox 360 Elite bij elkaar gespaard en inmiddels ontvangen! :cheesy:


    Op dit moment is de site nog invite-based waardoor je je alleen kan aanmelden als iemand je uitnodigd. Ik wil jullie echter graag uitnodigen, aangezien dit mij ook weer punten oplevert! :P ;)


    Maarja, genoeg gezeurd, wil je geïnvite worden? PM me dan op dit forum of reageer op dit bericht met je e-mailadres! ;)


    Ik wens jullie heel veel plezier op Lockerz en op dit forum!


    Mvg,
    larsm

    EDIT: Verplaats naar Check forum!


    Een nieuwe site (nu nog in bèta) genaamd Lockerz.com geeft je gratis prijzen die je kunt kopen met de punten die je verdiend op de site. Opzich is het erg gemakkelijk en snel.
    Nu gaat iedereen denken: tis weer zo'n scam, maar nu heb ik er vertrouwen in, want het bedrijf is gefundeerd door Liberty Media, een groot Amerikaans media bedrijf, en CEO Lockerz Kath J. Sawit, werkte vroeger als Vice President bij Amazon.com (zoiets als bol.com maar dan in de VS)!


    Het enige probleem is dat je moet worden geïnvite om je aan te melden
    Hier heb ik een oplossing voor bedacht: ik ben een site gestart (wel in het engels) waar je je email adres achter kunt laten en dan mail ik je een invite binne een paar uur! EDIT: de site werkt niet naar behoren:( aub gewoon pm'en!
    Je kan ook gewoon je e-mailadres pm'en als je dat liever hebt!
    Veel succes!;)

    op een of andere mail krijg ik jullie email adressen niet binne:( dus zoude jullie hem mij even willen pm'en aub? dan invite ik jullie zodra ik ze heb!;)

    Een nieuwe site (nu nog in bèta) genaamd Lockerz.com geeft je gratis prijzen die je kunt kopen met de punten die je verdiend op de site. Opzich is het erg gemakkelijk en snel.
    Nu gaat iedereen denken: tis weer zo'n scam, maar nu heb ik er vertrouwen in, want het bedrijf is gefundeerd door Liberty Media, een groot Amerikaans media bedrijf, en CEO Lockerz Kath J. Sawit, werkte vroeger als Vice President bij Amazon.com (zoiets als bol.com maar dan in de VS)!


    Het enige probleem is dat je moet worden geïnvite om je aan te melden
    Hier heb ik een oplossing voor bedacht: ik ben een site gestart (wel in het engels) waar je je email adres achter kunt laten en dan mail ik je een invite binne een paar uur! EDIT: de site werkt niet naar behoren:( aub gewoon pm'en!
    Je kan ook gewoon je e-mailadres pm'en als je dat liever hebt!
    Veel succes!;)


    Darsstar edit: probeer het nog eens in het check forum.