je moet antet.php aanpassen en daarna install.php doen en na het de install te hebben gedaan moet je die files verwijderen maar het staat wel op hun site http://www.devana.eu/forum
Posts by ssjharry
-
-
ik weet nog niet veel van php/mysql dus dit leuk me een mooie kans om me in te verdiepen en mezelf te blijven verbeteren.
dus zeg maar een projectje waarbij ik iets maak en ook nog van leer -
eerst vuurwerk afsteken(zo illegaal mogelij) en daarna naar de feest tent want mooi wark komt er:P
-
wat is het beste met wamp?
-
gefeliciteerd met je goede rapport
-
ja oke maar ik zie hier geen lay-out van hem staan maar wel kritiek geven.
-
-
zou wel leuk wezen meer vip opties ofzo
-
komen er ook nog updates ofzo van deze source of????
-
ja kan iemand hier effe de gehele clan 2 fix plaatsen dus het hele script.
alvast bedankt. -
kennen jullie een paar goede gratis hosts omdat ik een source online wil pleuren en niet weet of het goed gaat lopen vind ik het zonde om direct voor een host te betalen
-
ok bedankt
-
wat is een goede host het liefst eerst een gratis host voor major-crime source
-
ok bedankt.
-
wat moet ik allemaal aanpassen in de admin scripts zodat die het doen.
mvg,ssjharry
-
-
je kan toch een race script uit een source halen en ombouwen is het je eigen script met copyright en kun je hem naar eigen wens maken
-
ja thnx voor de tip ga nu effe ideeén opschrijven.
topic closed:slotje:
-
hallo cp'ers kennen jullie ook een source voor de wat jongere kinderen een kindergame zeg maar voor kinderen rond de 13 jaar mag ook wel voor wat ouderen/jongeren wezen.
is us en keer wat anders dan crime games -
ik ben een paar keer in aanraking geweest met de politie.
dolle nacht 2009 appelscha: ze wouden een kameraad van mij oppakken die niks de dat werd later ook wel uitgewezen.
toen zijn we met een groep erop af gegaan en kwamen er negen busjes aanzetten en uit elke busje kwam 6 man (politie regio friesland) die probeerden ons te aresteren en heb toen meerdere malen klappen van zo'n gummie knuppel gekregen en oplaatst met pepperspray in bedwang gehouden.2: oosterwolde (friesland) pizza tent venetié we kregen mot met de eigenaar waarna we klappen kregen van zijn zonen we waren dik in de minderheid en waren ook vlink bond en blauw.
3: te hard gereden op mijn brommer ik reed 110km waar maar 70 mocht dus flinke boete.
en nog wat kleine vergrijpen waar ik het liever nie over heb