Posts by ssjharry
-
-
ik heb altijd PES gegamed en bijna nooit fifa
-
ohh shit!!
iemand hier nog wat gdaan vandaag?
-
amoi i am back
-
bij lay-out 1: zijn sommige dingen wat pixel achtig daar kun je gewoon ij de kleine plaatjes de pixels zien.
mar voor de rest is ut opzich wel nice:cheer:
-
hij kan altijd zijn post editen
EDIT: zie je zoals dit.
Hij geeft alvast reacties zodat hij laat zien dat hij de post heeft gezien
-
-
-
ik heb eem een paar extra lange shagjes gerookt en voelde me echts goed vanavond
-
eindelijk begint de nacht een beetje
-
ben ik weer
-
ik ook maar ga nu op bed moet morgen om 6 uur op
-
ja ierdereen heeft wel eens iets fout kan gebeuren hoor
-
Gerapporteerde aanvalpagina!
De pagina op http://www.crime-world.nl is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
Aanvalpagina?s proberen programma?s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.Sommige aanvalpagina?s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.
-
ik woon in appelscha:$
is ongeveer 20 km van assen af -
Citaat van Niels
Verklaar het dan ssjharry
de muziek was dit jaar gewoon bagger de groepen (angerfist enzo) gaan live mixen ging helemaal niet goed de over gang en alles was slecht er zaten nog wel sets tussen daarvan dacht ik die is wel leip maaar over het algemeen was dit niet zo goed als vorige jaar.
Dus here we come MOH pole position assen tt hal(L)
-
ik moest helemaal uit het puntje van friesland komen.
Maar eerlijk gezegd vond ik ditjaar free festival niet zo mooi ga gewoon liever weer naar masters of hardcore tt hal assen
ligt maar 20 km van mijn huis(a)
-
ik heb ook windows 7 mijn pc is toen warmgedraaid en was mijn geluid ook weg zelf wist ik niet wat het was dus ga mooi door met de pc (heb radio aangezet)daarna deed mijn beeld vaag en viel hij weer uit en toen ik hem opstarte kwam hij niet verder dan het opstart scherm (toen ze mijn pc bekeken was mijn cpu oververhit en lagen 3 lijnen van het stroom toevoer plat)
DUS zal je pc uit zetten en er naar kijken of ernaar laten kijken.:cheer:
-
hij kan hem tog verandert hebben of beter gescript
hoeft tog niet meteen ilegaal te wezen -
is dat tijdens het onweer gebeurt of omdat je pc te warm werd?
waarom viel hij uit