oftewel meld je aan op een game en ga spammen dat is een manier(wel alleen een foute manier)
Posts by ssjharry
-
-
-
het enigste wat leuk is aan rs is rsbot kunnen ze niet detecteren en gaat via java.
voor de rest vind ik het eentonig en meer voor kinderen vaan 12 jaar. -
oww een soort autotalker
-
you are very good with this you should make games and translate it into your own langauge and sell it.
-
that is a nice lay-out and it matches with the outgame 8/10
-
it's looking nice thomash nice options
good work keep going on like that
-
ik heb AS2 voor xbox gedownload en ik moet zeggen neem hem niet vergeleken met AS1 is hij een heel eind achteruit gegaan ze dachten we voegen een paar dingen toe en we hebben een nieuwe AS en gta4 zou ik nemen heb ik ook gedownload zonder Stories from liberty City is het niks maar met is het echt gta SA style en dat is wel gruwelijk.
mvg, ssjharry
-
ja je kunt nu ook al gratis de volledige virtual dj 2009 downen
-
zou iemand hier de goede volledige clan2.php kunnen posten.
alvast bedankt -
ik wens jullie hetzelfde
-
ja maar de 1 vind dit boek goed en de ander weer een andere boek mijn vraag is gewoon van alle boeken is welke het beste en waarom.
-
Citaat van R-Mijnten
Riick,
Na veel keer ernaar vragen, zonder een duidelijk antwoord.Wanneer ontvang ik de major crime source? Met minder bestanden?
Graag ontvang ik deze voor as. maandag;)
(Ben wel te spreken over de source overigens, alleen erg veel bestanden!)
ja dat wel maar dat vind ik net zo erg is een erg mooie source -
Hallo ik zou graag willen weten welke php boek het beste is om van te leren en dat geld ook voor mysql.
mvg, ssjharry
-
de bugs zijn er zo goed als uit en hij speelt wel lekker.
niet teveel optie's niet te weinig opzich een goed gebalanceerd spel. -
-
Citaat van SC-Scripting
De quote optie is er niet voor niets
Zo weten de leden tegen wie je het hebtTevens reageer ik hier (ookal is het offtopic), dat ik me eraan stoor dat iedereen hier maar gewoon begint te schelden.
Zodra ze hun zin niet krijgen.ja dit hoort een forum te wezen dat iedereen elkaar helpt en niet uitscheld. (het is bijna kerst dus laten we het eens netjes houden is voor iedereen beter of niet?)
-
Citaat van Joshua
mijn bureaublad;
Klik!
nice bureaublad joshua -
http://img687.imageshack.us/img687/4053/naamloosae.png
mijn bureaublad al mijn games en shit zit allemaal in die 1ne map:P
-
als je even verder keek in het sub-forum criminolz vind je dit http://www.criminalspoint.com/forum/topic/2144.html
volgens mij ik weet niet zeker(xD)(natuurlijk wel)staat hier hoe je zelf een admin panel moet toevoegen omdat die niet bestond.